Kurs online dotyczący realizacji strategii
Harvard Business School Online
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Online
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
8 weeks
Tempo
Niepełny etat
Czesne
USD 1750
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
06 Mar 2024
Wstęp
Pomyślnie wdrożyć strategię w swojej organizacji
Realizacja strategii zapewni Ci narzędzia, umiejętności i ramy do alokacji zasobów, pomiaru wydajności, zarządzania ryzykiem i realizacji strategii. Poznasz typowe wyzwania, które uniemożliwiają lub utrudniają wdrażanie, i nauczysz się projektować systemy i struktury, które spełniają strategiczne cele Twojej organizacji.
Czego się dowiesz
- Zastosuj ramy, narzędzia i ćwiczenia w zakresie wyznaczania celów i śledzenia swoich własnych inicjatyw strategicznych;
- Oceniaj i podnoś poziom zarządzania zespołem w zakresie podstawowych napięć związanych z realizacją strategii, w tym sposobów równoważenia wzrostu, zysków i kontroli;
- Projektowanie systemów pomiarowych dla każdego wymiaru działalności biznesowej;
- Identyfikuj i zarządzaj ryzykiem, które może zakłócić realizację strategii;
- Zwiększaj możliwości pracowników dzięki zastrzeżonym strukturom, takim jak narzędzie Job Design Optimization Tool, które pomaga w projektowaniu wysokowydajnych zadań, które zwiększają zdolność zespołu do wykonywania kluczowych obowiązków;
- Wspieraj skuteczną realizację strategii, tworząc środowisko, które komunikuje, które możliwości i zachowania są pożądane, a które wykraczają poza granice.
O profesorze
Robert Simons jest profesorem Fundacji Baker w Harvard Business School i od ponad 30 lat prowadzi kursy dotyczące realizacji strategii, systemów kontroli zarządzania i rachunkowości. Jego książka „Dźwignie kontroli”, która opisuje, w jaki sposób menedżerowie najwyższego szczebla równoważą innowacje i kontrolę, zdobyła nagrodę za wybitny wkład w literaturę rachunkowości zarządczej. Przez trzy lata z rzędu został uznany przez The Case Center za jednego z czterech najlepiej sprzedających się autorów przypadków biznesowych na świecie. Jego inne książki to Siedem pytań strategicznych: proste podejście do lepszej realizacji oraz Dźwignie projektowania organizacji: jak menedżerowie używają systemów odpowiedzialności w celu zwiększenia wydajności i zaangażowania.
Kto przyniesie korzyść
Menedżerowie średniego szczebla i specjaliści
Zdobądź ramy i narzędzia, aby usprawnić realizację strategii w swoim zespole, dziale lub organizacji.
Aspirujący menedżerowie
Przygotuj się do roli kierowniczej i przygotuj się na awans, ucząc się, jak skutecznie wdrażać strategię.
Przedsiębiorcy i konsultanci
Projektuj nowe struktury i systemy, aby zarządzać podstawowymi napięciami związanymi z realizacją strategii i realizować cele biznesowe.
Struktura programu
Realizacja strategii składa się z około 40 godzin materiałów dostarczonych w ciągu sześciu tygodni. Możesz ukończyć zajęcia w wolnym czasie, przestrzegając regularnych terminów.
Konspekt
Strategia realizacji obejmuje adaptacje wielokrotnie nagradzanych, najlepiej sprzedających się studiów przypadku Harvard Business School, a także możliwości angażowania się w dyskusje zespołowe z rówieśnikami. Uczestnicy będą badać typowe wyzwania, które uniemożliwiają lub zakłócają wykonanie, i nauczą się projektować systemy i struktury, które spełniają strategiczne cele ich organizacji.
Będziesz także korzystać z spostrzeżeń liderów branży i wykładowców ekspertów z Harvard Business School, w tym Susanny Gallani, adiunkta zarządzania biznesem i Eugene Soltes, profesora zarządzania biznesem. Odkrycia i perspektywy ich badań uzupełnią wykłady profesora Simonsa dotyczące odpowiednio projektowania zachęt i zarządzania ryzykiem.
Wywiady z liderami:
- Meghna Modi, dyrektor zarządzający w Go Mobile
- Denise Montgomery, niezależna dyrektor sprzedaży Mary Kay
- Tom Polen, CEO i Prezes Becton Dickinson
- David Rodriguez, wiceprezes i dyrektor ds. Zasobów ludzkich w firmie Marriott
- Kasper Rorsted, dyrektor generalny Adidasa
- Tom Siebel, założyciel, prezes i dyrektor generalny C3.ai
- Bruce Welty, dyrektor generalny Quiet Logistics
Wymagania dotyczące uczenia się: aby otrzymać Certyfikat ukończenia, uczestnicy muszą w przemyślany sposób ukończyć wszystkie sześć modułów i ćwiczeń w nich zawartych (w tym ćwiczenie zwieńczeniem, które integruje i stosuje koncepcje omówione w kursie) w określonych terminach.
Pobierz Syllabus tutaj .
Zalety HBS Online
- Światowej klasy wydział
- Uczenie się online od ręki
- Globalna współpraca i tworzenie sieci
- Uczenie się w świecie rzeczywistym, oparte na przypadkach
Harvard Business School Online oferuje wyjątkowy i bardzo angażujący sposób uczenia się ważnych koncepcji biznesowych. Rozwiązuj problemy, przed którymi stoi Twoja organizacja, zanurzając się w systemach, strukturach i spostrzeżeniach, które inne organizacje z różnych branż wykorzystały do realizacji strategii. Dowiesz się od liderów w Quiet Logistics, Marriott, Adidas, C3.ai, Go Mobile, Becton Dickinson, Henkel i Citibank.
Galeria
Idealni studenci
Kto przyniesie korzyść
Menedżerowie średniego szczebla i specjaliści
Zdobądź ramy i narzędzia, aby usprawnić realizację strategii w swoim zespole, dziale lub organizacji.
Aspirujący menedżerowie
Przygotuj się do roli kierowniczej i przygotuj się na awans, ucząc się, jak skutecznie wdrażać strategię.
Przedsiębiorcy i konsultanci
Projektuj nowe struktury i systemy, aby zarządzać podstawowymi napięciami związanymi z realizacją strategii i realizować cele biznesowe.
Rekrutacja
Stypendia i Finansowanie
Ten kurs nie kwalifikuje się do stypendiów ani pomocy finansowej, ale byli uczestnicy otrzymują 30% zniżki. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę dotyczącą płatności i pomocy finansowej.
Program
Struktura programu
Realizacja Strategii składa się z około 40 godzin materiału dostarczonego w okresie ośmiu tygodni. Możesz ukończyć zajęcia we własnym czasie, dotrzymując regularnych terminów.
Konspekt
Strategy Execution zawiera adaptacje wielokrotnie nagradzanych, najlepiej sprzedających się studiów przypadków z Harvard Business School, a także możliwości angażowania się z rówieśnikami w dyskusje zespołowe. Uczestnicy zapoznają się z typowymi wyzwaniami, które uniemożliwiają lub utrudniają wykonanie, oraz dowiedzą się, jak projektować systemy i struktury, które spełniają strategiczne cele ich organizacji.
Skorzystasz również ze spostrzeżeń liderów branży i wykładowców ekspertów z Harvard Business School, w tym Susanny Gallani, adiunkta administracji biznesowej i Eugene'a Soltesa, profesora administracji biznesowej. Wyniki ich badań i perspektywy uzupełnią nauczanie profesora Simonsa dotyczące odpowiednio projektowania zachęt i zarządzania ryzykiem.
Liderzy, z którymi przeprowadzono wywiady:
- Meghna Modi, dyrektor zarządzająca w Go Mobile
- Denise Montgomery, niezależny dyrektor ds. sprzedaży Mary Kay
- Tom Polen, dyrektor generalny i prezes firmy Becton Dickinson
- David Rodriguez, EVP i Global Chief Human Resources Officer w Marriott
- Kasper Rorsted, prezes Adidasa
- Tom Siebel, założyciel, prezes i dyrektor generalny C3.ai
- Bruce Welty, dyrektor generalny Quiet Logistics
Wymagania dotyczące nauki: Aby zdobyć Certyfikat ukończenia, uczestnicy muszą starannie ukończyć wszystkie sześć modułów i ćwiczenia w nich zawarte (w tym działanie kluczowe, które integruje i stosuje koncepcje omówione w kursie) w określonych terminach.
Wynik programu
Czego się dowiesz
- Zastosuj ramy, narzędzia i ćwiczenia w zakresie wyznaczania celów i śledzenia swoich własnych inicjatyw strategicznych;
- Oceń i podnieś poziom zarządzania swoim zespołem w zakresie podstawowych napięć związanych z realizacją strategii, w tym sposobu równoważenia wzrostu, zysków i kontroli;
- Projektowanie systemów pomiarowych dla każdego wymiaru działalności biznesowej;
- Identyfikuj i zarządzaj ryzykiem, które może zakłócić realizację strategii;
- Wzmocnij pracowników dzięki zastrzeżonym strukturom, takim jak narzędzie do optymalizacji zadań projektowych, które pomaga projektować wysokowydajne zadania, które zwiększają zdolność zespołu do wykonywania krytycznych obowiązków;
- Wspieraj skuteczną realizację strategii, tworząc środowisko, które komunikuje, które możliwości i zachowania są pożądane, a które wykraczają poza granice.