Bachelor in Marketing (Hons)
London School Of Design And Marketing
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
London, Wielka Brytania
Języki
Język angielski, Hiszpański, Portugalski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
27 months
Tempo
Pełny etat
Czesne
GBP 11 385 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* 2.850,00 GBP za etap (3 etapy)
Wstęp
Jesteśmy brytyjskim dostawcą edukacji online, dostępnym na całym świecie w 3 różnych językach.
Dlaczego licencjat w marketingu?
W globalnym i wysoce konkurencyjnym wieku firmy muszą się wyróżniać i zdobywać specjalistyczne zasoby ludzkie. Potrzeba ta zwiększa poszukiwania wysoko wykwalifikowanych specjalistów z zaawansowaną wiedzą marketingową, silnymi umiejętnościami rozwiązywania problemów oraz strategicznym i kreatywnym myśleniem.
London School Of Design And Marketing Bachelor in Marketing będzie ważnym krokiem w twojej karierze, dostarczając Ci trzech kluczowych narzędzi:
- Wiedza: zdobywanie silnej wiedzy dotyczącej pojęć, narzędzi, modeli i praktyk;
- Umiejętności: umiejętność tworzenia, planowania, wdrażania i kierowania udanymi projektami;
- Postawa: rozwój kluczowych funkcji osobistych, takich jak myślenie strategiczne, metodologia, autonomia, elastyczność i zaufanie.
LSDM's licencjat w marketingu jest wyłącznie w trybie online i jest dostępny w języku angielskim, hiszpańskim i portugalskim.
London School Of Design And Marketing : gdzie pasja staje się zawodem
Kadra nauczycielska
Nasza kadra nauczycielska składa się z wykwalifikowanych, doświadczonych i renomowanych nauczycieli. Oprócz poziomu akademickiego doktoratu, prezentują dobrze ugruntowane kariery zawodowe, łącząc komponent akademicki z rynkiem pracy.
Centrum Nauczycieli
Studenci LSDM są cotygodniowo nadzorowani przez Centrum Nauczycieli składające się z zespołu wyspecjalizowanych nauczycieli marketingu, z dyplomami magisterskimi i kilkuletnim sprawdzonym doświadczeniem. Nasze Centrum Nauczycieli jest również dostępne w języku angielskim, hiszpańskim i portugalskim.
Program
Przegląd kursu
Wstęp
Nasz BA in Marketing zajmuje wiodącą pozycję w kreatywnym myśleniu w celu znalezienia nowych rozwiązań w świecie zarządzania marketingowego. Studenci LSDM poznają dogłębnie praktyki marketingowe w kontekstach korporacyjnych. Jego wysoce praktyczny element pokaże Ci, jak stworzyć ramy strategii zarządzania marketingowego oraz procesów i technik analizy i oceny.
Uczenie się umiejętności
Nasz Bachelor in Marketing przygotowuje specjalistów do kilku obszarów marketingu i zarządzania, oferując zaawansowaną i kompleksową edukację wyższą, koordynowaną i wspieraną przez najnowsze osiągnięcia w dziedzinie nauki i technologii. Plan kursu dla LSDM's Bachelor's Degree in Marketing został opracowany i podzielony na 3 oddzielne etapy:
Scena 1
Pierwszy etap, odpowiadający pierwszemu rokowi, ma na celu wyposażenie studentów w wiedzę i zrozumienie pojęć, narzędzi i modeli w kluczowych obszarach marketingu. Przyjrzysz się nowym sposobom definiowania koncepcji biznesowych i problemów związanych z zarządzaniem marketingowym, a także zastosujesz narzędzia i metody badawcze, rozwijając następujące umiejętności:
- Dogłębne zrozumienie pojęcia marketingu, jego zasięgu i znaczenia w dzisiejszych czasach;
- Integracja i zrozumienie aktualnych modeli zarządzania, opartych na trylogii DDA (Diagnostic, Decision, Action);
- Identyfikacja okien szans</strong> w oparciu o solidną diagnostykę;
- Bilans strategii diagnostycznej i marketingowej;
- Kalibracja i podejmowanie decyzji strategicznych, artykułowanie celów, segmentacja, koncentracja, pozycjonowanie i marketing-mix;
- Plany działania skoncentrowane na zasadach realizacji, nastawione na satysfakcję jednostek i organizacji, a jednocześnie zgodne z otoczeniem i celami firmy.
Etap 2
Drugi etap skupi się na planowaniu, prowadzeniu i zawieraniu projektów. Rozwiniesz umiejętności badawcze i będziesz w stanie tworzyć raporty na temat danych, pomysłów, ustaleń i/lub zaleceń, przygotowywać wysokiej jakości prezentacje, korzystać z narzędzi statystycznych do zbierania, analizować i interpretować dane, wykorzystywać możliwości rozwoju osobistego i eksperymentować z nowymi pomysłami i zachowaniami.
Etap 3
Trzeci i ostatni etap łączy wiedzę zdobytą na poprzednich jednostkach kursu, dzięki czemu możesz rozwijać się z pewnością siebie, realizmem i przedsiębiorczością. Studenci LSDM opracują swój końcowy projekt kursu poprzez naukę następujących umiejętności:
- Elastyczność: umiejętność zarządzania różnymi projektami i perspektywami;
- Pewność siebie: wiara we własne umiejętności i wydajność;
- Realizm: dokonanie szybkiej oceny własnych umiejętności;
- Przedsiębiorczość: umiejętność rozwijania i sprzedawania pomysłu, produktu lub biznesu;
- Posiadanie otwartego umysłu i międzynarodowego myślenia, rozwijanie proaktywnego zachowania
Struktura
Nasz licencjat z marketingu jest w 100% online, przeznaczony do elastycznej nauki, bez ustalonego harmonogramu. Innymi słowy, studenci LSDM mogą określić, kiedy i gdzie mogą uzyskać dostęp do naszych treści. Tylko końcowe zadania i konkretne prezentacje zostaną zaplanowane w ustalonym harmonogramie.
Za około 30 miesięcy studenci LSDM ukończą studia licencjackie z marketingu akredytowane przez University for the Creative Arts (UCA), jedną z najlepszych kreatywnych uczelni w Wielkiej Brytanii.
Metody nauczania i uczenia się wykorzystane w tym kursie:
- Nauka w języku angielskim, hiszpańskim i portugalskim
- Kurs z 3 poziomami i łącznie 26 jednostkami programowymi
- Treść jednostek jest asynchroniczna i uporządkowana według cotygodniowych tematów
- 24-godzinny dostęp do treści w dowolnym miejscu i czasie
- Nasze Centrum Tutorów działa jako narzędzie wsparcia i interakcji dla naszych uczniów
- Zasoby online (takie jak wykłady, seminaria i dyskusje, samouczki i sesje informacji zwrotnej, fora, internetowe grupy dyskusyjne i ćwiczenia praktyczne).
Galeria
Idealni studenci
Nasz licencjat z marketingu jest przeznaczony dla studentów, profesjonalistów, menedżerów i przedsiębiorców z ambicjami lub ugruntowaną karierą w branży marketingowej. Studenci będą mieli możliwość pracy w agencjach komunikacyjnych, rozwoju produktów lub usług, badaniach rynku, marketingu cyfrowym i reklamie, wchodząc między innymi w role managerów marketingu, kreatywnych, klientów, business managerów.