Kurs przywództwa organizacyjnego
Harvard Business School Online
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Online
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
7 weeks
Tempo
Niepełny etat
Czesne
USD 1750
Termin składania wniosków
11 Mar 2024
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
20 Mar 2024
Wstęp
Podnieś swoje umiejętności przywódcze, aby przenieść swoją organizację na wyższy poziom
Przywództwo organizacyjne wyposaża doświadczonych liderów zespołów i aspirujących kierowników w umiejętności, strategie i narzędzia, które pozwolą im sprostać rozszerzonym obowiązkom przywódczym i skutecznie kierować ich organizacjami. Dowiedz się, jak wyznaczać i komunikować kierunek, wpływać przez innych menedżerów, generować spójność organizacyjną, napędzać innowacje i wprowadzać zmiany.
Przewaga online HBS
- Wydział światowej klasy
- Nauka online na krawędzi siedzenia
- Globalna współpraca rówieśnicza i networking
- Nauka oparta na konkretnych przypadkach w świecie rzeczywistym
Harvard Business School Online oferuje unikalny i bardzo wciągający sposób na poznanie ważnych koncepcji biznesowych. Zanurz się w prawdziwych wyzwaniach, przed którymi stoi zróżnicowana grupa liderów biznesu, których doświadczenie obejmuje różne branże, rozmiary organizacyjne, regiony geograficzne i doświadczenia zawodowe. Wkroczysz w buty ekspertów z General Mills, Medtronic, Bank Leumi, Levi Strauss & Co., EasyJet i innych organizacji i zmagasz się z problemami, z którymi się borykali, jednocześnie nawiązując kontakt z innymi uczniami z całego świata.
Idealni studenci
Kto skorzysta
- Doświadczeni liderzy zespołów: Przygotuj się na kolejny etap swojej podróży przywódczej, niezależnie od tego, czy rozszerzasz swój ogólny zakres obowiązków, czy też przejmujesz większy dział lub organizację.
- Przedsiębiorcy: Naucz się przewodzić w skali i mobilizować swoich pracowników, gdy przekształcasz swój biznes ze startupu w firmę w fazie wzrostu.
- Laptop: Zasady przywództwa Dotychczasowi uczestnicy
Jeśli ukończyłeś Leadership Principles, ten kurs pomoże Ci rozszerzyć Twój zestaw narzędzi przywódczych i przygotuje Cię do kierowania działem, departamentem lub organizacją.
Rekrutacja
Stypendia i Finansowanie
Ten kurs nie kwalifikuje się do stypendiów ani pomocy finansowej, ale byli uczestnicy otrzymują 30% zniżki. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę Płatności i pomoc finansowa.
Program
Struktura programu
Przywództwo organizacyjne składa się z około 40 do 45 godzin materiału dostarczonego w ciągu siedmiu tygodni. Możesz ukończyć zajęcia we własnym czasie, dotrzymując regularnych terminów.
Na początku kursu zostaniesz poproszony o dokonanie samooceny i pozyskanie informacji zwrotnych od współpracowników, takich jak bezpośredni podwładni, klienci lub menedżerowie, w celu oceny narzędzia Learning Path Tool (LPT). LPT to ocena 360 stopni opracowana w Harvard Business School w celu zapewnienia liderom wglądu w kluczowe obszary kompetencji niezbędne do skutecznego przywództwa. Po pomyślnym ukończeniu LPT — co wymaga uzyskania ocen od co najmniej dwóch współpracowników (a najlepiej co najmniej sześciu) — otrzymasz szczegółowy raport, który zapewni wgląd w Twoje przywództwo i sposób, w jaki postrzegają Cię inni.
W połowie kursu będziesz uczestniczyć w tygodniu projektu. Zostaniesz poproszony o współpracę ze współpracownikami lub osobami w Twojej sieci nad wyzwaniem lub szansą stojącą przed Twoją organizacją. Następnie połączysz się z rówieśnikiem w przywództwie organizacyjnym, aby podzielić się tym, czego się nauczyłeś i otrzymać informację zwrotną.
Kurs obejmuje również ćwiczenie przesyłania wideo, w którym przećwiczysz techniki komunikacji nauczane w trakcie kursu i przekażesz informacje zwrotne innym uczniom. Możesz nagrać siebie telefonem, komputerem lub innym urządzeniem do nagrywania wideo i zostaniesz poproszony o przesłanie filmu na kurs.
Konspekt
Przywództwo organizacyjne bada role, które liderzy muszą przyjąć, aby kierować oddziałem, działem lub organizacją: jako latarnia morska, która wyznacza kierunek; architekt, który dopasowuje talent, systemy, strukturę i kulturę; oraz katalizator, który napędza innowacje i zmiany. Dzięki samoocenie, opiniom współpracowników i projektom zastosowanym we własnej pracy uzyskasz lepsze zrozumienie swojego stylu przywództwa i tego, jak przygotować się do następnego etapu swojej podróży przywódczej.
Wynik programu
Czego się nauczysz
- Zidentyfikować wszelkie niedostosowania pomiędzy dynamiką organizacji a zewnętrznymi warunkami rynkowymi
- Przekazanie celu i wizji oraz zainspirowanie organizacji do realizacji tej wizji.
- Zwiększaj zasięg swojego wpływu poprzez przewodzenie innym menedżerom
- Ulepsz swój styl przywództwa, aby sprostać szczególnym wyzwaniom związanym z kierowaniem większymi, bardziej rozproszonymi zespołami
- Kształtuj kulturę organizacyjną i architekturę, aby zmaksymalizować talent, wykorzystać różnorodność i zwiększyć wydajność
- Opracowanie strategii planowania i inżynierii zmian organizacyjnych oraz inicjatyw innowacyjnych