I Master in Business Administration (MBA) - specjalność mody

IMF Business School

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

AACSB Accredited

I Master in Business Administration (MBA) - specjalność mody

IMF Business School

MBA in Fashion MFI pozwala na:

  • I być biegły w podstawach XXI wieku sektorze tekstylnym z biznesowego punktu widzenia.
  • Znając metody stosowane przez marki mody, aby dotrzeć do grupy docelowej: specjalistyczne, ogólne Press, public relations, wydarzenia, obraz cyfrowy, etc.
  • Oceny przydatności różnych strategii handlowych. Analizowanie plan marketingowy, ocenić i zdecydować odpowiednie kanały marketingowe, itp
  • Przeprowadzić analizę otoczenia rynkowego i konkurencyjnego i umieć przewidywać nowe trendy i przyszłe zachowania.
  • Opracowywania, wdrażania i monitorowania strategii udanego Prowadzenie procedur prawnych w dziedzinie mody i tekstyliów.
  • Zdobycie wiedzy niezbędnej do przywództwa i zarządzania dyscyplin, które umożliwiają prawidłowe funkcjonowanie spółki, opanowanie podstawowych wytycznych w zakresie tworzenia i realizacji każdego z nich.
  • Bądź produktywnych swoje pomysły za pomocą odpowiednich środków i kanałów w krajobrazie współczesnego designu.

MBA in Fashion MFW skierowany jest do szerokiego grona odbiorców, profile ze świata biznesu, którzy chcą wzmocnić najmodniejszej części lub odwrotnie, fashionistki, którzy chcą, aby przejść do biznesu świata biznesu, biznesu i formą.

magistra w modzie Business Administration pogłębia jak podejmować i zarządzać firm odzieżowych, ale ma również na celu zaspokojenie tych, którzy już są zanurzone w sektorze tekstylnym, lub którzy chcą go wprowadzić, aby znać i kontrolować bieżące nowe strategie do opanowania tak atrakcyjne jak w sektorze włókienniczym.

Współpraca i wsparcie Agatha Ruiz de la Prada Moda i Hiszpanii, z najlepszych hiszpańskich projektantów usytuować na czele MFW i oferuje studentom możliwość korzystania z profesjonalnych narzędzi pełni w życie.

Tekstylia i moda jest w ciągłym rozwojem strony nowych technologii. Studium mody i zarządzania przedsiębiorstwem pozwala na dostosowanie się do zmian, dominują w marketingu mody i zarządzania handlowego, nowe nawyki konsumenckie, media, dystrybucja, umiejętności zarządzania i generalnie wszystko niezbędną wiedzę do zarządzania i ołowiu każde przedsiębiorstwo w świecie designu, albo rozruchu do wielonarodowym. Po ukończeniu kursu będziesz w stanie opracować strategie biznesowe i tworzenie tożsamości korporacyjnej rozpoznawanych na całym świecie.

Magister ma poparcie Agatha Ruiz de la Prada w ognisku zawartości, co odzwierciedla jego doświadczenia ponad 30 lat doprowadzeniu ich zbiorów własnych wybiegach stylu na całym świecie i zarządzania marką obecną w ponad 170 krajach , Francisco Javier Blasco de Luna, Antonio Pernas, Beatriz Deza między innymi, tworząc wydział zawodowych nauczycieli i działa w świecie mody i biznesu.

CELE Magister Zarządzania i Administracji Moda

Nabywa wizję obecnym etapie branży mody i spełnić swoje pomysły za pomocą wszelkich środków i ważne na kanałach scenografii. Dowiesz się również do:

  • Analizuj podstawę strategicznego kierunku studiuje jego podstawy, analiza otoczenia konkurencyjnego, w celu umożliwienia uczniowi do sformułowania, wdrażania i monitorowania skutecznej strategii zarządzania.
  • Kształcenie studentów tak, że jako menedżer, móc ocenić przydatność strategii biznesowej, analizy planu marketingowego, w którym jest oparty, decydując najbardziej odpowiednie kanały marketingu itp
  • Zdobycie wiedzy niezbędnej do kierunku i zarządzania różnych dyscyplin, które pozwalają na prawidłowe funkcjonowanie firmy.
  • Poinstruować uczniów w technikach stosowanych przez myśliwych trendy i zrozumieć wewnętrzne sprężyny, które czynią przewidywania przyszłych zachowań i uczuć osób wobec marki.
  • Aby zapewnić studentom z prawdziwym świetle obecnej sytuacji w sektorze, aby wiedzieć, zrozumieć, co więcej decydującą przy zarządzaniu i realizacji strategii biznesowych.
  • Aby zapewnić studentom kulturowe, aby ci bardziej komfortowo w wrażliwego środowiska w tej podstawy sens.
  • Poznanie różnych tras za pomocą marka odzieżowa dotrzeć do publiczności: naciśnij, ogólnie prasowe, public relations, imprezy, synergie z innymi markami, komunikacji wewnętrznej w firmie i, oczywiście, obraz cyfrowy oraz tworzenia treści.

