Read the Official Description

Opis programu

Ten 3-letni program magisterski online w zakresie bezpieczeństwa pacjentów i klinicznych czynnika ludzkiego ma na celu wsparcie wszystkich absolwentów służby zdrowia (od pielęgniarek po chirurgów i anestezjologów) w zakresie stosowania narzędzi i technik opartych na dowodach w celu poprawy niezawodności i bezpieczeństwa codziennego systemy i procesy opieki zdrowotnej.

Osoby ubiegające się o ten stopień będą starały się wyróżnić jako doświadczone w zakresie bezpieczeństwa pacjentów i, w niektórych przypadkach, mogą dążyć do specjalizacji lub podjęcia kierowniczej roli w tej dziedzinie. Program wykorzysta materiały dydaktyczne pochodzące z globalnej sieci entuzjastów.

Rok pierwszy zapewni szerokie wprowadzenie do obecnego stanu bezpieczeństwa w opiece zdrowotnej, w jaki sposób wyrządza krzywdę pacjentom oraz w szczegółowym zrozumieniu klinicznych czynników ludzkich, ergonomii.

Rok drugi przejdzie od stanu zdrowia, aby spojrzeć na to, w jaki sposób możemy poprawić bezpieczeństwo w opiece zdrowotnej. Obejmuje to zbadanie, w jaki sposób dobra praca zespołowa wpływa na wyniki pacjentów, a także na poprawę opieki zdrowotnej i zarządzania lekami. Będziemy również koncentrować się na badaniach i metodach poprawy jakości.

Trzeci rok będzie podążał za bardzo udanym iteracyjnym modułem używanym przez Magisterów w dziedzinie chirurgii, obejmującym przedstawienie projektu, streszczenie przedłożenia z przygotowaniem plakatu i ukończenie rozprawy.

Ze względu na unikalny, w pełni internetowy charakter pedagogiki, program byłby atrakcyjną opcją dla tych profesjonalistów, którzy chcą uzyskać kredyt akademicki lub wyższy poziom bezpieczeństwa pacjentów i którzy nie są w stanie zaangażować się w nauczanie na kampusie.

Nauka online

Program jest dostarczany przez uznanych ekspertów z różnych obszarów tematycznych i będzie czerpał z szerokiej wiedzy personelu na Uniwersytecie w Edynburgu i innych instytucjach na arenie międzynarodowej. Wykorzystywane jest połączenie internetowych metod uczenia się, takich jak; fora dyskusyjne i tutoriale na żywo, aby stworzyć dynamiczne i oparte na współpracy doświadczenie edukacyjne. Staniesz się częścią internetowej społeczności skupiającej studentów i wykładowców z całego świata.

Oceny postępów dokonuje się poprzez pracę grupową, eseje, krytyczne zgłoszenia zdarzeń, plakaty naukowe i imprezy grupowe wiki. Oprócz podstawowej nauki w zakresie bezpieczeństwa pacjentów i klinicznych czynnika ludzkiego, program umożliwi doskonalenie umiejętności interpersonalnych, samodzielnego zarządzania, informatyki, pracy zespołowej i zarządzania projektami.

Program jest dostarczany w środowisku online, które zapewnia dynamiczne i oparte na współpracy doświadczenie edukacyjne. Nauczyciele-eksperci poprowadzą Cię przez wszystkie etapy programu i będziesz mógł współpracować z innymi uczniami w pomocnych i konstruktywnych sieciach online. Elastyczne środowisko nauki oznacza, że ​​uczysz się w czasie i miejscach, które najbardziej Ci odpowiadają, dzięki czemu ten program jest odpowiedni dla wysoko wykwalifikowanych profesjonalistów, którzy chcą aktualizować i poszerzać swoją wiedzę.

Struktura programu

Program składa się z dwóch elementów: elementu nauczania i elementu dysertacji (w roku 3).

Nauczany element programu podzielony jest na sześć 20 kursów kredytowych (3 potrzebne do ukończenia certyfikatu, sześć wymaganych do ukończenia dyplomu), a każdy rok akademicki składa się z trzech bloków dydaktycznych, z których każdy trwa przez okres 11 tygodni.

Podczas części dysertacyjnej programu studenci będą mieli możliwość dalszego rozwijania swoich umiejętności rozwoju oraz projektowania i prowadzenia własnego projektu poprawy jakości w swoim miejscu pracy.

Ten rok rozprawy składa się z etapowej oceny.

1 rok

60 kredytów = PgCert

  • Wprowadzenie do świadczenia opieki zdrowotnej i tego, co prowadzi do szkód (20 punktów)
  • Kliniczne czynniki ludzkie i ergonomia w służbie zdrowia (20 punktów)
  • Umiejętności indywidualne i zespołowe (20 punktów)

Rok 2

120 kredytów = PgDip

  • Uczenie się na podstawie obecnej praktyki i zarządzania (20 kredytów)
  • Szkolenie w zakresie bezpieczeństwa (20 punktów)
  • Poprawa jakości dla bezpieczniejszej praktyki (20 punktów)

Rok 3

180 punktów kredytowych = magister

  • Dysertacja i niezależny projekt doskonalenia (60 punktów)

Wyniki nauki

Pięć efektów uczenia się zostało odwzorowanych na cechy poziomu 11 SCQF:

  • Wykazanie się szeroką, szczegółową i krytyczną wiedzą i zrozumieniem obecnego tła i głównych teorii dotyczących zakresu i przyczyn szkód w opiece zdrowotnej, niezawodności, bezpieczeństwie pacjentów i czynnikach ludzkich.
  • Wdrożyć praktyczną wiedzę, umiejętności i zrozumienie, planując i realizując znaczący projekt badań, badań lub rozwoju.
  • Rozwijanie niezbędnych umiejętności poznawczych w celu radzenia sobie ze złożonymi problemami i dokonywania świadomych osądów w sytuacjach braku kompletnych lub spójnych danych / informacji. * Aby rozpoznać czynniki sprzyjające zdarzeniom niepożądanym i wykorzystać tę wiedzę do informowania planów poprawy i uczenia się na poziomie lokalnym i organizacyjnym (w tym audyt / M
  • Aby rozwinąć umiejętności komunikacyjne. Aby komunikować się, za pomocą odpowiednich metod, z grupą odbiorców o różnych poziomach wiedzy / doświadczenia; dostęp do szerokiej gamy rutynowych umiejętności i zakresu zaawansowanych i specjalistycznych umiejętności w zależności od bezpieczeństwa pacjenta i klinicznych czynników ludzkich.
  • Aby wykonywać znaczną autonomię i inicjatywę w działaniach profesjonalnych i równoważnych. Wykazać przywództwo i inicjatywę oraz wnieść rozpoznawalny wkład w zmiany i rozwój i / lub nowe myślenie. Wykazanie dogłębnej znajomości wybranego tematu badawczego; Tożsamość, konceptualizacja i oferowanie oryginalnych i twórczych wglądów w nowatorskie informacje i / lub ostatnio opublikowane dane; Sporządzić pisemną krytykę określonego badania; Zademonstruj oryginalność i kreatywność w rozwoju i stosowaniu nowej wiedzy, zrozumienia i praktyk.

Możliwości zawodowe

Absolwent tego programu może starać się rozwinąć określone umiejętności w tej dziedzinie na obecnym stanowisku, a niektórzy mogą chcieć umówić się na stanowisko oficera bezpieczeństwa pacjentów, które to stanowisko jest coraz częściej promowane i reklamowane w Wielkiej Brytanii. Przewidujemy, że kwalifikacja ta niekoniecznie spowoduje zmianę kariery zawodowej absolwentów służby zdrowia, a także rozwój ich obecnej roli.

