Wstęp
Szwedzka branża gier szybko się rozwija, a zapotrzebowanie na specjalistów od marketingu i komunikacji z odpowiednią wiedzą w tej dziedzinie jest duże. Rozwiń swój zestaw umiejętności i zdobądź nowe kompetencje w zakresie marketingu gier.
Futuregames Games Marketer to nowy kurs dyplomowy opracowany w ścisłej współpracy ze szwedzką branżą gier - aby dać ci zestaw umiejętności potrzebny do rozpoczęcia pracy w marketingu i komunikacji w studiu gier lub innej firmie związanej z grami. Kurs jest przeznaczony dla każdego, kto obecnie zajmuje się komunikacją lub marketingiem i chce wejść do branży gier i dziedzin pokrewnych. Po ukończeniu będziesz atrakcyjnym nowym kluczowym graczem w jednej z wielu firm zajmujących się grami w Szwecji i poza nią.
Przemysł gier w Szwecji wzrósł o 33% w 2018 roku i ma nadal rosnąć. Szwedzkie studia gier potrzebują więcej talentów związanych z marketingiem gier, aby nadal rozwijać się i konkurować na całym świecie, ale obecnie mają trudności ze znalezieniem odpowiedniego zestawu umiejętności w Szwecji.
Changemaker Educations i Futuregames wraz z partnerskimi studiami gier z dumą prezentują nowy 15-tygodniowy dyplomowy kurs online z marketingu gier. Pierwszy tego typu w Szwecji. Futuregames Games Marketer ma wyższe wykształcenie zawodowe (YH-utbildning), a studenci kwalifikują się do CSN.
OTWARTY DOM ONLINE W Futuregames SZWECJA, 2 MARCA 17:30 (CET)Wieczór pełen inspiracji i informacji o wszystkich naszych programach w Futuregames Sweden
Sztokholm - Boden - Skellefteå - Karlstad
Zaczynamy o 17:30 (CET) od prezentacji naszych programów z zakresu grafiki gier, programowania gier, projektowania gier, gier niezależnych, projektowania gier mobilnych, UX i QA / testowania gier w naszych czterech szkołach w całej Szwecji. Po wprowadzeniu będziesz miał okazję zadać naszym uczniom i nauczycielom pytania dotyczące konkretnych programów, które Cię najbardziej interesują. Wydarzenie jest całkowicie online, więc zapraszamy wszystkich, gdziekolwiek jesteś!
Data: 2 marca 2021 r
Godz .: 17.30 (CET)
Miejsce: Online - link do wydarzenia zostanie wysłany e-mailem dzień wcześniej
ZAREJESTRUJ SIĘ TUTAJ !Zdobądź nowe umiejętności w marketingu gierUczestnicząc w Futuregames Games Marketer, dowiesz się więcej o branży gier, marketingu gier i gamifikacji jako metodzie komunikacji. Nauczysz się praktycznych od specjalistów z branży o marketingu marki i produktów w branży gier, znaczeniu strategii pozyskiwania użytkowników i metodologii analizy konsumentów, a także optymalizacji wyszukiwania w sklepie App Store (ASO) w celu zwiększenia sukcesu aplikacji do gier w aplikacji mobilnej sklepy. Pod koniec kursu będziesz pracować nad stworzeniem planu marketingowego gry, aby zaprezentować swoją nową wiedzę w zakresie marketingu gier, a także otrzymasz coaching i opinie bezpośrednio od profesjonalistów z branży.
Kurs odbędzie się zdalnie z wykładami i coachingiem dostępnymi online. Każdego tygodnia będą odbywały się dwa wykłady online, a grupy badawcze składające się z 3–4 studentów będą pracować nad zadaniami w trakcie kursu. Na początku kursu dla każdego studenta zostaną ustalone indywidualne plany studiów. Kurs kończy się od jednego do dwóch dni prezentacji, coachingu i podsumowania w naszej szkole przy Södermalm w Sztokholmie. (Zastrzeżenie: fizyczne spotkanie pod koniec kursu może ulec zmianie w wyniku nowych zaleceń organu zdrowia publicznego (Folkhälsomyndigheten)).Podnoszenie umiejętności specjalistów ds. KomunikacjiTen kurs jest skierowany do osób, które już pracują w dziedzinie komunikacji i / lub marketingu, ale chcą zrobić kolejny krok, koncentrując się na branżach związanych z grami. Podczas gdy wielu specjalistów ds. Komunikacji widzi mniej możliwości pracy w wyniku pandemii i może stać bez pracy lub przydziału, branża gier rozwija się i potrzebuje więcej talentów.
