Certyfikat Graduate in Interactive Media Management (online)
Centennial College
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Online Canada
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Pełny etat
Czesne
CAD 5094 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
May 2024
* 3-semestralne czesne dla studentów kanadyjskich; 21,753,75 $: 3-semestralne czesne dla studentów zagranicznych
Wstęp
Szczegóły programu
- Kod programu: 6010
- Szkoła: Szkoła Komunikacji, Mediów, Sztuki i Projektowania
- Poświadczenie: Certyfikat Absolwenta Ontario College
- Typ programu: Program certyfikatu absolwenta
- Długość programu: 1 rok / 3 semestry
- Data rozpoczęcia: jesień, zima, lato
- Lokalizacja: online
Sercem programu interaktywnego zarządzania mediami Centennial College jest doświadczenie użytkownika (UX). Dzięki tej ofercie Twoja zdolność do projektowania i tworzenia znaczących interaktywnych doświadczeń cyfrowych pozwoli Ci odnieść sukces jako profesjonalista ds. Mediów interaktywnych.
Przekonasz się, że ten program certyfikacji dla absolwentów, obsługiwany przez Szkołę Komunikacji, Mediów, Sztuki i Projektowania, jest idealny, jeśli ukończyłeś program policealny i chcesz zastosować swoje umiejętności w karierze w zarządzaniu mediami interaktywnymi. Jeśli pasjonujesz się tworzeniem interaktywnych doświadczeń, które „po prostu działają”, ten program jest dla Ciebie.
Twoje kursy nauczą Cię, jak zaplanować wszystkie elementy efektywnego interaktywnego doświadczenia cyfrowego, zaczynając od oceny potrzeb odbiorców, aby zaspokoić ich potrzeby, poprzez interfejs, jego projekt i zawarte w nim słowa. Będziesz mieć również możliwość pracy nad własnym projektem, od koncepcji po prototyp.
Branża interaktywnych mediów cyfrowych zmienia się, gdy komputery mobilne i immersyjne stają się coraz ważniejsze i powszechniejsze. W związku z tym ten oparty na współpracy i projektowy program medialny na uczelniach będzie podkreślał:
- Strategia cyfrowa
- Projekt UX
- Strategia i planowanie treści
- Interaktywne opowiadanie historii
- Analityka
- Cyfrowe zarządzanie projektami (wykresy grantów, budżety, planowanie projektów, zwinna metodologia)
- Badanie i badanie krajobrazu mediów interaktywnych
Dowiesz się o branży i dostępnych możliwościach kariery na wczesnych etapach programu Interactive Media Management i ukończysz naukę podczas dziewięciotygodniowego stażu w branży.
Najważniejsze elementy programu
- RGD, które reprezentuje ponad 3000 grafików, menedżerów, nauczycieli i studentów w całym Ontario, formalnie uznaje program Graphic Design.
- Połączenie multidyscyplinarnych umiejętności projektowych i praktycznego doświadczenia wyróżni Cię na tle konkurencji.
- Będziesz bardziej elastyczny w swoich rozwiązaniach projektowych i bardziej pożądany na rynku.
Program Graphic Design rozwinie Twoje umiejętności w zakresie:
- Myśl kreatywnie i efektywnie projektuj pod kątem druku, ruchu i mediów interaktywnych.
- Profesjonalnie realizuj swoje pomysły na dowolnym nośniku.
- Skutecznie komunikuj się z pracodawcami i klientami.
- Rozpocznij karierę w dowolnym aspekcie branży projektowej.
- Reklamuj się jako wolny strzelec lub załóż własną firmę.
- Wpłyń na zmianę społeczną dzięki umiejętności rozwiązywania problemów projektowych.
- Zapoznaj się ze wszystkimi aspektami przepływu pracy zgodnego ze standardami branżowymi, od początkowej kreatywności po produkcję drukowaną lub interaktywne prototypowanie.
Rekrutacja
Wynik programu
Efekty kształcenia zawodowego w programie
Efekty kształcenia zawodowego programu opisują, co absolwenci programu wykazali, że potrafią wykorzystać wiedzę i umiejętności, które zdobyli podczas studiów. Wyniki są ściśle powiązane z potrzebami miejsca pracy. Poprzez ocenę (np. Zadania i testy) studenci weryfikują swoją zdolność do rzetelnego wykonywania tych wyników przed ukończeniem studiów.
