Opis programu
Jesteśmy brytyjskim dostawcą edukacji online, dostępnym na całym świecie w 3 różnych językach.
Przegląd kursuPojawiające się pomysły i przyszłe trendy są korzystne dla firm poszukujących kierunku i potwierdzenia rozwoju produktów i strategii marketingowych. Tendencji tych nie można rozpatrywać w oderwaniu od obecnego otoczenia rynkowego, ale raczej jako część szerszego obrazu mającego zastosowanie w innych obszarach projektowania i marketingu. W tym kursie poznasz nowe trendy, które będą kształtować nasz świat i ich wpływ na dzisiejszy globalny rynek.
Oczekuje się od ciebie krytykowania i opracowywania metod prognozowania i mechanizmów badawczych w celu tworzenia własnych prognoz i przekazywania strategicznych informacji marketingowych. Wykorzystasz swoją wiedzę teoretyczną i kontekstową, aby zidentyfikować i zdefiniować odpowiednią koncepcję oraz pokazać, w jaki sposób wizjonerska technologia marketingowa może być wykorzystana do komunikacji z docelowymi odbiorcami.Szczegóły programuMegatrendy
Narzędzia badawcze do prognozowania
Analiza makrootoczenia
Przesunięcia tektoniczne
Trendy marketingowe
Trendy w sprzedaży detalicznej
Zmieniacze gry
Czarne łabędzie
Alternatywne scenariuszeKierownik kursuManuel Gouveia, kierownik kursu: doktorant, profesor college'u, badacz marketingowy oraz profesjonalny konsultant marketingowy.
Cele kursuCelami tego kursu są:Dostarczenie wiedzy i krytycznej świadomości w zakresie prognozowania trendów oraz procesów wykorzystywanych w identyfikacji i wykorzystaniu trendów na dzisiejszym rynku globalnym.
Aby umożliwić Ci analizę i ocenę różnicy między megatrendami biznesowymi, zmianami tektonicznymi i zmieniaczami gier oraz zastosowanie ich w planie marketingowym.
Aby umożliwić Ci dalsze badanie, opracowywanie i artykułowanie nowych pomysłów na alternatywne scenariusze i omawianie ich skutków.Metoda ocenyRaport trendów i prezentacja wideoWyniki naukiPo pomyślnym ukończeniu kursu będziesz mógł:Analizuj i krytycznie oceniaj trendy i opracowuj świadome spostrzeżenia poprzez zastosowanie i ocenę nowych alternatywnych scenariuszy.
Zidentyfikuj, przeanalizuj i podsumuj swoją świadomość i wiedzę na temat megatrendów, przesunięć tektonicznych i zmieniaczy gier.
Zademonstruj poprzez trendy i badania analityczne, jak analiza scenariuszy wpływa na strategie marketingowe, tworząc oryginalną propozycję marketingową z metodami teoretycznymi i narzędziami badawczymi prognozowania i prognozowania trendów.Kurs jest przeznaczony dla studentów, profesjonalistów, przedsiębiorców i menedżerów, którzy mają ambicje osiągnięcia ugruntowanej kariery w branży marketingowej. Kurs przygotowuje Cię do zatrudnienia i przedsiębiorczości poprzez opracowywanie projektów z prawdziwym zastosowaniem, refleksją i analizą rzeczywistych studiów przypadku z branży marketingowej sugerowanych w trakcie całego kursu.
OrzecznictwoCertyfikat London School Of Design And MarketingDaty i opłatyLipiec 2020 / październik 2020
Opłaty wynoszą 1.250,00 £ (jedna rata)Wymagania wstępnePoziom licencjata w pokrewnym projekcie / temacie biznesowym lub Uznanie wcześniejszego uczenia się / doświadczenia zawodowego.