close

Filtry

Zobacz wyniki

Kursy mogą być podjęte w celu osiągnięcia różnych celów: Mogą one służyć jako zajęcia wyrównawcze lub fundamentalnych, mogą one zostać podjęte, aby zdobyć cenne umiejętności, lub mogą zostać wybrane po prostu realizować interes. Studia Marketing Management może uczyć studentów, jak być skutecznym menedżerów marketingu. W programie kilka tematów może być objęte, w… Czytaj więcej

Kursy mogą być podjęte w celu osiągnięcia różnych celów: Mogą one służyć jako zajęcia wyrównawcze lub fundamentalnych, mogą one zostać podjęte, aby zdobyć cenne umiejętności, lub mogą zostać wybrane po prostu realizować interes.

Studia Marketing Management może uczyć studentów, jak być skutecznym menedżerów marketingu. W programie kilka tematów może być objęte, w tym wizerunku marki craftingu, technik przywódczych, analiza rynku produktów, badań konsumenckich i różnych rodzajów strategii marketingowych. 

Kształcenie na odległość jest metodą dostarczania edukacji studentów, którzy nie są obecni na terenie kampusu. Różne badania wykazały, że programy kształcenia na odległość może być równie efektywne i skuteczne, jak tradycyjne programy w klasie czasem nawet lepiej!

Stany Zjednoczone Ameryki znajduje się na kontynencie Ameryki Północnej. Jest trzecim co do wielkości krajem pod względem wielkości na świecie. To ma stosunkowo krótką historię w porównaniu do innych krajów świata, ma jeden z world 's największych gospodarek, a także jeden z World ' s populacji najbardziej zróżnicowanych.

Pokaż mniej
Inne opcje w ramach tego kierunku studiów: 
format_list_bulleted Filtry
FutureLearn
Charlottesville, Stany Zjednoczone

Poznaj podstawy analiz marketingowych i dowiedz się, jak korzystać z danych, aby zapewnić skuteczność marketingu.

Poznaj podstawy analiz marketingowych i dowiedz się, jak korzystać z danych, aby zapewnić skuteczność marketingu. -
Kursy
studia niestacjonarne
5 tyg.
Język angielski
Online
 

WSKAZÓWKA! Jeśli reprezentujesz uczelnię i chcesz dodać swoje programy do naszych ofert, skontaktuj się z nami