Metodologia i ocena

METODOLOGIA

MBA w mody MFI jest w pełni dostępne metody poprzez usług online.

  • online klasy lekcji online i przeżyć naszego multi-urządzenie wirtualne platformy. Dzięki niemu można wchodzić w interakcje z nauczycielem, rzucając na pytania i przeglądać inne uczestników. Wszystkie klasy są rejestrowane, dzięki czemu można je oglądać w dowolnym momencie i tak często, jak to konieczne.
  • Wirtualny Kampus: Istotnym filarem szkolenia MFI online jest wirtualną platformą nauki, z których można uzyskać dostęp do wszystkich materiałów szkoleniowych. Intuicyjna obsługa została opracowana w celu ułatwienia dostępu i uczenia się.
  • tutorzy Expert Niestandardowa: Zrzuca zawodowe w swojej dziedzinie kształcenia, towarzyszy wam w całej swojej karierze. Możesz skontaktować się z nimi przez telefon tutoriali, forum, czatu lub twarz tutoriale w siedzibie MFW.
  • Biblioteka Wirtualna: nieograniczony dostęp do ponad 9000 referencji związanych ze światem gospodarki i zarządzania przedsiębiorstwem.
  • Seminaria i aktualności. Nasze umowy z Agatą i moda Hiszpanii, wśród innych specjalistów, pozwala nam na okrągłym stole, kursy mistrzowskie oraz wszelkiego rodzaju imprez, w których rzeczywistość danego obszaru i promuje współpracę z ekspertami mody i studentów.
  • praktyczne studium przypadku. Każdy moduł jest rzutowany na praktyczne studium przypadku, prawdziwy i obecnej firmy, która będzie badać swoje dane i okoliczności. W MBA specjalizującej się w branży modowej jest ona oparta na spółkę Agatha Ruiz de la Prada przynieść studentów do realiów świata biznesu.

Agatha Ruiz de la Prada

Podobnie, student może uczestniczyć w tym panem w metodologii odległość, przyjmując wszystkie treści naukowej w formie książkowej.

OCENA

Ciągła ocena miarę postępu w badaniu Mistrza w modzie. Każdy moduł będzie oceniana przez połączenie online i rozwój badania sprawy; przezwyciężenie uwolni każdego przedmiotu.

Podobnie uzyskania magistra i Master MFI University Camilo José Cela, z zastrzeżeniem pokonywanie każdego testowania modułu i rozwój zlecenia panem.

Perspektywy kariery

To Magister pozwala być:

  • Reżyser i dyrektor handlowy mody
  • konsultant strategiczny
  • Dyrektor biznesowych, sprzedaży i marketingu
  • Brand Manager / Brand Manager
  • Head of Business Development
  • Product Manager

zagwarantowane i wymiana praktyk zatrudnienia

MFW Business School, poprzez swoją stronę internetową i praktyk zatrudnienia gwarantuje studentów MBA na kierunku Moda, praktyki w firmach. warunki zapytania.

Wśród firm, które MFW utrzymuje umowy o współpracy edukacyjnych dla szkolenia w pracy, należą:

Partners120

Cena i stypendia

on-line: 9.100,00 € 3.185,00 € Semipresencial: 11.300,00 € 3.955,00 € w MIF zaoferować naszym studentom doskonałe zaplecze płatności:

  • Grant w wysokości do 65%
  • Finansowania do 12 miesięcy bez odsetek lub interwencji banku (patrz warunki)
  • Online Sposób płatności: Gotówka (rabat 5%) / raty bez odsetek
  • Blended forma płatności: Gotówka (rabat 5%) / raty bez odsetek
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język hiszpański
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Online
Start Date
Data rozpoczęcia
Wrześ. 2019
Duration
Czas trwania
12 miesięcy
W niepełnym wymiarze czasu
Price
Cena
8,200 EUR
Locations
Hiszpania - Madrid, Community of Madrid
Data rozpoczęcia : Wrześ. 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Wrześ. 2019
Hiszpania - Madrid, Community of Madrid
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą