Wstęp
Marketing jest istotną częścią biznesu, nie tylko w przyciąganiu klientów, ale także w przekazywaniu informacji wywiadowczych zespołowi zarządzającemu w celu wspierania skutecznego podejmowania decyzji i planowania. W trakcie tego kursu nasze moduły zapewnią specjalistyczną wiedzę wraz z szeregiem praktycznych umiejętności, które pozwolą ci stać się skutecznym lekarzem w tej dziedzinie.Przegląd kursuTen program obejmuje główne narzędzia i teorie marketingu oraz sposoby ich zastosowania w rzeczywistych sytuacjach. Internetowy tytuł licencjata (z wyróżnieniem) Business (marketing) (CMI) Arden University rozwinie Twoje umiejętności komunikacyjne i przygotuje Cię do kolejnych zawodowych kroków.
Elastyczny tryb nauki Arden pozwala rozwinąć umiejętności biznesowe wokół istniejących zobowiązań. Ten program pozwoli Ci również zdobyć wiedzę marketingową, która pomoże Ci podjąć kolejne kroki w świecie biznesu.
Akredytacja Chartered Management Institute (CMI) tego programu oznacza, że absolwenci otrzymają dyplom na poziomie 5 w zakresie przywództwa i zarządzania, który pomoże Ci wyróżnić się z tłumu.
Moduły kursuPoziom 4Rozwijanie umiejętności osobistych i zarządczych Będziesz potrzebował wielkich umiejętności zarządzania, niezależnie od tego, czy pracujesz w międzynarodowej korporacji, czy w mikrobiznesie. Zaczynając od własnego osobistego zarządzania, przejdziesz do zarządzania zespołem, a następnie nauczysz się stosować teorie motywacji, zarządzania konfliktami i wzmocnienia pozycji w większych organizacjach.
Zrozumienie środowiska biznesowego Zapoznaj się ze strukturą biznesową i obowiązkami interesariuszy. Dzięki temu modułowi zaczniesz rozumieć podstawowe koncepcje biznesowe, takie jak podaż i popyt, konkurencja, rynki i efekty rządowe.
Zasady marketingu Ten moduł rozpoczyna się od podstawowych definicji, po których nauczysz się analizować firmy i szersze rynki. Nauczysz się również rozkładać rynki na segmenty i stosować dynamiczne narzędzia marketingowe do strategii marketingowej.
Wprowadzenie do finansów Podstawowa znajomość finansów jest wielkim atutem, a ten moduł przeprowadzi Cię przez proces zarządzania księgami, przygotowywania kont i podejmowania decyzji biznesowych. Będziesz lepiej wyposażony, aby mieć wpływ na swoją organizację.
Ludzie w organizacjach Organizacje odnoszące sukcesy wiedzą, jak prowadzić i motywować swoich pracowników, a ten moduł bada rzeczy, które sprawiają, że ludzie tykają. Dowiesz się, jak najlepiej działają zespoły i jak skutecznie zarządzać zmianami.
Komunikacja marketingowa Twórz strategie marketingowe za pomocą segmentacji, targetowania i pozycjonowania za pomocą tego modułu. Zagłębisz się także w CRM (Customer Relationship Management) i nauczysz się innych umiejętności, takich jak planowanie mediów, budowanie marki i marketing cyfrowy.Poziom 5Zarządzanie w różnych kulturach Globalny biznes wymaga od nas uwzględnienia kultur narodowych. Ten moduł pyta, w jaki sposób nasze produkty będą działać na różnych rynkach, jak ułatwić wielokulturową siłę roboczą i inne kwestie istotne dla współczesnego biznesu.
Procesy biznesowe Twój sposób pracy powinien być zaprojektowany i zarządzany, aby maksymalnie wykorzystać Twój czas i pieniądze. W tym module przyjrzysz się zagadnieniom takim jak analiza porównawcza, zarządzanie łańcuchem dostaw oraz to, czy projekt się powiódł.
Przedsiębiorczość i przedsiębiorczość Przedsiębiorcy na wszystkich poziomach potrzebują pewnych narzędzi i technik, aby mogli się rozwijać. Ten moduł dotyczy postępów w dużym biznesie, od początkowych innowacji, przez wczesny wzrost i dalej.
Analiza biznesowa Sposób, w jaki organizacje wykorzystują ogromną ilość danych, które wytwarzają, może stanowić różnicę między sukcesem a porażką. Moduł ten zajmuje się wyszukiwaniem, wydobywaniem, pracą, analizą i interpretacją danych, rozwijaniem umiejętności projektowania własnego projektu gromadzenia danych.
