BCOM zarządzania przedsiębiorstwem (online)

The Da Vinci Institute

Opis programu

Przeczytaj oficjalny opis

BCOM zarządzania przedsiębiorstwem (online)

The Da Vinci Institute

Bachelor of Commerce (Business Management) stopnia ma na celu rozwój menedżerów, którzy muszą zrozumieć znaczenie transformacji społeczno-gospodarczej dla Republiki Południowej Afryki.

POPYT

BCOM Stopień jest specjalnie zaprojektowany, aby pozwolić potencjalnych kandydatów możliwość zrealizować swój prawdziwy potencjał poprzez:

  • Przygotowanie im skutecznie wykonywać swoją pracę w nowoczesnym środowisku organizacyjnym;
  • Zapewnienie im możliwości rozwoju osobistego, podczas gdy spełniają wymagania w dziedzinie zarządzania przedsiębiorstwem;
  • Podkreślając integrację systemów, technologii, innowacji i koncepcji rozwoju ludzi do indywidualnego wykonywania w ramach organizacji; i
  • ich rozwijanie, aby lepiej zrozumieć ich rolę w środowisku organizacyjnym i poprawić ich zdolność do przyczyniania się do zarządzania systemem.

CEL, POWÓD

Osoby, które uzyskają te kwalifikacje będą mogły:

  • Definiowanie i zastosowanie różnorodnych teorii rozwoju zarządzania w ramach systemów myślenia;
  • Opisać wiedzy i umiejętności niezbędnych do informowania zrównoważone zarządzanie i organizacyjne praktyk rozwojowych;
  • Komunikować idee, koncepcje i praktyczne zastosowanie teorii związanych z rozwojem zarządzania; i
  • Zastosuj technologii, innowacji, ludzi i systemów myślenia koncepcje przekształcenia osób, organizacji i / lub społeczności.

deskryptorów poziomów

Po zarejestrowaniu się na BCOM studenci kwalifikacyjne powinny rozwijać zdolność do:

  • Zidentyfikuj swoje własne potrzeby edukacyjne;
  • Ocenić ich postępy w nauce;
  • Zainicjuj odpowiednie procesy uczenia się i działania; i
  • Pomagać innym w celu identyfikacji potrzeb edukacyjnych.

W tym środowisku, obejmującym zastosowanie nauki, studenci muszą tłumaczyć ich teoretyczne zrozumienie odpowiedniego materiału z przedmiotu BCom na wykazane zastosowanie w miejscu pracy i mogą wykonać następujące czynności w zakresie:

  • Zakres wiedzy, w odniesieniu do której uczący się jest w stanie wykazać zintegrowaną wiedzę o centralnych obszarach jednego lub więcej pól, dyscyplin lub praktyk, w tym zrozumienie i umiejętność zastosowania i oceny kluczowych pojęć, pojęć, faktów, zasad zasady i teorie tej dziedziny, dyscypliny lub praktyki; oraz szczegółową wiedzę o obszarze lub obszarach specjalizacji oraz o tym, w jaki sposób wiedza ta dotyczy innych dziedzin, dyscyplin lub praktyk; / li>
  • Umiejętność korzystania z wiedzy, w odniesieniu do których uczeń jest w stanie wykazać zrozumienie wiedzy, jak sporna i zdolność do oceny rodzajów wiedzy i objaśnienia typowych w dziedzinie nauki lub praktyki;
  • Sposób i tryb, w odniesieniu do których uczeń jest w stanie wykazać zrozumienie szeregu metod śledczych w dziedzinie, dyscyplinie lub praktyki, a także ich przydatności do konkretnych badań; oraz możliwość wybrać i zastosować szereg metod, aby rozwiązać problemy lub wprowadzić zmianę w praktyce;
  • Rozwiązywanie problemów, w odniesieniu do których uczeń jest w stanie wykazać zdolność do identyfikacji, analizy, oceny krytycznej refleksji i rozwiązania złożonych problemów, stosowania rozwiązań opartych na dowodach i argumentów opartych na teorii;
  • Etyka i praktyka zawodowa, w odniesieniu do których uczeń jest w stanie wykazać zdolność do podejmowania decyzji i działać etycznie i profesjonalnie, a także zdolność do uzasadnienia tych decyzji i działań, opierając się na odpowiednich wartościach etycznych i zbliża się w obsługiwanym środowisku;
  • Uzyskiwanie dostępu, przetwarzania i zarządzania informacjami, w odniesieniu do których uczeń jest w stanie wykazać zdolność do rozwijania odpowiednich procesów gromadzenia informacji o danym kontekście lub użytkowania; oraz zdolność do samodzielnego sprawdzania źródeł informacji oraz oceny i zarządzania informacjami;
  • Produkcji i przekazywania informacji, w odniesieniu do których uczeń jest w stanie wykazać zdolność do rozwijania i komunikowania swoich pomysłów i opinii w sensownych argumentów, używając odpowiedniego akademickich, zawodowych lub dyskurs zawodową;
  • Kontekst i systemy, w odniesieniu do których uczeń jest w stanie wykazać zdolność do zarządzania procesami w sytuacjach nieznanych i zmiennych, uznając, że rozwiązanie problemu jest kontekst i układ związany i nie występują w izolacji;
  • Zarządzanie uczenia się, w odniesieniu do których uczeń jest w stanie wykazać zdolność identyfikowania, oceny i zająć swoje potrzeby edukacyjne w samodzielnej sposób, oraz w celu ułatwienia współpracy procesy uczenia się; i
  • Odpowiedzialność, w odniesieniu do których uczeń jest w stanie wykazać zdolność do wzięcia pełnej odpowiedzialności za jego pracy, podejmowania decyzji i wykorzystania zasobów oraz ograniczoną odpowiedzialność za decyzje i działania innych ludzi w różnych lub źle określonych kontekstach.

Istotne jest, że te deskryptorów poziomie mogą być w pełni stosowane w miejscu pracy. W procesie uczenia się, teorie są stosunkowo znormalizowane i często standardowe procesy są przestrzegane, nowo zinternalizowanych relacji prowadzących do samorządu opracowane kryteria oceny. Student pracuje pod mniejszym nadzorem i bierze odpowiedzialność za pomaganie innym nauczyć. Rozwiązywanie problemów jest liniowa i wykorzystuje dobrze określone teorie, ale procesy roztworu mogą także różnić, obejmującego zmianę. Standardowe systemy są krytyce i poprawione.

Wszystko Bachelor of Commerce kwalifikacji mogą być stosowane w celu dostosowania potrzeb praca oparta klienta w celu poprawy wyników biznesowych. Wyspecjalizowane zastosowane przykłady obejmują:

  • lotnictwo
  • Ryzyko operacyjne
  • Łańcuch dostaw
  • Public relations
  • lista płac
  • Detaliczny
  • bankowy
  • Sport Coaching

KRYTERIA PRZYJĘCIA

Minimalny wymóg wjazdu jest świadectwem maturalnym lub krajowym certyfikatem wyrównawczym i odpowiednimi kombinacjami podmiotów i poziomami osiągnięć, zgodnie z zasadami określonymi w polityce Ministra (wymagania minimalnych wymagań w zakresie wjazdu na wyższe studia, dyplomy i licencjackie wymagające certyfikatu krajowego, rząd Gazette, tom 482, nr 27961, 18 sierpnia 2005 r.).

Ta szkoła oferuje programy z:
  • Język angielski
Czas trwania i cena
Ten kurs jest
Online
Na kampusie
Start Date
Data rozpoczęcia
Luty 2019
Price
Cena
165,000 ZAR
Rok 1: 41 160,00. Rok 2: 52 091,00. Rok 3: 66 315,00.
Locations
Republika Południowej Afryki - Edenvale, Gauteng
Data rozpoczęcia : Luty 2019
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą
Dates
Luty 2019
Republika Południowej Afryki - Edenvale, Gauteng
Termin nadsyłania zgłoszeń Skontaktuj się ze szkołą
Data zakończenia Skontaktuj się ze szkołą