Doktorat w edukacji

Informacje ogólne

Przeczytaj więcej o tym programie na stronie internetowej uczelni

Opis programu

137058_edu.jpg

Doktorat z edukacji na AIU:

Twój program AIU Distance Learning Doctorate of Education będzie programem dostosowanym do Twoich potrzeb, zaprojektowanym specjalnie dla Ciebie przez Ciebie i Twojego doradcę. Ta elastyczność w spełnianiu Twoich potrzeb jest rzadko spotykana w innych programach nauczania na odległość. Nasz program nie wymaga, aby każdy uczeń uczył się tych samych przedmiotów i korzystał z tych samych książek i materiałów do nauki, co inni studenci. Zamiast tego nasze programy doktoranckie online są przeznaczone tylko dla Ciebie. Są indywidualnie projektowane, aby sprostać Twoim potrzebom i pomóc Ci osiągnąć Twoje cele zawodowe i osobiste.

Ważne: poniżej znajdziesz przykładowe tematy lub obszary studiów, które możesz rozwijać i nad którymi możesz pracować podczas swojego programu studiów. Nie oznacza to w żaden sposób, że wspomniany przykład oznacza, że jest to pełna lista, którą masz obowiązek przeprowadzić w AIU, ale że jest on używany przez Ciebie w takiej postaci, w jakiej jest, jako przykład lub przewodnik do Twoich usług. Przypominamy, że AIU nie wymaga od swoich uczniów przestrzegania ustandaryzowanego programu nauczania. Chcesz dowiedzieć się więcej o projektowaniu programów nauczania w AIU? ( Kursy i plany studiów )

Tematy i obszary studiów w edukacji:

Epistemologiczne problemy badań pedagogicznych Badania współczesnych problemów rozwoju pedagogicznego Holistyczne cechy psychopedagogiki w placówkach oświatowych Współczesne problemy nauki Informatyka w pedagogice

Podsumowanie tematów i obszarów w edukacji:

Epistemologiczne problemy badań pedagogicznych

cel

Pogłębienie studiów nad naukowo-pedagogicznymi metodami badawczymi.

Bibliografia

  • Kolektyw Autorski Uniwersytetu w Hawanie. Metodologia badań społecznych. ENPES UH Kuba, 1980
  • Fox, O. Proces badań edukacyjnych. Univ. Of Navarra. Hiszpania, 1987
  • Bunge, Mario. Nauka, jej metoda i filozofia. XXI wiek. Buenos Aires, 1973
  • Gay, LR Educational Research: Competencies for Analysis and Application. 2nd. Wydawnictwo Charles Merrill Publishing Company. Columbus O.1981
  • Medawar, PB Porady dla młodego naukowca. FCE Meksyk, 1982
  • Plutchink, R. Foundation of Experimental Research. 3rd. Haper i Row. Nowy Jork
  • Popper, KR Logika badań naukowych. Ed. Tecnos. Madryt, 1985
  • López Cano, J. Luis. Metody i hipotezy naukowe. Ed. Trillas. Meksyk, 1983
  • Cortés del Moral, R. Metoda dialektyczna. Ed. ANUIES. Meksyk, 1977
  • Z Gortari, Eli. Wnioski i dowody w nauce. Ed. Ocean. Barcelona, 1983
  • Dominowski, RL Research Methods. Klify Englewood. NJ Prentice - Hall. 1980
  • Pardinas Felipe. Metodologia i techniki badań nauk społecznych. Wydanie XXI wiek. Meksyk, 1969
  • Polit. DF AND Hungle BP Essential of Nursing Research. Wyd. JB Lippincott. Filadelfia, 1985
  • Targ Garza Ario. Podręcznik technik badawczych. 3rd. Wyd. The College of Mexico. Dziewiętnaście osiemdziesiąt jeden
  • Sosa Martínez José. Metody naukowe. Ed. SITESA. Meksyk, 1990

Badanie współczesnych problemów rozwoju pedagogicznego

cele

Wykrywaj i rozwiązuj obecne i przyszłe problemy pedagogiczne.

Praca pedagogiczna nauczycieli oparta na potrzebie stworzenia wykonalnych alternatywnych strategii metodologicznych rozwiązań i innowacyjnych propozycji rozwoju w zakresie ich praktyki zawodowej.

Bibliografia

  • Pino Guzmán Esther María. Współczesne problemy rozwoju pedagogicznego. Ed. IMEP. Meksyk, 1996.
  • Kolektyw Autorów. Okrągły stół i specjalna konferencja na temat pedagogiki 95. Wyd. El Palacio de la Convencion. Kuba 1995.
  • Konstantinov, NA i in. Fundamental Problems of Pedagogy. Ed. Min. Edukacji. Hawana, 1962.
  • Molibog, AG Zagadnienia Organizacji Naukowej Pracy Pedagogicznej w Szkole Wyższej. Ed Universidad de Oriente. Santiago de Cuba s / a.
  • Serra, C. i in. Edukacja zaczyna się od życia. Ed. Ludzie i edukacja. Hawana, 1979.
  • Różni autorzy. Antologia pedagogiczna I. IMEP. Meksyk, 1996
  • Różni autorzy. Antologia pedagogiczna II. (Paradygmaty pedagogiczne i modele edukacyjne. IMEP. Meksyk, 1996.
  • Różni autorzy. Antologia pedagogiczna III. (Paradygmaty pedagogiczne oraz kubańskie i meksykańskie modele edukacyjne) IMEP. Meksyk, 1996.