- Ułatwiaj efektywne realizowanie zarówno indywidualnych, jak i wspólnych projektów multimedialnych.
- Używaj i oceniaj najlepsze praktyki i narzędzia do projektowania i opracowywania dynamicznych treści multimedialnych.
- Przeprowadź i oceń dokładną ocenę wymagań złożonego projektu mediów interaktywnych.
- Koordynuj opracowywanie, budżetowanie, planowanie i profesjonalną prezentację złożonego interaktywnego projektu medialnego.
- Zaprojektuj i koordynuj złożony projekt medialny (interfejs, nawigacja, grafika, obróbka tekstu), korzystając z najlepszych praktyk projektowania i zasad rozwoju oraz stosując ramy koncepcyjne i teoretyczne.
- Zarządzaj budowaniem efektywnych i dynamicznych złożonych witryn internetowych i / lub aplikacji mobilnych.
- Zaproponuj rozwiązania problemów etycznych i zawodowych pojawiających się w środowisku online.
- Zastosuj umiejętności badawcze i koncepcyjne, aby zaproponować optymalne rozwiązania problemów związanych z rozwojem urządzeń mobilnych / multimediów / sieci Web i wzmocnij te umiejętności w zespole projektowym.
- Zapewnij kreatywne przywództwo, które skutkuje efektywnym projektowaniem, opracowywaniem i wdrażaniem złożonych interaktywnych projektów medialnych.
- Oceń finansowy, techniczny i artystyczny sukces złożonego interaktywnego projektu medialnego i przedstaw zalecenia dotyczące ulepszeń.
Możliwości związane z karierą
Przyszli absolwenci
Gdzie idą absolwenci programu? Dzięki połączeniu kreatywnych i praktycznych umiejętności absolwenci zajmują dobrą pozycję jako przyszli profesjonaliści w dziedzinie mediów interaktywnych. Absolwenci pracują we wszystkich aspektach branży mediów interaktywnych zarówno w Kanadzie, jak i na całym świecie.
Niektórzy absolwenci programu Interactive Media Management to:
- Angelique Abranches, architekt interfejsów, Shaw Media
- Christine Hanson, architekt User Experience, Critical Mass
- Guilherme Chee, projektant interaktywny w Electrolux (Brazylia)
- Jaimie Lerner, producent treści cyfrowych, Indie88
- Danielle Williams, koordynator treści internetowych, kanał zakupów
- Matthew Flanagan, koordynator treści cyfrowych, usługi filmowe w Bell Media
- Miguel Martinez, dyrektor techniczny Pipeline, Atomic Cartoons
- Laura James, producent treści cyfrowych i strateg; CEO w Mulberry Media Interactive
- Rebecca Milner, menedżer ds. Społeczności, OneMethod
- Andrew Rajaram, architekt UX, OneMethod
Porozumienia w sprawie artykulacji
Wybrani absolwenci tego programu Interactive Media Management mają możliwość wykorzystania swoich punktów na dalsze studia na poziomie studiów. Poniżej wymienione są stopnie naukowe z instytucji partnerskich, które są dostępne dla tego programu.
Należy pamiętać, że każde partnerstwo ma określone wymagania dotyczące minimalnej oceny, aby kwalifikować się do transferu punktów, które są oceniane przez instytucję partnerską.
Odwiedź naszą stronę internetową www.centennialcollege.ca/admissions/applying/education- Pathways / outbound- Pathways aby uzyskać więcej informacji na temat umów dotyczących artykulacji.
Perspektywy kariery
- Producent interaktywny
- Cyfrowy strateg
- Strateg ds. Treści
- Menadżer mediów społecznościowych
- Architekt informacji
- tworzenie stron internetowych
- Projektant User Experience (UX)
- Producent treści cyfrowych
- Dyrektor techniczny
- Producent gier
Obszary zatrudnienia
- Studia interaktywne i gry
- Agencje reklamowe
- Firmy marketingowe
- Agencje PR
- Nadawcy telewizyjni
- Stacje radiowe
- Firmy zajmujące się produkcją treści (wideo, animacja)
- Sektory rządowy, finansowy i detaliczny
- Przemysł zaawansowanych technologii
- Produkcja / strategia na zlecenie
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.