Futuregames Games Marketer to okazja do przygotowania Cię do branży gier jako wartościowego pracownika i / lub konsultanta. Po piętnastu tygodniach zdobędziesz nowe kompetencje w zakresie metodologii i ról branży gier, takich jak „Marketing produktu”, „Pozyskiwanie użytkowników” i „Optymalizacja sklepu z aplikacjami”.„Szwedzki przemysł gier wideo jest dynamiczny, zróżnicowany i rozwija się, a szwedzkie firmy zajmujące się grami potrzebują bardziej zróżnicowanych talentów marketingowych, aby wspierać lokalny i międzynarodowy rozwój. Obecnie w Szwecji nie ma wystarczającej liczby marketerów z doświadczeniem w branży gier, co oznacza, że w Star Stable często zapełniamy nasz zespół marketingowy doświadczonymi talentami z zagranicy. Globalny rynek gier wideo osiąga w przyszłym roku tendencję do wartości 160 miliardów dolarów, a Szwecja ma ponad 300 studiów tworzących gry, które tworzą treści dla odbiorców na całym świecie. Zbudowanie większego, bardziej doświadczonego ekosystemu talentów marketingowych w grach w Szwecji to wielka szansa dla branży ”.
- Tabitha Hayes, dyrektor ds. Marketingu, Star Stable Entertainment.Futuregames została uznana za drugą najlepszą szkołę na świecie w dziedzinie tworzenia gier dwa lata bezpośrednio przez The Rookies. Teraz skupiamy się na większej liczbie kluczowych ról w branży gier. Potrzeba większej liczby specjalistów od marketingu gier została potwierdzona przez specjalistów od marketingu z wiodących studiów gier, takich jak Star Stable, Avalanche Studios Group, Paradox Interactive, Raw Fury i Fast Travel Games.Futuregames gier Futuregames oferuje CiEdukacja online - ze spotkaniem na miejscu pod koniec kursu w jednym z naszych ośrodków / szkół w Sztokholmie, Boden, Karlstad lub SkellefteåInspirujące wykłady profesjonalistów z branży gierMateriał treningowyMentoring osób z branżyPlan kursu:Wprowadzenie do branży gier, Marketing gier i grywalizacja, 5 YHP
Marketing marki i produktu, 10 YHP
UA / pozyskiwanie użytkowników i analiza konsumentów, 10 YHP
ASO - App Store Search Optimization, 10 YHP
Projekt - plan marketingowy, 15 YHPPo ukończeniu kursu zdobędziesz nowe kompetencje i umiejętności w zakresie:Metody i narzędzia związane z rolą marketera gier w branży gier
Zastosowanie produktu i analiza użytkowników w branży gier
Wiedza umożliwiająca opracowywanie komunikatów marketingowych i działań dostosowanych do odbiorców docelowych
Wykorzystanie optymalizacji wyszukiwania w App Store w celu zwiększenia możliwości wyszukiwania i współczynnika konwersacji gry lub innej aplikacji na rynkach mobilnych
Możliwość tworzenia i wdrażania planów marketingowych dla gry lub innego produktu związanego z grąCo muszę złożyć?Ponieważ wykłady będą prowadzone w języku angielskim, wymagana jest znajomość języka angielskiego 6 / B lub równoważna.
Ponadto, aby uczestniczyć w kursie, wymagane jest co najmniej dwa lata odpowiedniego doświadczenia zawodowego. Przez pokrewne rozumiemy doświadczenie w dziedzinie komunikacji i / lub marketingu.
Prosimy o przesłanie dyplomu ukończenia szkoły średniej, CV / listu osobistego lub innych certyfikatów potwierdzających Twoje doświadczenie w komunikacji i / lub marketingu.
Specjalny test do selekcji kandydatów
Jeśli liczba kwalifikujących się kandydatów przekracza liczbę dostępnych miejsc na kursie, wybór zostanie dokonany na podstawie specjalnego testu (särskilt prov) składającego się z 6 pytań.
Test jest dobrowolny i zostanie oceniony. Odpowiedź na poniższe pytania zwiększy Twoje szanse na przyjęcie na studia. Obecnie mamy 30 wolnych miejsc. Test składa się z sześciu pytań i jest samooceną. Pomyśl o swoich przeszłych doświadczeniach i wiedzy, które są istotne dla kursu. Z testu pisemnego można uzyskać maksymalnie 30 punktów.
Test pisemny jest przesyłany wraz z aplikacją na YH-antagning.se jako plik PDF i powinien mieć następującą nazwę: imię_nazwisko
Powodzenia!
pytania
Twoje odpowiedzi powinny być możliwie krótkie i wnikliwe. Maksymalnie pół A4 na pytanie i maksymalnie pięć (5) stron łącznie (przy rozmiarze czcionki 11 punktów). Jeśli są obszary, z którymi nie miałeś wcześniej kontaktu, nie musisz odpowiadać na to / te pytania.Jakie masz wcześniejsze doświadczenia / wiedzę na temat gier i / lub grywalizacji?
Jakie masz doświadczenie / wiedzę na temat strategii marketingowych?
Jakie masz wcześniejsze doświadczenie / wiedzę w zakresie analizy produktów?
Jakie masz wcześniejsze doświadczenie / wiedzę w zakresie analizy marketingowej?
Jakie masz wcześniejsze doświadczenie / wiedzę w zakresie optymalizacji wyszukiwania w App Store i / lub optymalizacji pod kątem wyszukiwarek?
Dlaczego chcesz zostać przyjęty do „Games Marketer” w Changemaker Educations / Futuregames ?