Tytuł magistra w dziedzinie technologii edukacyjnej i kompetencji cyfrowych
UNIR
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Logroño, Hiszpania
Języki
Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Zdobądź tytuł magistra w zakresie ICT online w edukacji z UNIR
Master's Degree in Educational Technology and Digital Competencies to pierwszy oficjalny tytuł magistra z dziedziny neurotechnologii, który zna wpływ ICT na proces uczenia się. Dzięki aplikacji Master in ICT w edukacji uzyskasz kompetencje cyfrowe w XXI wieku.
Odkryjesz innowacyjną wizję edukacji z perspektywy nowych technologii w edukacji i awangardowych zasobów cyfrowych, dzięki czemu uczniowie będą uczyć się w skuteczny sposób. Dodatkowo otrzymasz praktyczny zestaw do robotyki "Sphero mini", który posłuży za temat "Programowanie i robotyka dla nauczycieli", który pomoże Ci w pełni wykorzystać program.
Dzięki temu online magisterowi uzyskasz niezbędne kompetencje cyfrowe, aby zapewnić odpowiednie nauczanie edukacji XXI wieku i dostosować swój profil do poziomu zaawansowanego ustanowionego we wspólnych ramach kompetencji cyfrowych opublikowanego przez INTEF.
Jedyny oficjalny tytuł magistra uniwersytetu, który umożliwia również uzyskanie certyfikatu w Google for Education.
W aplikacji magisterskiej z zakresu ICT w edukacji można wyróżnić różne obszary kompetencji i zbadać, jak na przykład robotyka edukacyjna rozwija kreatywność, rozwiązuje kwestie bezpieczeństwa w Internecie i chroni tożsamość swoich uczniów lub w jaki sposób sieci społecznościowe mogą nam pomóc. rozwijać inteligencję emocjonalną.
Informacje ogólne
- Kredyty: 60 ECTS
- Czas trwania: 1 rok akademicki
- Metodologia: zdalna, 100% online
- Egzaminy: Obecność na koniec każdego semestru
- Doktorat Dostęp: Ten oficjalny tytuł magistra pozwala na włączenie do oficjalnych programów doktoranckich
metodologia
UNIR badania UNIR jest elastyczna, spersonalizowana i skuteczna. Metodologia opiera się na internetowych lekcjach na żywo i osobistym nauczycielu, aby zaoferować najlepsze szkolenie.
Model pedagogiczny UNIR jest skuteczny, ponieważ opiera się na metodologii całkowicie online, tak aby każdy uczeń mógł uczyć się w swoim własnym tempie:
- Kursy online na żywo: zajęcia odbywają się każdego dnia w tygodniu rano i po południu, dzięki czemu możesz uczęszczać na zajęcia, gdy jest to dla ciebie najlepsze.
- Lekcje online z odroczonym terminem: jeśli nie możesz uczęszczać na zajęcia lub masz pytania, możesz uzyskać dostęp do wszystkich zajęć w odroczonym terminie. Możesz je zobaczyć, kiedy chcesz i tyle razy, ile potrzebujesz.
- Osobisty nauczyciel: pierwszego dnia zostanie przydzielony osobisty opiekun. Będziesz z nim w kontakcie przez telefon i e-mail. On będzie cię wspierać na co dzień i rozwiązywać wszelkie wątpliwości, które mogą się pojawić.
- Wirtualny kampus: Wszystko, czego potrzebujesz do studiowania w UNIR jest na kampusie: zajęcia, nauczyciele, koledzy z klasy, biblioteka, zasoby dydaktyczne, harmonogramy, czat, fora i wiele więcej.
- Nauczanie zasobów: Będziesz mieć dostęp do różnych zasobów edukacyjnych, aby ukończyć szkolenie: uzupełniające odczyty, schematy z kluczowymi pomysłami, test samooceny itp.
System oceny
Aby poznać stopień osiągnięcia ogólnych i szczegółowych celów określonych w internetowym magisterskim, konieczne jest, aby ocenić kompetencje nabyte podczas badania tego samego.
Ocena uczenia się odbywa się z uwzględnieniem kwalifikacji uzyskanych w następujących punktach:
- Ciągła ocena (reprezentuje 40% oceny końcowej): Wszystkie działania sklasyfikowane jako obowiązkowe są częścią ciągłej oceny, wśród której możemy znaleźć prace, czytania, fora, pomoc dla klas itp.
- Egzamin "twarzą w twarz" (stanowi 60% oceny końcowej): Warunkiem zaliczenia egzaminu jest zaliczenie przedmiotu
- Final Master's Project: The Final Master's Project będzie przedmiotem ciągłego monitoringu przez dyrektora Final Master's Project, który ostatecznie udzieli ostatecznego zatwierdzenia. Końcowa ocena będzie odpowiadać komisji złożonej z trzech profesorów z obszaru wiedzy. Komisja oceni nie tylko projekt, ale także ustną jego obronę. Zostanie oceniony w następujący sposób:
- Struktura: Zajmij się strukturą i organizacją Projektu Final Master. 20%
- Wystawa: docenia klarowność wystawy, pisanie i umiejętność syntezy, analizy i odpowiedzi. 30%
- Treść: Pamięć pracy i cała pozostała część dokumentacji technicznej będą traktowane jako punkt odniesienia do weryfikacji ważności wystawy. Zdolność syntezy i jej łatwe czytanie zostaną docenione. Zostanie również oceniona poprawność i jasność wyrażenia, zarówno pisemnego, jak i graficznego. 50%
Program
program
Moduł pierwszy 30 ECTS
- Od danych (Big Data) do informacji (Internet)
- Ochrona danych i prywatność w środowisku cyfrowym
- Narzędzia do pracy grupowej
- Sieci społecznościowe w edukacji
- Tworzenie treści, nauka mobilna i grywalizacja w klasie
Drugi moduł 30 ECTS
- Programowanie i robotyka dla nauczycieli
- Przedsiębiorczość, innowacje i kreatywność cyfrowa
- Neurotechnologia edukacyjna
- Praca magisterska (TFM)
Wynik programu
profil absolwenta
Absolwenci uniwersyteckich studiów magisterskich w zakresie technologii edukacyjnych i kompetencji cyfrowych po zdaniu tytułu magistra wykształcą następujące kompetencje, które umożliwią im:
- Dogłębne poznanie i zintegrowanie umiejętności cyfrowych w zakresie pedagogicznego wykorzystania technologii.
- Nauczanie obejmujące wykorzystanie technologii w różnych procesach, z duchem krytycznym i wiedząc, kiedy, jak i do czego używać ICT.
- Rozróżnij odpowiednie wsparcie technologiczne w każdej sytuacji edukacyjnej.
- Zamień sale lekcyjne w przestrzenie do nauki, w których dzielona jest wiedza rówieśnicza.
- Usprawnij procesy komunikacji w społeczności edukacyjnej za pomocą ICT.
Galeria
Możliwości związane z karierą
kariera
Pod koniec Mistrza uczniowie będą mogli:
- Nauczyciele treści multimedialnych
- Projektanci zasobów edukacyjnych i treści dla platform edukacyjnych.
- Koordynatorzy i/lub ewaluatorzy programów w środowiskach wirtualnych do nauczania.
- Odpowiedzialny za dział ICT w szkołach.
- Trenerzy kadry akademickiej i studentów w zakresie prawidłowego wykorzystania nowych technologii.