Bachelor of Science w nowoczesnym marketingu
Hodges University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Fort Myers, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
40 months
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
USD 595 / per credit *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* programy rozpoczynają się co drugi miesiąc; prosimy o aplikacje 30 dni przed planowanym rozpoczęciem zajęć
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Nowoczesne szkolenie w wymagającej dziedzinie marketingu
- Program Modern Marketing firmy Hodges zapewnia szkolenia z marketingu i projektowania cyfrowego, w połączeniu z solidnym podstawowym programem biznesowym, zaprojektowanym tak, aby przygotować Cię do satysfakcjonujących stanowisk marketingowych.
- Dowiedz się o praktycznym zastosowaniu teorii marketingu opartego na badaniach w połączeniu z szerokim rozwojem umiejętności kreatywnego i cyfrowego projektowania.
- Zdobądź rozwój umiejętności w budowaniu świadomości marki, wzmacnianiu lojalności klientów na wielu platformach i kanałach komunikacji, takich jak telewizja, radio, druk, digital, SEO i e-commerce.
- Przygotowuje uczniów poprzez szkolenie w zakresie tworzenia i zarządzania treściami w mediach społecznościowych.
- Uzyskaj dostęp do baz danych badań marketingowych i dowiedz się, jak interpretować dane badawcze.
- Zapoznaj się z umiejętnościami geofencing, socjodemograficznymi, psychograficznymi i innymi niezbędnymi narzędziami marketingu internetowego.
- Idealny stopień dla kreatywnych, analitycznych, współpracujących, zorientowanych na terminy, energicznych osób.
- Studenci biorą udział w stażu lub projekcie zwieńczenia, który demonstruje ich umiejętności marketingowe przed ukończeniem studiów.
Dlaczego program marketingowy Hodges U?
- Zdobądź zarówno umiejętności projektowania cyfrowego, jak i marketingu, które pomogą Ci uzyskać przewagę konkurencyjną na rynku.
- Weź udział w praktycznym szkoleniu, które ma pomóc uczniom w rozwijaniu przewagi konkurencyjnej w zakresie umiejętności marketingowych na wysokim poziomie.
- Zaangażuj się w dobrze zaokrąglony program studiów, którego celem jest pomoc studentom w zrozumieniu, co motywuje kupujących. To zrozumienie przekłada się na umiejętności, takie jak zwiększanie zaangażowania klientów, zwiększanie zysków, wpływanie na zachowania zakupowe, promowanie towarów/usług oraz zwiększanie wydajności organizacji.
- Przygotowuje uczniów z wykształceniem niezbędnym do pracy w wielu branżach, takich jak edukacja, technologia, opieka zdrowotna, biznes, ochrona środowiska, sport, finanse, prawo i inne.
- Johnson School of Business została uznana za Top Business School na Florydzie.
- Hodges jest akredytowany przez Międzynarodową Radę Akredytacyjną Edukacji Biznesowej (IACBE).
- Hodges wśród najlepszych internetowych studiów licencjackich w 2019 roku na Florydzie.
- Hodges znalazł się w pierwszej piętnastce najlepszych studiów licencjackich w dziedzinie projektowania graficznego w 2020 roku.
Udogodnienia
Galeria
Możliwości związane z karierą
Najgorętsze oferty pracy:
- Account Executive
- Kierownik ds. reklamy lub promocji
- Menadżer marketingu
- Analityk ds. Badań Rynku
- Media Planner
- Kierownik produkcji
Opłata za program
Referencje studentów
Rankingi
- Świetne szkoły biznesu: internetowe możliwości uzyskania dyplomu na Florydzie
- Czasy wojskowe: najlepsze dla weterynarzy: uczelnie 2020 i 2021
- Najwyższe stopnie zarządzania: przewodnik po internetowych uczelniach na Florydzie
- Przewodnik po szkołach internetowych: 2020 Najlepsze uczelnie internetowe na Florydzie
Rekrutacja
Program
Obszar I: Nowoczesny komponent marketingu i brandingu
- Wprowadzenie do rachunkowości finansowej
- Wprowadzenie do rachunkowości zarządczej
- Prawo biznesowe
- Handel elektroniczny
- Komunikacja, kultura i społeczność
- wprowadzenie do biznesu
- Projekt graficzny I
- Projektowanie stron internetowych
- Projektowanie stron internetowych II
- Projekt wielostronicowy
- Projektowanie z typem
- Projektowanie reklamy
- Zasady marketingu
- zasady zarzadzania
- Zmienne w zarządzaniu różnorodnością i inkluzją
- Przywództwo, rozwój i nadzór
- Organizacyjne zastosowania mediów społecznościowych i technologii współpracy
- Zachowania konsumentów
- Zwieńczenie marketingu
- Badania marketingowe
- Strategia marketingowa
- Polityka cenowa
- Rozwój produktu i branding
- Marketing usług
Całkowity komponent nowoczesnego marketingu i brandingu: 72
Obszar II: Komponent Kształcenia Ogólnego
- Skład angielski I
- Skład angielski II
- Statystyka
- Makroekonomia
- Mikroekonomia
- Aplikacje komputerowe
- Ogólnokształcące nauki humanistyczne
- Ogólna edukacja fakultatywna (zalecane: MAT1033 lub MGF1106)
- Ogólnokształcące fakultatywne (zalecane: SLS1103)
- Ogólnokształcący fakultatywny
Całkowity komponent edukacji ogólnej: 30
Obszar III: Składnik elekcyjny
- Obieralny
Całkowity składnik elekcyjny: 9
Całkowita liczba godzin semestru do ukończenia studiów: 120
O szkole
pytania
Podobne kursy
Magister marketingu cyfrowego, komunikacji i zarządzania mediami społecznościowymi
- Rome, Włochy
Globalny marketing cyfrowy PG Cert
- Online United Kingdom
Magister globalnego marketingu cyfrowego
- Online United Kingdom