Zapotrzebowanie na osoby z wiedzą i umiejętnościami w zakresie nauczania i oceny bezpieczeństwa pacjentów i poprawy jakości szybko rośnie. Zarówno NHS England, jak i Szkocja są inicjatywami w tej dziedzinie i obserwuje się to na całym świecie. Absolwenci będą mieli znaczną przewagę w sygnalizowaniu nie tylko ich zaangażowania w bezpieczeństwo pacjentów i poprawę jakości, ale także wykazali się umiejętnościami niezbędnymi do identyfikowania i mierzenia zagrożeń bezpieczeństwa pacjentów z perspektywy naukowej Human Factors oraz umiejętności stosowania metodologii poprawy jakości. do wprowadzania skutecznych zmian w celu poprawy bezpieczeństwa. Umiejętności te są bardzo pożądane szczególnie w ramach NHS i innych rozwiniętych systemów opieki zdrowotnej.

Wymagania wstępne

Wielka Brytania: 2: 1 stopień honorowy lub jego międzynarodowy odpowiednik w opiece zdrowotnej, z przedmiotami takimi jak medycyna, biomedycyna lub farmacja / farmacja, pielęgniarstwo, psychologia.

Możemy również rozpatrzyć Twoją aplikację, jeśli masz odpowiednie doświadczenie zawodowe; doświadczenie zawodowe musi znajdować się w powiązanym obszarze naukowym, na przykład w szpitalu lub podstawowej opiece zdrowotnej (najlepiej w oparciu o bezpieczeństwo pacjentów, badania nad poprawą jakości) przez 3 lata lub dłużej. Skontaktuj się z zespołem programowym, aby sprawdzić przed złożeniem wniosku. Możesz zostać dopuszczony do poziomu certyfikatu tylko w pierwszej instancji.

Wymagania w języku angielskim

Wszyscy kandydaci muszą mieć jedną z następujących kwalifikacji jako dowód zdolności do posługiwania się językiem angielskim:

  • studia licencjackie lub magisterskie, które były nauczane i oceniane w języku angielskim w większości anglojęzycznych krajów określonych przez brytyjskie wizy i imigracje
  • IELTS Academic: łącznie 6,5 (co najmniej 6,0 w każdym module)
  • TOEFL-iBT: łącznie 92 (co najmniej 20 w każdym module)
  • PTE (A): ogółem 61 (co najmniej 56 w każdej z sekcji "Umiejętności komunikacyjne", sekcja "Umożliwianie umiejętności" nie jest brana pod uwagę)
  • CAE i CPE: łącznie 176 (co najmniej 169 w każdym module)
  • Trinity ISE: ISE II z wyróżnieniem we wszystkich czterech komponentach

Stopnie nauczane i oceniane w języku angielskim nie mogą mieć więcej niż trzy lata na początku programu studiów. Testy językowe nie mogą mieć więcej niż dwa lata na początku twojego programu studiów.

Stypendia i finansowanie

Obywatele Wielkiej Brytanii, osoby o ustalonym statusie, a także niektórzy obywatele UE, którzy nie są rezydentami w Wielkiej Brytanii, mogą kwalifikować się do otrzymania pożyczki podyplomowej na pokrycie opłat - aw niektórych przypadkach także kosztów utrzymania.

Program taught in:
Język angielski
The University of Edinburgh - College of Medicine & Veterinary Medicine

See 13 more programs offered by The University of Edinburgh - College of Medicine & Veterinary Medicine »

Last updated October 24, 2018
Ten kurs jest Online
Data początkowa
Wrześ. 9, 2019
Duration
1 - 3 lat
Zaoczne
Cena
15,500 GBP
(MSc). 10,335 GBP (PgDip). 5,170 GBP (PgCert).
Deadline
Sierp. 30, 2019
By locations
By date
Data początkowa
Wrześ. 9, 2019
Application deadline
Sierp. 30, 2019

Wrześ. 9, 2019

Location
Application deadline
Sierp. 30, 2019
Data końcowa