I Master in Business Administration (MBA) - specjalizujący się w przedsiębiorstwach turystycznych

IMF Business School

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

I Master in Business Administration (MBA) - specjalizujący się w przedsiębiorstwach turystycznych

IMF Business School

To Magister pozwala na:

  • Analizuj podstawę strategicznego kierunku studiuje jego podstaw, konkurencyjne analizy środowiska.
  • Będąc w stanie ocenić przydatność strategii biznesowej, analizy planu marketingowego, w którym jest oparty, decydując najbardziej odpowiednie kanały marketingowe, itp; zapewniając w ten sposób pożądane rezultaty dla Twojej firmy.
  • Zdobycie wiedzy niezbędnej do przywództwa i zarządzania dyscyplin, które umożliwiają prawidłowe funkcjonowanie spółki, opanowanie podstawowych wytycznych w zakresie tworzenia i realizacji każdego z nich.
  • Znając krytyczne znaczenie hotelarzy, spoza placówki, restauracji i lokali rozrywkowych w branży turystycznej, odkrywanie potencjału nowych propozycji związanych z naturą, przestrzenią empirycznej i gastronomicznych doświadczeń.
  • Nauka zarządzania globalizacją i otwarcie rynków za pomocą technik zarządzania i konkurencyjnych strategii cenowych.
  • Zrozumieć ogromną transformację, która oznaczała dla turystyki sieci społecznych jako przestrzeń, gdzie podłączyć i doświadczenie podróży i wiedzieć, jak wykorzystać łączność pomiędzy spółką a klientami prowadzi.
  • Odkryj niezbędną adaptację branży turystycznej na początku stabilności gospodarczej, społecznej i ekologicznej turystyki.

Mające na celu:

  • absolwenci szkół wyższych, którzy chcą rozwijać swoją karierę w dziedzinie zarządzania i Turystyki zarządzania przedsiębiorstwem i rekreacyjnych.
  • Specjalistów i przedsiębiorców, którzy chcą się rozwijać i zwiększyć ich
  • umiejętności menedżerskich i poprawić swoją pozycję w świecie
  • Praca w branży turystyki i wypoczynku.

CELE MBA in Tourism Management

Analizuj podstawę strategicznego kierunku studiuje jego podstaw, konkurencyjne analizy środowiska. Dowiesz się również do:

  • Analizuj podstawę strategicznego kierunku studiuje jego podstaw, konkurencyjne analizy środowiska.
  • Będąc w stanie ocenić przydatność strategii biznesowej, analizy planu marketingowego, w którym jest oparty, decydując najbardziej odpowiednie kanały marketingowe, itp; zapewniając w ten sposób pożądane rezultaty dla Twojej firmy.
  • Zdobycie wiedzy niezbędnej do przywództwa i zarządzania różnymi dyscyplinami, które pozwalają na prawidłowe funkcjonowanie
  • spółka dominująca podstawowe wytyczne dotyczące tworzenia i
  • uruchomienie każdego z nich.
  • Znając krytyczne znaczenie hotelarzy, spoza placówki, restauracji i lokali rozrywkowych w branży turystycznej, odkrywanie potencjału nowych propozycji związanych z naturą, przestrzenią empirycznej i gastronomicznych doświadczeń.
  • Nauka zarządzania globalizacją i otwarcie rynków za pomocą technik zarządzania i konkurencyjnych strategii cenowych.
  • Zrozumieć ogromną transformację, która oznaczała dla turystyki sieci społecznych jako przestrzeń, gdzie podłączyć i doświadczenie podróży i wiedzieć, jak wykorzystać łączność pomiędzy spółką a klientami prowadzi.
  • Odkryj niezbędną adaptację branży turystycznej na początku stabilności gospodarczej, społecznej i ekologicznej turystyki.

Metodologia i ocena

METODOLOGIA

MFI oferuje elastyczną metodologię dostosowaną do swoich potrzeb, bez względu na położenie geograficzne lub czasu dostępności. Ten mistrz może być badana pod adresem:

  • Metodologia Online: Wszystko w porządku obrad będzie pod ręką z naszego wirtualnego kampusu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  • Odległość metodologia: posiadają materiały szkoleniowe w formie książkowej.

Wszystkie treści są w pełni zaktualizowane i mają świetny techniczny zrozumiały i jasny praktycznego powołanie rygoru. Ponadto MFI oferuje:

  • Pracownicy korepetycje e-face (poprzez forum, czat, telefon, e-mail).
  • Webinaria.
  • Debaty i grup dyskusyjnych, forach i czatach pośrednictwem.
  • Test samooceny.
  • Odczyty, case studies i dokumentacji.
  • Żywe lekcje.

Case Study: Amadeusz

Teoretyczną zawartość MBA specjalizującej się w Tourism Management, jest rzutowany na praktyczne studium przypadku, prawdziwy firmy Amadeus, która będzie badać swoje dane i okoliczności. Działa to z punktu widzenia każdego z materiałów, jak student studiuje, to pozwala na stworzenie ogólnego obrazu świata biznesu.

OCENA

Ciągłe Internecie oceny w miarę postępu w badaniu Mistrza. Każdy moduł będzie oceniana przez połączenie online i rozwój badania sprawy; przezwyciężenie uwolni każdego przedmiotu.

Podobnie uzyskania magistra i Master MFI University Camilo José Cela, z zastrzeżeniem pokonywanie każdego testowania modułu i rozwój zlecenia panem.

Perspektywy kariery

Pod koniec naszego mistrza będzie gotowy służyć jako:

  • Reżyser i dyrektor handlowy w firmach w sektorze turystyki i wypoczynku
  • Business Development Manager
  • Dyrektor Handlowy i / lub marketing turystyki i wypoczynku firm
  • przedsiębiorca

zagwarantowane i wymiana praktyk zatrudnienia

MFW Business School, poprzez swoją stronę internetową i praktyk zatrudnienia gwarantuje studentów MBA na kierunku Zarządzanie Turystyką, praktyki w firmach. warunki zapytania.

Wśród firm, które MFW utrzymuje umowy o współpracy edukacyjnych dla szkolenia w pracy, należą:

Partners121

Cena i stypendia

W MIF zaoferować naszym studentom doskonałe zaplecze płatności:

  • Grant w wysokości do 65%
  • Finansowania do 12 miesięcy bez odsetek lub interwencji banku (patrz warunki)
  • Online Sposób płatności: Gotówka (rabat 5%) / raty bez odsetek
  • Blended forma płatności: Gotówka (rabat 5%) / raty bez odsetek
Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język hiszpański
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Online
Start Date
Data rozpoczęcia
Otwarta rekrutacja
Duration
Czas trwania
12 miesięcy
W niepełnym wymiarze czasu
Price
Cena
8,200 EUR
Locations
Hiszpania - Madrid, Community of Madrid
Data rozpoczęcia : Otwarta rekrutacja
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Otwarta rekrutacja
Hiszpania - Madrid, Community of Madrid
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą