Tytuł magistra w dziedzinie neuromarketingu
UNIR
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Logroño, Hiszpania
Języki
Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Jedyny oficjalny mistrz w neuromarketingu w 100% online
Oficjalny mistrz w neuromarketingu UNIR przygotowuje Cię do wprowadzania innowacji w strategiach marketingowych i reklamowych marek, począwszy od badania procesów emocjonalnych i sensorycznych, które prowadzą konsumenta do dokonania zakupu.
Celem studiów magisterskich jest nauczenie studenta wiedzy, technik i głównych narzędzi neuronauki, aby mógł zastosować je w swoich strategiach marketingowych i sprzedażowych: w projektowaniu nowych produktów i usług, w poprawie doświadczenia klienta, w generowanie bodźców konsumenckich w procesie podejmowania decyzji lub w strategicznym definiowaniu cen.
Master ma wirtualną przestrzeń, która przenosi Cię w rzeczywistość neuromarketingu i neuro-jakościowych narzędzi technologicznych, takich jak test niejawnego skojarzenia (TAI), śledzenie wzroku, kodowanie twarzy lub elektroencefalografia (EEG). W programie Master dodatkowo współpracują specjaliści, firmy i wiodące stowarzyszenia z sektora neuromarketingu, takie jak KANTAR, The Sensory Lab, Neurologyca czy Bitbrain.
Cele
Neuronauki i marketing, dwumian, który jest coraz częściej wymagany przez firmy, aby dogłębnie zrozumieć potrzeby, preferencje i motywacje konsumentów. Po ukończeniu Online Master w Neuromarketing będziesz w stanie:
- Zidentyfikuj potrzeby konsumentów za pomocą technik neuromarketingu i udziel im skutecznych odpowiedzi.
- Zastosuj różne wsparcie, narzędzia i kanały używane w neurobiologii.
- Interpretować wyniki badań do wykorzystania w dziedzinie marketingu i reklamy.
- Zdefiniuj skuteczniejsze strategie marketingowe, reklamowe, komunikacyjne i biznesowe.
- Doradzaj ludziom, firmom lub organizacjom w korzystaniu z technik powszechnie stosowanych w neuromarketingu.
- Przedstaw wnioski z dochodzeń w jasny i zwięzły sposób, zarówno specjalistyczny, jak i niespecjalistyczny.
Informacje ogólne
- Czas trwania: 1 rok akademicki
- Egzaminy indywidualne: na koniec każdego semestru
- Punkty ECTS: 60
- Metodologia: 100% edukacja online
- Zajęcia online na żywo
- Osobisty nauczyciel
metodologia
Kursy online na żywo
Oferujemy uczniom możliwość codziennego uczęszczania na zajęcia online na żywo. Podczas tych sesji uczniowie będą mogli wchodzić w interakcje z nauczycielem i rozwiązywać jego pytania w czasie rzeczywistym, dzieląc się wiedzą i doświadczeniami. Rytm zajęć dostosowany jest w miarę możliwości do potrzeb każdej grupy uczniów. Nie uczęszczanie na zajęcia na żywo nie oznacza ich przegapienia. Wszystkie sesje mogą być oglądane z opóźnieniem tyle razy, ile chcesz. W ten sposób uczniowie, którzy nie mogą śledzić zajęć na żywo, nie są krzywdzeni.
Zasoby dydaktyczne
Wirtualny kampus UNIR zapewnia szeroką gamę treści do przygotowania każdego przedmiotu. Materiały te są zorganizowane w sposób ułatwiający sprawne i efektywne uczenie się. W ten sposób możliwy jest dostęp do tematów rozwijających zawartość programu, kluczowych pomysłów na każdy temat (przygotowanych przez kadrę dydaktyczną przedmiotu), uzupełniających materiałów audiowizualnych, ćwiczeń, lektur i testu oceniającego.
Ponadto będziesz miał dostęp do kursów mistrzowskich na określone tematy oraz będziesz mógł uczestniczyć w forach, czatach i blogach, na których będziesz wchodzić w interakcje z nauczycielami i współpracownikami, poszerzając swoją wiedzę i rozwiązując ewentualne wątpliwości.
Nauczyciel osobisty
W UNIR każdy uczeń od pierwszego dnia ma osobistego nauczyciela, który jest zawsze dostępny przez telefon lub e-mail. Rola opiekuna ma fundamentalne znaczenie w trajektorii każdego studenta, ponieważ jest on najważniejszym ogniwem z uczelnią i jej punktem odniesienia w procesie kształcenia.
Nauczyciele oferują spersonalizowaną uwagę , stale monitorując każdego ucznia.
- Rozwiąż wątpliwości dotyczące procedur akademickich, procedur lub konkretnych wątpliwości dotyczących przedmiotów.
- Pomaga w planowaniu nauki, aby lepiej wykorzystać czas.
- Zaproponuj, z jakich zasobów dydaktycznych platformy skorzystać w każdym przypadku.
- Jest zaangażowany w naukę studentów, pomagając im zdać każdy przedmiot.
System oceny
Aby ocenić stopień realizacji celów uzyskanych na studiach magisterskich, konieczna jest ocena kompetencji zdobytych w trakcie studiów. Końcowa ocena uczenia się dokonywana jest z uwzględnieniem ocen uzyskanych w kolejnych punktach.
- Ocena ciągła (rozwiązywanie praktycznych przypadków, udział w forach, debatach i innych wspólnych środkach oraz test ewaluacyjny).
- Ostateczne badanie face-to-face.
- Praca magisterska
Program
program
pierwszy semestr
- Naukowe podstawy neuromarketingu (6 ETCS)
- Neuronaukowe i biometryczne techniki marketingowe (6 ETCS)
- Neuronauka i marketing (6 ETCS)
- Marketing sensoryczny i eksperymentalny (6 ECTS)
- Neuromarketing stosowany (6 ETCS)
drugi termin
- Konsument i jego zachowanie (6 ETCS)
- Profesjonalna deontologia w neuromarketingu (6 ETCS)
- Praca magisterska (12 ECTS)
Opcjonalne przedmioty
- Neuronauka stosowana w biznesie (6 ETCS)
- Statystyki stosowane w neuromarketingu (6 ETCS)
- Neuromarketing i nowe technologie (6 ETCS)
- Opcjonalne staże zewnętrzne (6 ETCS)
Galeria
Możliwości związane z karierą
kariera
UNIR magisterskie UNIR w dziedzinie neuromarketingu oferują studentowi liczne możliwości zawodowe na wykwalifikowanych i odpowiedzialnych stanowiskach. Wiele jest wschodzących zawodów, które wymagają profilu specjalisty w Neuromarketingu, których na rynku jest jeszcze niewielu, co stanowi ogromną szansę dla naszych studentów. Wyróżniamy m.in.:
- Działy marketingu firm.
- Działy komunikacji firm.
- działy Business Intelligence firm (Market Research, Market Research, Customer Insight)
- Firmy Business Intelligence (Badania rynku, Badania rynku, Customer Insight)
- Agencje reklamowe
- Konsultanci ds. Marketingu
- Laboratoria i dostawcy usług neuromarketingowych
- Szkolenie nowych pokoleń (Uniwersytety i Szkoła Biznesu).