Dyplom na poziomie 7 z zarządzania biznesem

Informacje ogólne

Opis programu

Dyplom studiów podyplomowych na poziomie 7 z zarządzania biznesem z Learning Resource Network (LRN) został zaprojektowany, aby rozwinąć umiejętności zarządzania i wiedzę. W ten sposób poprawi Twoje perspektywy zawodowe i prowadzi bezpośrednio do zaawansowanych etapów programów MBA i studiów magisterskich.

Kwalifikacja jest oceniana na podstawie przydziału, więc możesz dołączyć i ukończyć studia w dowolnym momencie bez ograniczania się do roku akademickiego.

Kurs jest przeznaczony dla dyrektorów i kierowników wyższego lub średniego szczebla zarówno w organizacjach sektora prywatnego, jak i publicznego, którzy chcą uzyskać kwalifikacje na poziomie podyplomowym.

Brainstorming over paper

Zadowolony

Dyplom LRN na poziomie 7 z zarządzania biznesem składa się z pięciu części:

  • Strategia biznesowa, planowanie i zarządzanie (20 kredytów)
  • Zasoby finansowe i zarządzanie wynikami (25 kredytów)
  • Przywództwo, zmiana i zarządzanie ludźmi (25 kredytów)
  • Strategia korporacyjna, ład i etyka (25 kredytów)
  • Metodologia badań i jej zastosowanie w marketingu (25 punktów)

Wymagania wstępne

Musisz mieć jedną z następujących opcji:

  • pierwszy stopień z biznesu, zarządzania lub przedmiotów pokrewnych
  • kwalifikacje na poziomie 6, na przykład dyplom z zarządzania lub inne równoważne międzynarodowe kwalifikacje uznane w Wielkiej Brytanii
  • co najmniej pięć lat rozległego i odpowiedniego doświadczenia zawodowego (płatnego i / lub bezpłatnego), obejmującego poziomy odpowiedzialności, uczestnictwo i / lub osiągnięcie szeregu odpowiednich kwalifikacji zawodowych

Musisz także posiadać umiejętność mówienia, słuchania, czytania i pisania w języku angielskim, która odpowiada poziomowi B2 CEFR (lub jego odpowiednikowi).

Co jest wliczone?

Jednostki są nauczane w naszej Strefie Nauczania poprzez połączenie nagranych i prowadzonych na żywo wykładów połączonych z niezbędnymi tekstami do czytania i ćwiczeniami. Będziesz mieć osobistego nauczyciela, który jest ekspertem przedmiotowym, z którym możesz się skontaktować, jeśli masz jakiekolwiek pytania.

Ponieważ jest on dostarczany za pośrednictwem naszej Strefy nauczania, zyskujesz również bezpłatny dostęp do zestawu narzędzi naszego menedżera i sekcji skutecznych umiejętności uczenia się, a także dostęp do forum dyskusyjnego w salonie studenckim.

Opłaty za oznaczanie przydziałów LRN są zawarte w naszych cenach. Zawiera wszystko, czego potrzebujesz; nie ma żadnych dodatkowych opłat.

Cele

Strategia biznesowa, planowanie i zarządzanie

Ta sekcja ma na celu zapewnienie strategicznego zrozumienia:

  • charakter, zakres i potrzeba strategicznego zarządzania biznesowego i planowania w międzynarodowych organizacjach nastawionych na zysk i non-profit.
  • szereg klasycznych i współczesnych modeli, koncepcji i narzędzi w strategii biznesowej i planowaniu.
  • procesy, za pomocą których organizacje identyfikują i rozwijają swoje cele i wartości.
  • wpływ czynników politycznych, ekonomicznych, społecznych, technologicznych, środowiskowych i prawnych.
  • kluczowe siły, które stanowią zarówno szanse, jak i zagrożenia dla organizacji, zarówno nastawionych na zysk, jak i nienastawionych na zysk.
  • proces strategiczny organizacji w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej.
  • przyszłe wyzwania wpływające na strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem i planowanie.

Zasoby finansowe i zarządzanie wynikami

Ta sekcja ma na celu zapewnienie strategicznego zrozumienia:

  • jak używać sprawozdań finansowych do oceny wyników i rozumieć ograniczenia takiej analizy.
  • jak wykorzystywać i oceniać skuteczność informacji rachunkowości zarządczej w planowaniu i kontroli zasobów organizacji.
  • jak krytycznie oceniać i oceniać współczesną metodologię rachunkowości zarządczej wspierającą efektywne zarządzanie i kontrolę zasobów.
  • jak identyfikować i krytycznie oceniać zarządzanie i wydajność materialnych i niematerialnych zasobów w strategii biznesowej i planowaniu.
  • cele organizacyjne i alternatywne środki finansowe, dostępne na finansowanie osiągnięcia tych celów.
  • jak korzystać z danych, technik i narzędzi finansowych do oceny długoterminowych decyzji kapitałowych.
  • międzynarodowe aspekty strategii finansowej.
  • źródła i konsekwencje ryzyka dla organizacji oraz know-how, którym można zarządzać.

Przywództwo, zmiana i zarządzanie ludźmi

Ta sekcja ma na celu zapewnienie strategicznego zrozumienia:

  • wkład, jaki pracownicy organizacji mogą wnieść w przewagę konkurencyjną oraz rozwój strategicznej wizji i wartości.
  • umieć zastosować odpowiednie strategie dotyczące zasobów, utrzymania i rozwoju ludzi.
  • strategie zwiększania zaangażowania i zaangażowania pracowników w organizacji.
  • potencjalna wartość podejść przywódczych związanych z pracą wysokowydajną (HPW) na wszystkich poziomach organizacji (strategicznym, zarządczym i operacyjnym / taktycznym).
  • umieć wdrażać teorie, koncepcje i techniki związane ze zmianą organizacyjną.
  • jak zastosować możliwości związane ze skutecznym zarządzaniem zmianą i być w stanie zmaksymalizować wkład ludzi w kulturze HPW.

Strategia korporacyjna, ład korporacyjny i etyka

Ta sekcja ma na celu zapewnienie strategicznego zrozumienia:

  • jak analizować otoczenie biznesowe i rozwój organizacji biznesowej działającej na całym świecie.
  • relacje między zasobami, produktami / usługami organizacji a jej otoczeniem.
  • jak oceniać etykę biznesową z globalnej perspektywy.
  • koncepcje i perspektywy ładu korporacyjnego w organizacji działającej na całym świecie.
  • wpływ społecznej i środowiskowej odpowiedzialności biznesu na organizacje.
  • jak organizacje zarządzają ładem korporacyjnym i etyką w celu osiągnięcia celów korporacyjnych.
  • jak wdrażać i monitorować kwestie etyczne i ładu korporacyjnego przy opracowywaniu odpowiedniej strategii korporacyjnej.

Metodologia badań i jej zastosowanie w marketingu

Ta sekcja ma na celu zapewnienie strategicznego zrozumienia:

  • rola metod badawczych w biznesie.
  • jak badać metodologie, które odnoszą się do badań biznesowych.
  • jak opracowywać projekty badawcze z perspektywy ilościowej i jakościowej.
  • jak wyznaczyć cele badawcze i zaplanować projekt badawczy.
  • zarządzania, teorii biznesu i marketingu oraz odpowiedniej literatury z różnych źródeł, które mają wkład w projekt badawczy.
  • jak określić konkretną kwestię badawczą związaną z marketingiem, ustalić cele badawcze, zaplanować i przeprowadzić projekt badawczy, krytycznie przeanalizować i ocenić dowody oraz zgłosić wyniki i wyniki.
  • jak zaprojektować badania zbierania danych z perspektywy ilościowej i jakościowej, ocenić kontrastujące metodologie badawcze i określić najlepsze podejścia do uzyskania wymaganych danych.
  • jak zapisać wyniki projektu w formie raportu doradztwa biznesowego.

Jak się uczyć i jak długo to trwa?

Kwalifikacja odbywa się online, więc możesz rozpocząć w dowolnym momencie, ponieważ nie są ograniczone terminami. Swój login i hasło do Strefy Dydaktycznej otrzymasz zaraz po zaksięgowaniu wpłaty.

Czas potrzebny na praktykę zależy od Ciebie i będzie się różnić w zależności od Twojego zaangażowania i łatwości nauki. Dyplom trwa zwykle od sześciu miesięcy do jednego roku.

Jak jest oceniany?

Każda z pięciu jednostek jest oceniana na podstawie pisemnego zadania składającego się z 3500 słów, które można przesłać do dowolnego z czterech okienek oceniania przez cały rok.

Ostatnia aktualizacja Lis 2020

Informacje o uczelni

iQualify UK is a UK registered organisation which was founded to provide the best in education through courses and qualifications for those previously excluded on grounds of finance or the need to wor ... Czytaj więcej

iQualify UK is a UK registered organisation which was founded to provide the best in education through courses and qualifications for those previously excluded on grounds of finance or the need to work rather than study. Pokaż mniej