Badania rynku Zajmij się pytaniem za milion dolarów: co sprawia, że ludzie decydują się na zakup? Dowiedz się, jak prowadzone są badania, a branding wpływa na decyzje zakupowe. Nauczysz się oceniać konkurencję i dbać o swoich klientów, niezależnie od tego, czy sprzedajesz firmom, czy opinii publicznej.
Planowanie marketingowe Ten moduł omawia mieszankę marketingową, a Ty szczegółowo przyjrzysz się teoriom i technikom kluczowym dla planowania i realizacji strategii marketingowych nowych produktów i usług.Poziom 6Współczesne problemy zarządzania Korzystając z najnowocześniejszego sposobu myślenia, moduł ten bada problemy, przed którymi stoją dziś menedżerowie, w tym zrównoważony rozwój, wybory moralne i etyczne oraz wartości korporacyjne. Zastanowisz się nad zmieniającym się światem, w tym globalizacją, społecznościami, w których żyjemy, oraz nad zmianami w naszym otoczeniu gospodarczym.
Zarządzanie strategiczne Dowiedz się, jak zaprojektować plan działania, aby Twoja firma odniosła sukces w tym module, stosując szereg strategicznych teorii i technik. Będziesz patrzył na fuzje i przejęcia, współpracę z partnerami, planowanie krajowe i międzynarodowe oraz sposoby, w jakie organizacje realizują swoje plany poprzez skuteczne zarządzanie zmianami.
Zarządzanie sobą i innymi Ten moduł stanowi kontynuację tematu wspierania i rozwijania siebie i innych. Naucz się technik zarządzania stresem, pozytywnego myślenia i asertywnego rozwoju, a także narzędzi kreatywności i podejmowania decyzji. Przeanalizujesz wszystko, od rekrutacji po zarządzanie zespołem.
Zarządzanie międzynarodowe Poznaj sposoby funkcjonowania międzynarodowych firm z zespołami na całym świecie. Naucz się zarządzać odległymi zespołami z różnicami kulturowymi, używając najbardziej skutecznych technik.
Metody badawcze i praca doktorska Wraz ze swoim opiekunem nadzorującym określisz interdyscyplinarny obszar związany ze stopniem naukowym, dając ci możliwość specjalizacji w dziedzinie programu, która najbardziej Cię interesuje.Partnerstwa branżowePo zapisaniu się na kurs BA (z wyróżnieniem) Business (Marketing) (CMI) będziesz mieć możliwość uczestniczenia w następujących programach rozwoju umiejętności biznesowych:
Cisco Networking Academy Zdobądź realne podstawy w dzisiejszych najbardziej wartościowych umiejętnościach technicznych. Użyj prawdziwego sprzętu, oprogramowania i symulatorów, aby zdobyć wiedzę techniczną w co najmniej 1 lub 2 obszarach o wysokim zapotrzebowaniu.
Saleshead Trailheads Do wyboru jest 140 Szlaków i 520 odznak, obejmujących wiele aspektów biznesowych, obliczeniowych i korzystania z Salesforce jako narzędzia zarządzania.
Jak to działa? Udział z naszymi partnerami branżowymi jest całkowicie dobrowolny. Twój udział lub decyzja o rezygnacji z studiowania tych dodatkowych dodatków nie będzie miała żadnego wpływu na twój stopień naukowy ani uzyskane oceny.Co mówią nasi uczniowie:
„Zdecydowanie poleciłbym Arden, ponieważ sam nauczysz się badać i rozwiązywać problemy, aw razie potrzeby będziesz mieć kopię zapasową z nauczycielami”.
Marcel Wahrhaftig, BA (z wyróżnieniem) Business (CMI) Niemcy
„Kształcenie na odległość dało mi dużą elastyczność, która była niezbędna. Czuję się zaszczycony mogąc uczyć się podczas pracy i wychowywania rodziny”.
Laura Benson, BA (z wyróżnieniem) Biznes (marketing) Zjednoczone Królestwo
Wymagania kwalifikacyjne:Aby wziąć udział w tym kursie, musisz zwykle:Dwa przedmioty w GCE A-Level lub równoważne, plus zaliczenia w klasie C lub wyższej w trzech przedmiotach na poziomie GCSE lub równoważnym; LUB
Ukończono uznany program dostępu lub równoważny.
Dla studentów, których wcześniejsze nauczanie nie było prowadzone w języku angielskim: IELTS 6.0 lub odpowiednik (nie mniej niż 5,5 w dowolnym elemencie).Jeśli masz doświadczenie zawodoweZachęcamy i rozważamy wnioski od osób, które są w stanie wykazać swoją motywację do studiowania programu. Poprosimy o Twoje osobiste oświadczenie wraz z CV i referencjami na poparcie Twojego wniosku.