Read the Official Description

Dowiedz się, jak korzystać z narzędzi analitycznych, aby poprawić wyniki marketingowe

Firmy duże i małe są zasypywane danymi o wyborach konsumenckich. Ale to bogactwo informacji nie zawsze przekłada się na lepsze decyzje. Umiejętność interpretowania danych jest wyzwaniem - w szczególności od marketerów oczekuje się korzystania z narzędzi analitycznych do informowania i uzasadniania swoich decyzji.

W tym kursie uzyskasz narzędzia do pomiaru skuteczności marek i zasobów klientów, interpretacji analizy regresji, obliczenia wartości życia klienta i eksperymentów projektowych, aby ocenić i zoptymalizować kampanie marketingowe.

Jakie tematy omówisz?

  • Proces marketingowy
  • Dane do mierzenia aktywów marki
  • Wartość życia klienta
  • Eksperymenty marketingowe
  • Podstawy regresji

Co osiągniesz?

Pod koniec kursu będziesz w stanie ...

  • Wyjaśnij rodzaje analiz i to, w jaki sposób proces decyzyjny oparty na danych wpływa na marketing
  • Określ i oceń architekturę marki i marki
  • Oblicz wartość życia klienta i jego składniki
  • Projektuj i przeprowadzaj eksperymenty, aby przetestować hipotezy dotyczące marketingu i sprzedaży
  • Interpretuj wyniki regresji i ich wpływ na marketing

Dla kogo jest ten kurs?

Kurs jest idealny dla praktykujących i początkujących specjalistów od marketingu, którzy chcą rozwijać swoją wiedzę, rozwijać swoje portfolio zawodowe i poprawiać efektywność swoich kampanii marketingowych. Będzie jednak również interesujący dla wszystkich, którzy chcą poznać podstawy analityki marketingowej.

Program taught in:
Język angielski
FutureLearn

See 257 more programs offered by FutureLearn »

Ten kurs jest Online
Data początkowa
Stycz. 2020
Duration
5 tygodnie
Zaoczne
Cena
Free
By locations
By date
Data początkowa
Stycz. 2020
Application deadline

Stycz. 2020