Dyplom z marketingu cyfrowego
Noroff School of Technology and Digital Media
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Oslo, Norwegia
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
1 - 2 Rok
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
EUR 7000 / per semester *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* cena w niepełnym wymiarze godzin: 1750 euro za semestr
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Buduj karierę jako marketer cyfrowy i twórz wyniki dzięki reklamie cyfrowej, optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, prywatności i analiz. Ta edukacja koncentruje się na strategicznym i ukierunkowanym marketingu online i mediach społecznościowych.
Cyfrowe pola wiedzy zawsze w fazie rozwoju
Rozwój Internetu odbywa się w szybkim tempie. Technologia i komunikacja łączą się coraz bliżej siebie. Ta interakcja zmienia się wraz z rozwojem technologicznym. Program wymaga ciągłego informowania o nowych trendach i kanałach rynkowych. Nowe witryny, kanały, narzędzia i usługi pojawiają się stale i są miejscem, w którym firmy i organizacje mogą dotrzeć do użytkowników.
Znajomość marketingu cyfrowego jest potrzebna do stworzenia lub wykorzystania przewagi konkurencyjnej w biznesie. Wiele firm chce mieć własny personel posiadający taką wiedzę, podczas gdy inne zatrudniają wyspecjalizowane agencje doradcze. Niektórzy robią jedno i drugie.
Zostań sprzedawcą cyfrowym
Po zakończeniu badania zostanie zaktualizowany marketing cyfrowy za pomocą nowoczesnych i opłacalnych kanałów. Będziesz posiadał wiedzę i umiejętności, które mogą natychmiast zwiększyć wartość biznesową poprzez zwiększenie widoczności w Internecie, sieciach reklamowych, obecności w mediach społecznościowych i własnej stronie internetowej firmy.
Otrzymasz podstawowe wprowadzenie do zawodu marketingu oraz solidną platformę w zakresie pomiaru i analizy wyników. Umożliwi to wykorzystanie nowych możliwości. Program stanowi wprowadzenie do dialogu z klientami, a także uczysz się, jak być na bieżąco z tym, co dzieje się w świecie marketingu, nawet po zakończeniu programu.
Informacje o programie
Następne uruchomienie:
- 15 października 2019 r
- 7 stycznia 2020 r
- 3 marca 2020 r
- 11 sierpnia 2020 r
Trwanie:
- 1 rok, w pełnym wymiarze godzin
- 2 lata w niepełnym wymiarze godzin
Język programu:
- język angielski
Struktura
Program kładzie duży nacisk na umiejętności praktyczne. Nauczanie opiera się na profesjonalnym wkładzie i ciągłym wysiłku podczas ćwiczeń. Oprócz tego będziesz pracować z większym obowiązkowym zadaniem związanym z każdym tematem. Pierwsza połowa składa się z pięciu tematów, natomiast drugi semestr przebiega w blokach, w których koncentrujesz się na jednym temacie na raz.
Kursy
Tematy w marketingu cyfrowym:
- The Digital Marketer
- Marketing treści
- Optymalizacja witryny
- Projekt 1
- Marketing mediów społecznościowych
- Profile cyfrowe
- Analiza wydajności
- Projekt 2
Czego się nauczysz
- Zasady i narzędzia stosowane w komunikacji cyfrowej.
- Sposoby poprawy umiejętności komunikacyjnych.
- Nowe i nadchodzące trendy wraz z nowymi technikami i sposobami korzystania ze wszystkich kanałów cyfrowych.
- Narzędzia wyszukiwarki do interpretacji i pomiaru danych.
- Technologie sieciowe i standardy jakości w stosunku do branży.
- Przepisy i standardy dotyczące marketingu online.
- Różne media społecznościowe i kanały reklamowe. Wraz z różnymi metodami dystrybucji.
- Sposoby tworzenia dobrych wrażeń użytkownika na stronie internetowej.
- Sposoby dostosowywania stron internetowych w celu wykorzystania określonego segmentu rynku.
- Sposoby wykorzystania wiedzy do tworzenia planu marketingowego dla klientów, marek lub produktów.
- Jak korzystać z narzędzi do pomiaru i analizy brandingu i marketingu wydajności.
- Jak zidentyfikować mocne i słabe strony witryny w odniesieniu do widoczności w wyszukiwarkach i zachowań użytkowników mediów społecznościowych.
- Właściwe postępowanie biznesowe oraz kwestie etyczne związane z marketingiem.
- Przepisy dotyczące prywatności
Oferty pracy
Często używanymi nazwami stanowisk są koordynator marketingu, konsultant informacji, edytor stron internetowych itp. W miarę zdobywania doświadczenia zawodowego możesz przejść na stanowiska kierownika projektu lub konsultanta marketingu cyfrowego lub bardziej wyspecjalizowanych obszarów marketingu cyfrowego.
W większych firmach możesz pracować jako pracownik ds. Marketingu, informacji lub tworzenia stron internetowych. W mniejszych firmach zajmujących się marketingiem online może pracować jako menedżer ds. Marketingu. Możesz też wcielić się w rolę konsultanta medialnego, konsultanta w agencji doradztwa marketingowego lub programisty ds. Komunikacji i stron internetowych.
Program może być również odpowiedni dla tych, którzy chcą założyć własną firmę. Dzięki umiejętnościom marketingowym i namacalnym doświadczeniom z opłacalnymi środkami marketingowymi będziesz mógł promować siebie i swój biznes.
Dalsze badania
Marketing cyfrowy można łączyć i rozwijać za pomocą projektowania graficznego . Może to być odpowiednie dla tych, którzy chcą dalej specjalizować się w budowaniu marki i tożsamości. Ponadto możesz nawet zaprojektować i wyprodukować cały układ, zdjęcia promocyjne, reklamy reklamowe, banery i prezentacje wideo dla Internetu i mediów społecznościowych. Projekt graficzny zapewnia dokładne wprowadzenie do projektowania witryn internetowych, które umożliwia studentom kodowanie, uruchamianie, utrzymywanie i aktualizowanie witryn internetowych.
O szkole
pytania
Podobne kursy
Magister marketingu cyfrowego i projektowania
- Aurora, Stany Zjednoczone
Mistrz online w marketingu cyfrowym
- Online Spain
Magister globalnego marketingu cyfrowego
- Online United Kingdom