Dyplom specjalisty w dziedzinie komunikacji nauk politycznych i marketingu wyborczego
Instituto Séneca - Centro Internacional de Postgrado
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Madrid, Hiszpania
Języki
Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
6 months
Tempo
Poproś o informacje
Czesne
EUR 850 / per semester *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
* dotowane przez Fundację Seneca
Wstęp
Polityka, jako centrum życia kraju i jako oś napędowa stosunków międzynarodowych, musi być rozumiana w jej dwóch wymiarach, wewnętrznym i zewnętrznym, w celu zmierzenia jej zakresu.
W tym sensie dyplom specjalisty w dziedzinie nauk politycznych, komunikacji i marketingu wyborczego, przedstawiony przez Instytut Seneca, wprowadza tych, którzy podążają za nim w polityce współczesnej, w analizie struktury społecznej kraju i formułowaniu polityki publicznej , jak również w roli politologa i analizy politycznej.
Kurs obejmuje również techniki negocjacji politycznych i mediacji politycznej, dzięki czemu uczniowie znają potencjał i ograniczenia każdej z tych opcji.
Podobnie działanie szkoleniowe uzupełniają strategie komunikacji politycznej w jej trzech wymiarach: wewnętrznym, zewnętrznym i instytucjonalnym oraz narzędziami marketingu wyborczego i dyskursu politycznego.
Akredytacja
Ten 300-godzinny kurs ma dyplom akredytacyjny Instytutu Seneca i jest dostarczany wraz z Apostille w Hadze, aby nadać mu międzynarodową ważność.
Program
program
Program tego dyplomu specjalisty w zakresie nauk politycznych, komunikacji i marketingu wyborczego składa się z 3 części, z których każda obejmuje szereg modułów:
część I
Współczesna polityka. Struktura społeczna. Filozofia polityczna. Cel nauk politycznych. Rola politologa i analizy politycznej. Formułowanie polityk publicznych. Formułowanie polityki zagranicznej. Zasada neutralności. Inni.
część II
Negocjacje polityczne: struktura, cele i rodzaje. Negocjacje oparte na współpracy i konfrontacji. Mediacja polityczna: rozważania i podstawy. Modele mediacji. Etyka w mediacji. Inni.
Część III
Komunikacja polityczna: instytucjonalna, wewnętrzna, zewnętrzna. Wizerunek stron, narzędzia komunikacji instytucjonalnej. Szkolenia rzeczników, komunikaty prasowe, konferencje prasowe, zarządzanie kryzysowe. Raporty Departamentu Komunikacji. Inni.
Marketing polityczny: Mk i wymiana polityczna. Mk i system polityczny. Model marketingu politycznego. Składniki wymiany politycznej. Komunikacja wyborcza i wymiana polityczna. Dyskurs polityczny (strukturyzacja i analiza). Inni.
(wypełnij formularz, aby poznać cały Program)
Metodologia
Kurs ten oferowany jest wyłącznie w wersji „on-line”.
Wynik programu
cele
- Zrozum, czym jest proces polityczny i systemy organizacji politycznej
- Zapoznanie się z metodami i technikami stosowanymi w naukach politycznych
- Identyfikacja różnych typów analiz, które można przeprowadzić
- Zrozumieć cele, jakim służą polityki publiczne
- Zagłęb się w tajniki polityki zagranicznej, znając jej elementy i poziomy analizy
- Zrozum zasady neutralności politycznej i różne rodzaje neutralności, które się pojawiają
- Znać cechy i techniki negocjacji politycznych w celu osiągnięcia zaplanowanych celów
- Zrozumienie potencjału mediacji politycznej, a także jej ograniczeń
- Zapoznaj się z zarządzaniem komunikacją polityczną off-line i on-line
- Zapoznaj się ze stosowaniem strategii marketingu politycznego
Idealni studenci
Dla kogo to jest
- Dla dziennikarzy, którzy chcą pracować jako politolodzy w mediach
- Do urzędników, którzy pracują w administracji publicznej i potrzebują poszerzyć lub uzupełnić swoją wiedzę, aby uzyskać lepsze wyniki.
- Politykom, którzy muszą zrozumieć różne formy komunikacji politycznej, a także narzędzia Mk.
- Do urzędników międzynarodowych zaangażowanych w programy rozwojowe lub wsparcie techniczne dla rządów Trzeciego Świata.
- Politologom, którzy potrzebują wiedzy koncepcyjnej na temat formułowania polityk publicznych i technik analizy politycznej.
- Dla profesjonalistów zainteresowanych ukończeniem tego kursu specjalizacyjnego w celu przekwalifikowania zawodowego.
Możliwości związane z karierą
Wyjazdy do pracy
- Instytucje publiczne i prywatne
- Administracja Państwowa (formułowanie polityki publicznej)
- Partie polityczne (jako analityk, doradca lub menadżer)
- Media (jako politolog)
- Doradztwo dla urzędników wyższego szczebla (w kwestiach politycznych i społecznych)
- Doradztwo (ocena i wpływ polityk publicznych)
- Think Tanks (badanie polityki lokalnej i międzynarodowej)