Bachelor of Science jest stopień, który jest idealny dla studentów, którzy chcą poprawić swoje doświadczenie praktyczne wiedzy i pracy. Odbieranie licencjat może pomóc doprowadzić uczniów do większych możliwości osobistego i zawodowego. Archeologia jest nauką o kulturze i historii minionych cywilizacji poprzez struktury i artefaktów pozostawionych, takich jak pozostałości fizycz… Czytaj więcej

Zjednoczone Królestwo Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, powszechnie znany jako Zjednoczonego Królestwa i Wielkiej Brytanii, jest suwerennym państwem znajduje się na północno-zachodnim wybrzeżu kontynentalnej Europy.Dwa najbardziej znane (i najstarsze) uniwersytety Oxford i Cambridge (często określane jako Oxbridge przez wielu Brytyjczyków) Anglia ma również kilka innych światowej klasy instytucji, w tym kilka w Londynie (zwłaszcza w Imperial College, London School of Economics, University College London i King 's College London, wszystkie są częścią Uniwersytetu Londyńskiego)

Selinus University of Science and Literature – Bachelor Programs
Londyn, Wielka Brytania +1 Więcej

Archeologia prowadzi badania nad dawnymi społecznościami ludzkimi i organizacjami wykorzystującymi ich materiał. Program bada rozwój archeologii jako dyscypliny naukowej. Badane metody i teorie archeologiczne sprawdzają programy badawcze i teksty z Afryki, Azji, Australii, Europy i obu Ameryk. Oczywiście zawiera również najnowsze odkrycia i osiągnięcia w tej dziedzinie, prezentując najciekawsze teorie w terenie, w laboratorium iw bibliotece. -