Przeczytaj oficjalny opis

To Magister pozwala na:

  • Ołów i zarządzać różnych dyscyplin, które umożliwiają prawidłowe funkcjonowanie firmy.
  • Oceny przydatności strategii biznesowej, analizy planu marketingowego, w którym jest oparty, decydując najbardziej odpowiednich kanałów marketingowych w celu zapewnienia pożądanych rezultatów spółki.
  • Zdobycie niezbędnej wiedzy o kulturze wina, marketingu, usług i konsumpcji, a także obiektów przemysłowych wiedzy technicznej i zaangażowany w pracę z profesjonalnych sommelierów.
  • Wykonywanie zadań efektywnie i sommelier dużą odpowiedzialność.
  • Opracowanie procesu badania i rozwój związane z enologii.
  • Zrozumienie kulturowego kontekstu historycznego wina jako kluczowy składnik w naszej kulturze.
  • Poznaj podstawowe aspekty uprawy winorośli i enologii, a także różne rodzaje wina.
  • Znając proces degustacji, który posiada cechy organoleptyczne wina sensorycznej analizy i prawidłowej eksploatacji.

Mające na celu:

  • Specjaliści i menedżerowie odpowiedzialni Przemysł Przemysł Szpitalny: hotele, winiarnie, restauracje ..., którzy chcą, aby konkretne MBA z zakresu jej stosowania, która daje im wiedzę w tych materiałów niezbędnych do wykonywania ich działalności.
  • Profesjonaliści z innymi fanami gastronomii i oenology podstawowej wiedzy są potrzebne do optymalnego rozwoju kontaktów i osobistych relacji w zakresie swoich dyscyplin aktywności.
  • Fani, którzy chcą studiować MBA z okazji, aby poszerzyć swoją wiedzę w tej dziedzinie, wspieranie ich tło kulturowe w coraz bardziej koniecznej dyscypliny w każdym środowisku biznesowym.
  • Wszelkie specjalistów sektora zależy na wzmocnieniu więzi osobiste i zawodowe.
  • Ci, którzy pragną poszerzyć swoją kulturowego tła główny problem stosunków publicznych i prywatnych.
  • Studentów poszukujących profesjonalnych Hostelería.Profesionales z każdej dziedzinie, którzy chcą rozpocząć własną działalność restauracji.

CELE Master in Business Administration (MBA) - Specjalizująca się w Enology

Kieruje i zarządza różnych dyscyplin, które umożliwiają prawidłowe funkcjonowanie firmy w branży hotelarskiej. Dowiesz się również do:

  • Oceny przydatności strategii biznesowej, analizy planu marketingowego, w którym jest oparty, decydując najbardziej odpowiednich kanałów marketingowych w celu zapewnienia pożądanych rezultatów spółki.
  • Zdobycie niezbędnej wiedzy o kulturze wina, marketingu, usług i konsumpcji, a także obiektów przemysłowych wiedzy technicznej i zaangażowany w pracę z profesjonalnych sommelierów.
  • Wykonywanie zadań efektywnie i sommelier dużą odpowiedzialność.
  • Opracowanie procesu badania i rozwój związane z enologii.
  • Zrozumienie kulturowego kontekstu historycznego wina jako kluczowy składnik w naszej kulturze.
  • Poznaj podstawowe aspekty uprawy winorośli i enologii, a także różne rodzaje wina.
  • Znając proces degustacji, który posiada cechy organoleptyczne wina sensorycznej analizy i prawidłowej eksploatacji.

Metodologia i ocena

METODOLOGIA

MFI oferuje elastyczną metodologię dostosowaną do swoich potrzeb, bez względu na położenie geograficzne lub czasu dostępności. Ten mistrz może być badana pod adresem:

  • Metodologia Online: Wszystko w porządku obrad będzie pod ręką z naszego wirtualnego kampusu 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  • Odległość metodologia: posiadają materiały szkoleniowe w formie książkowej.
  • Blended learning metodyka: które łączy w sobie zalety trybie online oraz sesjach.

Wszystkie treści są w pełni zaktualizowane i mają świetny techniczny zrozumiały i jasny praktycznego powołanie rygoru.

Niezależnie od wybranej metody, MFI oferuje:

  • Pracownicy korepetycje e-face (poprzez forum, czat, telefon, e-mail).
  • Webinaria.
  • Debaty i grup dyskusyjnych, forach i czatach pośrednictwem.
  • Test samooceny.
  • Odczyty, case studies i dokumentacji.
  • Żywe lekcje.

Case study:

Główna zawartość teoretyczna jest rzutowany na praktyczne studium przypadku, prawdziwej firmie, która będzie badać swoje dane i okoliczności. Działa to z punktu widzenia każdego z materiałów, jak student studiuje, to pozwala na stworzenie globalnej wizji firmy.

W na kierunku MBA w enologii jest ona oparta na spółkę Bodegas Torres przynieść studentów do realiów świata biznesu.

OCENA

Ciągła ocena miarę postępu w badaniu Mistrza. Każdy moduł będzie oceniana przez połączenie online i rozwój badania sprawy; przezwyciężenie uwolni każdego przedmiotu. Podobnie uzyskania magistra i Master MFI University Camilo José Cela, pod warunkiem przezwyciężenia każdej testowania modułu i rozwój zlecenia nadrzędnego

Perspektywy kariery

Pod koniec naszego mistrza będzie gotowy służyć jako:

  • Dyrektor lub kierownik biznesowych w przedsiębiorstwach sektora gościnność i agrobiznesu
  • Business Development Manager
  • Dyrektor i / lub marketingu komercyjne przedsiębiorstwa w sektorze wina
  • Doradca techniczny w dziedzinie uprawy winorośli i Enology
  • techniczne Vitivinicola
  • sommelier
  • przedsiębiorca

zagwarantowane i wymiana praktyk zatrudnienia

MFW Business School, poprzez swoją stronę internetową i praktyk zatrudnienia gwarantuje studentów MBA na kierunku enologii praktyk w firmach. warunki zapytania.

Wśród firm, które MFW utrzymuje umowy o współpracy edukacyjnych dla szkolenia w pracy, należą:

Partners118

Cena i stypendia

W MIF zaoferować naszym studentom doskonałe zaplecze płatności:

  • Grant w wysokości do 65%
  • Finansowania do 12 miesięcy bez odsetek lub interwencji banku (patrz warunki)
  • Online Sposób płatności: Gotówka (rabat 5%) / raty bez odsetek
  • Blended forma płatności: Gotówka (rabat 5%) / raty bez odsetek
Program prowadzony przez:
Język hiszpański

Zobacz 39 więcej kursów w IMF Business School »

Ten kurs jest Online
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Duration
12 miesięcy
Zaoczne
Cena
9,600 EUR
Wg lokalizacji
Wg daty
Data początkowa
Otwórz rejestrację
Termin nadsyłania zgłoszeń

Otwórz rejestrację

Location
Termin nadsyłania zgłoszeń
Data końcowa