Holistyczne cechy psychopedagogiki w placówkach edukacyjnych

cele

Oceń rolę psychologii w rozwiązywaniu współczesnych problemów edukacyjnych.

Modeluj, stosuj i oceniaj skuteczność technik interwencyjnych w rozwiązywaniu problemów edukacyjnych.

Bibliografia

  • Wolman. Benjamin, B. Podręcznik psychologii ogólnej. Vols. I, II i III Ed. Martínez Roca SA Barcelona, 1979.
  • Różni autorzy. Antologia psychopedagogiczna. Vols. I, II i III IMPE. Meksyk, 1996.
  • Braustein Nestor, A. i in. Psychologia: ideologia i nauka. Wydanie XXI wiek. 7th Ed. Meksyk, 1981
  • Caparros Antonio. Historia psychologii. Ed. CEAC. Barcelona, 1990
  • Smirnov A. A, Leontiev AN i wsp. Psychology. Wyd. National Printing of Cuba. Hawana, 1961
  • Techniczna encyklopedia tomów edukacyjnych. I do VI. Ed. Santillana. Reż. Sergio Sánchez Cereso. Madryt, 1975
  • Jodar, Julian. Encyklopedia psychologii oceanu. Ed. Ocean. Barcelona, 1984 Vols. I, II i III.
  • Gispert, Carlos. Psychologia dzieci i młodzieży. Vols. I, II i III Ed. Ocean. Barcelona, 1984.
  • Zbiorowość autorów IMEP-UC. Holistyczne cechy psychopedagogiki w placówce edukacyjnej. IMEP. Meksyk, 1996
  • Rubistein SL Rozwój psychologii. Zasady i metody. Wyd. National Havana. Kuba, 1964
  • González, F. Zasady i kategorie psychologii. Ed. Ludzie i edukacja. Hawana, 1983
  • González, F. Osobowość. Twoja edukacja i rozwój. Ed. Ludzie i edukacja. Hawana, 1989

Współczesne problemy nauki

cel

Analiza zależności Nauka - Technologia - Społeczeństwo - Rozwój; perspektywa humanistyczna w obecnych warunkach.

Bibliografia

  • Yordi García, Mirtha. Współczesne problemy nauki. Ed. IMEP México, 1995
  • Kolektyw Autorów. Społeczne problemy nauki i techniki. Ed. Félix Várela. Hawana, 1994
  • Núñez, Jorge Y. Nauka, kultura i rozwój społeczny. Ed. Univ. Of Camagüey. Camaguey, 1990
  • Núñez Jorge Y. Teoretyczna interpretacja nauki, wyd. Univ. De Camagüey. Camaguey, 1989
  • Figaredo, F. Konferencja na temat społecznych problemów nauki i techniki. Informacje o użytkowniku. Ed. Univ. Of Camagüey. Camaguey, 1995

Informatyka w pedagogice

cele

Pogłębienie wiedzy na temat informatyki stosowanej w edukacji.

Rozwijaj kreatywność zdolności poznawczych w informatyce stosowanej w pedagogicznych badaniach naukowych.

Bibliografia

  • Różni autorzy. Pedagogiczno-edukacyjna antologia informatyczna. Ed. IMEP. Meksyk, 1996

Projekt rozprawy edukacyjnej:

  • Propozycja doktoratu MBM900
  • MBM902 Rozprawa doktorska (15 000 słów)

Publikacja: Każdy absolwent doktoratu z administracji biznesowej musi opublikować swoją rozprawę doktorską w Internecie w domenie publicznej lub w profesjonalnych czasopismach i gazetach.

Skontaktuj się z nami, aby rozpocząć proces rekrutacji

Rozumiemy, że pracujący dorośli nie mają czasu na powrót do szkoły. Teraz można zdobyć dyplom w zaciszu własnego domu i nadal mieć czas dla siebie i swojej rodziny. Biuro rekrutacyjne jest tutaj, aby Ci pomóc, aby uzyskać dodatkowe informacje lub dowiedzieć się, czy jesteś kandydatem do udziału w naszych programach, skontaktuj się z nami. Jeśli jesteś gotowy, aby się zapisać, prześlij wniosek online i załącz swój życiorys oraz wszelkie pytania i uwagi, które możesz mieć.

Dowiedz się więcej o naszej akredytacji „ Kliknij tutaj

Zobacz i dowiedz się więcej o AIU już dziś!

136978_bottom.jpgAtlantic International University","author_url":"","source":""}" />

Ostatnia aktualizacja Sie 2020

Informacje o uczelni

The combination of the underlying principles of student "self-instruction", (with guidance), collaborative development of curriculum unique to each student, and flexibility of time and place of study ... Czytaj więcej

The combination of the underlying principles of student "self-instruction", (with guidance), collaborative development of curriculum unique to each student, and flexibility of time and place of study provide, what we consider to be, the ideal learning environment. It is created with the purpose of satisfying individual needs and providing personal development for each student. Atlantic International University exists as an institution of experiential learning and nontraditional education at a distance. There are no classrooms and attendance is not required. Pokaż mniej