Dlaczego publikujemy: kurs antropologii mediów społecznościowych - UCL (University College London)
FutureLearn
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Online United Kingdom
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
5 weeks
Tempo
Niepełny etat
Czesne
USD 59 / per course *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* możesz się tego nauczyć za darmo lub ulepszyć kurs i mieć dodatkowe korzyści za 59 $
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Odkryj różnorodne zastosowania mediów społecznościowych na całym świecie i ich konsekwencje dla polityki, relacji i życia codziennego.
Dlaczego warto dołączyć do kursu?
Ten darmowy kurs online jest oparty na pracy dziewięciu antropologów, z których każdy spędził 15 miesięcy na polach w Brazylii, Chile, przemysłowych i wiejskich Chinach, Anglii, Indiach, Włoszech, Trynidadzie i Turcji.
Jakie są konsekwencje mediów społecznościowych?
Kurs oferuje nową definicję mediów społecznościowych, która koncentruje się na publikowanych treściach, a nie tylko na możliwościach platform. Analizuje rosnące znaczenie obrazów w komunikacji oraz powody, dla których ludzie publikują memy, selfie i zdjęcia.
W ciągu pięciu tygodni będziesz badać wpływ mediów społecznościowych na szeroki zakres tematów, w tym politykę, edukację, płeć, handel, prywatność i równość. Zrozumiesz, jak konsekwencje mediów społecznościowych różnią się w zależności od regionu.
Podejmij porównawcze i antropologiczne podejście do mediów społecznościowych
Kurs będzie prowadzony przez tych samych dziewięciu antropologów, którzy przeprowadzili oryginalne badania terenowe i którzy publikują jedenaście książek opartych na tych badaniach.
Dzięki naszym filmom spotkasz wielu naszych informatorów, zaangażujesz się z naszym zespołem poprzez dyskusje wideo i wykłady, a nasze pomysły poznasz poprzez animacje, infografiki i tekst.
Przyjmując podejście antropologiczne i porównawcze, staramy się zrozumieć nie tylko, jak media społecznościowe zmieniły świat, ale także jak świat zmienił media społecznościowe.
Tłumaczenia tego kursu można znaleźć na UCLeXtend w następujących językach: chiński, włoski, hindi, portugalski, hiszpański, tamilski i turecki.
Jakie tematy omówisz?
- Co to są media społecznościowe i jak je zdefiniować?
- Akademickie podejście do mediów społecznościowych i wprowadzenie do antropologii.
- Powstanie obrazów w komunikacji.
- Wpływ mediów społecznościowych na płeć i politykę.
- Wpływ mediów społecznościowych na edukację, handel i prywatność.
- Wpływ mediów społecznościowych na nierówności.
Kiedy chciałbyś zacząć?
Zacznij od razu i ucz się we własnym tempie. Jeśli kurs jeszcze się nie rozpoczął, poniżej zobaczysz przyszłą datę.
- Już dostępny
Co osiągniesz?
Pod koniec kursu będziesz w stanie
- Zastosuj krytyczne myślenie do szeregu międzykulturowych dowodów jakościowych i ilościowych.
- Oceniaj media społecznościowe z perspektywy antropologicznej i przeprowadź mini-projekty badawcze.
- Porównaj własne spojrzenie na media społecznościowe z perspektywami z innych środowisk kulturowych.
Dla kogo jest ten kurs?
Jedynym wymaganiem jest zainteresowanie mediami społecznościowymi i ludźmi.
Z kim się nauczysz?
Daniel Miller Daniel Miller jest profesorem antropologii na University College London. Opracował program Antropologii Cyfrowej na UCL. @DannyAnth | Elisabetta Costa Elisabetta Costa jest pracownikiem naukowym z tytułem doktora w British Institute w Ankarze. Jest antropologiem specjalizującym się w badaniach mediów i mediów cyfrowych w Turcji i na Bliskim Wschodzie. | Jolynna Sinanan Vice Chancellor's Research Fellow w Digital Ethnography Research Centre oraz School of Media and Communications w Royal Melbourne Institute of Technology w Australii. |
Juliano Spyer Obecnie kończę doktorat z antropologii, studiując media społecznościowe. | Laura Haapio-Kirk Jestem doktorantem na UCL Anthropology, studiuje smartfony i starzenie się w Japonii, a także uczestniczę w projekcie Why We Post. | Nell Haynes Jestem habilitantem z antropologii. |
Shriram Venkatraman Doktorant na Wydziale Antropologii University College London. Antropolog / Statystyk. Zainteresowania naukowe: technologie w miejscu pracy, kultura organizacyjna i przedsiębiorczość. | Tom McDonald Jestem adiunktem na Wydziale Socjologii Uniwersytetu w Hongkongu. Członek zespołu UCL Why We Post. | Xinyuan Wang Doktorant na Wydziale Antropologii UCL. Artysta w chińskim tradycyjnym malarstwie i kaligrafii. |
Razvan Nicolescu Jestem honorowym pracownikiem naukowym na Wydziale Antropologii UCL. |
Kto opracował kurs?
UCL (University College London)
UCL powstał w 1826 r. Był to pierwszy angielski uniwersytet założony po Oksfordzie i Cambridge i pierwszy, który otworzył edukację uniwersytecką dla osób wcześniej z niej wykluczonych.
Dołącz do tego kursu
Wolny | Aktualizacja | bez limitu |
Dołącz za darmo, a otrzymasz:
| Uaktualnij ten kurs, a otrzymasz:
| Kup Unlimited, a otrzymasz:
|
Opłata za program
O szkole
pytania
Podobne kursy
Magister studiów z zakresu mediów i komunikacji: kultura, media współpracy i branże twórcze
- Malmö, Szwecja
Bachelor of Arts in Communications and Media Studies
- Gainesville, Stany Zjednoczone
Master of Arts in Communication and Media Studies
- Gainesville, Stany Zjednoczone