Doświadczenie w brandingu i pakowania

Escuela Superior de Diseño de Barcelona

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

Doświadczenie w brandingu i pakowania

Escuela Superior de Diseño de Barcelona

portfolio9

Za pomocą tego programu będziesz w stanie dostosować sposób pracy do ciągłego postępu cyfrowej i społecznej w celu wygenerowania odpowiednich komunikatów dla marek i produktów.

Minęły to czas, kiedy marki służył jedynie do wskazania cech użytkowych produktów. Jest to historia. Marki przekazać wartości naszego własnego wizerunkuNie tylko twoje.

Branding pomaga nam przekazać nasze własne wartości. publicznego zrobić nasze skłonności poprzez marek i że pomaga nam opisać ludzi, z którymi współdziałają. Marki pomoże nam wystawać nasz własny obraz i używać ich produktów dla niego. Dlatego na rynku, który decyduje, które marki są wartościowe; słuchać konsumentów ma kluczowe znaczenie dla przetrwania marek.

Po studiach na rynek i określić, jakie korzyści funkcjonalne i emocjonalne, które zawierają, marki muszą zrezygnować. Zrezygnować wygenerować unikalną propozycję wartości, które definiują i połączyć się z publicznością.

A pierwsze punkty styku transmitować że wartość propozycja jest niewątpliwie Identity Projektowanie i Projektowanie opakowań.

Opanowanie tej refleksji urodził się w brandingu i Packaging. Potrzeba wyjaśnić zaplanowano metodologia nauczyć rozwijać krytyczne aplikacje dla marek, które chcą odnieść sukces w tym społeczeństwie, a tym zmieniającym się rynku, Komunikacja zmieniła się dramatycznie w ostatnich latach, a wraz z nim metod i sposobów wyrażania marek. To doświadczenie będzie nauczyć jak marka jest postrzegana przez konsumentów aplikacje jako istotne dla firmy, takie jak ich tożsamości i ich opakowań, wnioski muszą wpływ w sekundach, Wyróżniać się na tle konkurencji i komunikować się z ich konsumentów. Uczymy się pracy od A baza strategiczna, Przekształcając propozycji wartości na zasadzie koncepcji kreatywnej na której można budować tożsamość. Opracujemy tożsamości ze swojego pierwotnego takich jak typografii lub kolorowych elementów. W dalszym ciągu, aż do najbardziej istotnych i ciekawych elementów jak logo, układu wzrokowego lub jakichkolwiek zastosowaniach, gdzie materializuje.

Analizujemy i nauczyć się tworzenia tożsamości, który jest unikalny produkt, tworzenie wartości poprzez opakowaniu użyć pakietu jako narzędzie komunikacji. Będziemy pracować na naukę do zaprojektowania od struktury i wielkości pakietu graficznego do przyłożonego do pojemnika. W procesie projektowania szczere pakiet, który jasno określa korzyści z produktu, omówimy produkcjaz materiałyz trwałośćz prostotaz transport i personalizacja, Wreszcie możemy wygenerować projekt globalny, która będzie obowiązywała cała wiedza nabyte w celu przygotowania specjalistów do tej nowej i ekscytującej środowiska.

Cele

  • Asymilacji ograniczeń procesu projektowania w rzeczywistym i zawodowym kontekście.
  • Przyswajać wiedzę i doświadczenie w globalnym projekcie tożsamości i opakowań od pomysłu do produkcji.
  • Zrozumienie projekt graficzny jako narzędzie do przekazywania wartości i strategiczne odpowiedzi na problemy społeczne i rynkowe.
  • Dowiedz się każde niezbędne do stworzenia dobrej tożsamości projekt i pakowania metodologii. Praktyka z analizy, projektowania i produkcji w celu wygenerowania kompletnego projektu ze strategicznego punktu widzenia.
  • Przyswoić wiedzę z zakresu materiałów, systemów produkcyjnych, systemów opakowaniowych, drukowanie i systemów jakości.
  • Opanowanie prezentację projektu tożsamości i / lub na opakowaniu w sposób profesjonalny.
portfolio4_2

CURRICULUM

Master of Branding i pakowania jest skonstruowany z następujących dziedzin są zintegrowane w przekroju projektu opracowanego przez 10 osób

Branding i strategia

Koncepcja marki badanie i proces jej tworzenia. Zdajemy sobie sprawę, w jaki sposób strategiczny proces i jak zrozumieć propozycji wartości. Analizujemy rzeczywiste studia przypadków kompetencji i referencji. Badamy co architekturę marki, proces tworzenia nazw i sloganów i wyjaśni, co jest i nie jest branding.

Tożsamość - Conceptualization

ruszymy ze strategią kreatywności. Dowiadujemy się, jak przekształcić propozycji wartości w kreatywnej koncepcji, na których można zbudować solidne, trwałe i użyteczne tożsamość we wszystkich punktach kontaktu. Rozumiemy różnice między wizerunku i tożsamości korporacyjnej i między logo i marki.

Projektowanie identyfikacji wizualnej I - projekt

Po zakłada teoretyczne i twórcze metody tworzenia koncepcje koncepcje, zaczniemy fazie projektowania. Dowiadujemy się o różnych rodzajach logo i jak budować tożsamość wizualną. Porozmawiamy o jednym z najważniejszych w każdej dziedzinie projektowania graficznego, zwłaszcza w tworzeniu aspektów Tożsamość: krojów korporacyjnych.

Identyfikacja wizualna Projekt II - Projektowanie

Nadal studiuje elementy tożsamości: w tym module będą uczyć o systemach wizualnych, jakie istnieją rodzaje i zagłębić się w elastycznych systemach wizualnych. będziemy stosować kolor, zrozumieć, jak dać znaczenia tożsamości poprzez gamy chromatycznej i tworzenie palet kolorów. Zobaczymy jak tożsamość 360 Dotyczy: offline (piśmienne, oznakowanie, mundury, flot ..) oraz w Internecie (Internet, RRSS, podpisów cyfrowych ..) ..

Tożsamość - Prezentacja i artefinalización

Jednym z najważniejszych momentów w procesie projektowania jest prezentacja. Jeśli chcemy, aby nasz projekt się powiódł, prezentujemy go w doskonały sposób: nauczyć się budować atrakcyjną prezentację dla naszego klienta jak prawdziwy profesjonalnego projektu.

Po fazie twórczej będziemy normalizują naszą tożsamość: jakie są instrukcje służbowe, czym one są i jak są one zbudowane.

Wreszcie, nauczyć się sztuki mety naszym logo i symbol i generować otrzymana ze wszystkich standardowych tożsamości.

Opakowanie: Historia i strategia

Badamy ewolucję i historię projektowania opakowań.

Uczymy się w pre-design, analizy konkurencji i rynek krajowy, aby wyodrębnić użyteczne wnioski.

Będziemy wyposażyć nasz produkt wyjątkowym tożsamość które różnicują. Generujemy spójnej koncepcji kreatywnej z propozycją wartość naszej marki i jednocześnie jest zdolny do nadawania unikalnych wartości naszego produktu przy użyciu pakietu jako narzędzie komunikacji.

Art kierunek Opakowanie: Fotografia i Ilustracja

Nie tylko mówimy, ale jak mówimy. Moduł ten będzie rozmawiać w głębi o fotografii i ilustracji. Profesjonaliści wiedzą i badań w tych dziedzinach, omówimy jakie języki są używane w zależności od kategorii, gdzie jesteśmy.

Wreszcie dowiadujemy się zdecydować, czy nasz projekt musi jeden z tych zasobów, a jeśli tak, to w jaki sposób określić, jaki styl i wybory estetyczne.

I Packaging Design - Projektowanie strukturalne

Po zdefiniowaniu tożsamości naszego produktu przekazać swoją fizyczną konstrukcję. Przejść z 2D do 3D, będziemy projektować objętości opakowania do zrozumienia ograniczeń i potrzeb różnych materiałów.

Dowiedz się, jak zaprojektować w zależności od rodzaju pakietu musimy dla naszego produktu i sprawdzić, jakie rodzaje pakietów oferowanych przez rynek.

Projekt opakowania II - Produkt Applied Graphics

Gdy objętość badanej zastosowano z powrotem do wykresu. Zdajemy sobie sprawę, jak podzielić wiadomości na różnych powierzchniach lub różnych elementów naszego pakietu.

Przekonamy się, jak generować emocje w trakcie rozpakowywania i myśleć o tym, jak umieścić informacje w zależności od lokalizacji naszego produktu na półce.

Opakowania - Metoda produkcji i Materiałów

Badamy w głębi istniejących metod produkcji. Jakie systemy są wykorzystywane i jakie korzyści każdy. Porozmawiamy na temat materiałów, farb, faktur, wykończeń i wiedzieć, jakie ograniczenia mają.

Wykorzystać wiedzę zdobytą na w przyszłości, aby zapewnić naszym wartości opakowań w procesach produkcyjnych.

Uczymy się przedstawić projekt opakowania dla naszych klientów, jak ważne w fazie projektu, jeśli chcemy nasz projekt do pomyślnego zakończenia

Ostateczna Magister Pracy

Oprócz przezwyciężenia kredytów z powyższych modułów, wszyscy uczniowie powinni opracowanie składa się z osobistych projektu kompleksowego projektowania graficznego z treści nauczane w kursie mistrzowskim Integral Project.

Dodatkowe działania

Ecodiseño opakowań. (produkty organiczne i projekt opakowania)

Dowiedz się do tworzenia bardziej skutecznego i zrównoważonego opakowania w celu promowania dobrego projektu i optymalne wykorzystanie materiałów.

projekt etykietowanie wino

Dowiedzieć się z pierwszej ręki konkretnych metodologii sektorze oenology. Program nauczania jest podzielony na cztery moduły.
Materiały, które składają się na program nauczania jest podzielony w następujący sposób:

TEMATY ECTS
Branding i strategia 5
Konceptualizacji tożsamości 5
Identyfikacja wizualna Design I- 5
Tożsamość wizualna II- projekt 5
Tożsamość, prezentacja i Artefinalización 5
Opakowanie: Historia i strategia 5
Kierunek sztuki w packaging- Fotografia i ilustracji 5
Projekt opakowania Structural Projekt I- 5
Opakowania projekt graficzny zastosowany do Produktu II- 5
Packaging- Sposoby wytwarzania i materiały 5
Ostateczna Magister Pracy 10
ECTS RAZEM 60

Wymagania

To Magister jest skierowany do osób, które spełniają następujące profile:

  • Absolwenci projekt
<li> Absolwenci Komunikacji i Reklamy</li> <li> Fine Arts absolwent&oacute;w</li> <li> Absolwenci w reklamie i public relations</li> <li> Absolwenci Komunikacji Audiowizualnej</li>

W przypadkach, gdy uczeń okazuje poprzedni szkolnictwa wyższego do procesu akredytacji wyższym wykształceniem, Komitet Akademicki oceni kandydata CV i portfolio i zrealizował program nauczania, który musi utrzymać rozsądny równoważności z istniejących badań stopnia ten sam obszar.

Stopień

Ludzie, którzy spełniają kryteria oceny programu będzie uzyskać podwójny dyplom: Kurs na ESdesign - Superior School of Design w Barcelonie golfowe na Międzynarodowym Uniwersytecie w Walencji, który zaliczony ich jako specjalistów w tej specjalności studia.

perspektywy kariery

  • Badania Graphic Design
<li> Agencje komunikacji</li> <li> agencje brandingowe i zapakowaniu.</li> <li> Firmy, kt&oacute;re zarz&#261;dzaj&#261; marki i produkty</li>

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język hiszpański
Czas trwania i cena
Ten kurs jest Online
Start Date
Data rozpoczęcia
Maj 2019
Duration
Czas trwania
12 miesięcy
W pełnym wymiarze godzin
Price
Cena
4,800 EUR
Locations
Hiszpania - Barcelona, Catalonia
Data rozpoczęcia : Maj 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Maj 2019
Hiszpania - Barcelona, Catalonia
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą