Master of Science w stosunkach międzynarodowych, strategii i bezpieczeństwie
Neapolis University Pafos Distance Learning
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Online Cyprus
Języki
Język angielski,
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
3 semesters
Tempo
Niepełny etat
Czesne
EUR 10 000 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Oct 2024
Wstęp
Program jest akredytowany przez Cypryjską Agencję Zapewniania Jakości i Akredytacji w Szkolnictwie Wyższym (CYQAA)
Magister stosunków międzynarodowych, strategii i bezpieczeństwa ma na celu zapewnienie studentom szerokiej oceny współczesnych stosunków międzynarodowych, z naciskiem na kwestie strategii i bezpieczeństwa. Łączy dogłębne szkolenie akademickie w zakresie kluczowych pojęć, teorii i studiów przypadków, wraz ze zorganizowanym procesem zaangażowania we współczesne debaty i doświadczenia. Integruje podejścia teoretyczne z badaniem wielu przypadków i zagadnień. Bada również sposoby zacierania granicy między tym, co krajowe i międzynarodowe, przez kwestie handlowe, finansowe, środowiskowe, strategiczne, bezpieczeństwa, ideologiczne, kulturowe i etyczne. Ponadto Program zapewnia silne teoretyczne i empiryczne zrozumienie międzynarodowego środowiska bezpieczeństwa epoki postzimnowojennej, w tym genezy konfliktów i pokoju, pojawiania się nowych zagrożeń dla bezpieczeństwa oraz wielu różnych agencji zaangażowanych w zapobieganie konfliktom, utrzymywanie pokoju i pokojowych dzisiaj. Program określa wreszcie sposoby, w jakie podmioty państwowe i niepaństwowe rozwijają strategie w środowisku międzynarodowym w zakresie zagadnień bezpieczeństwa.
Absolwenci Programu powinni mieć dogłębną wiedzę o międzynarodowych kwestiach politycznych, bezpieczeństwa i strategicznych, co pozwoli im na karierę w korpusie dyplomatycznym, organizacjach międzynarodowych, organizacjach pozarządowych, a także w życiu publicznym i prywatnym. jako doradcy ds. polityki i bezpieczeństwa wyższego szczebla.
Zalety Programu
- Międzynarodowy prestiż i uznanie Uniwersytetu Neapolis Pafos.
- Doskonała kadra akademicka z dużym doświadczeniem w nauczanych przedmiotach.
- Współpraca międzynarodowa z wieloma uniwersytetami.
- Elastyczność nauczania na odległość.
- Wykorzystanie zaawansowanej technologii i zasobów.
- Dynamiczny wybór między synchroniczną i asynchroniczną edukacją na odległość.
- Dostosowanie Programu do aktualnych trendów akademickich i wymagań rynku.
- Konkurencyjne czesne.
Rekrutacja
Program
Struktura programu
Czas trwania Programu wynosi 18 miesięcy.
Studenci mają możliwość ukończenia studiów podyplomowych w ciągu dwunastu miesięcy, o ile rozpoczną prowadzenie pracy magisterskiej w trakcie pierwszego lub drugiego semestru studiów, z uwzględnieniem okresu letniego. W takim przypadku realizacja pracy magisterskiej może zostać przedłużona w okresie letnim, na jeden lub dwa miesiące. W każdym przypadku suma ECTS pozostaje na poziomie 90.
Aby pomyślnie ukończyć studia, studenci muszą zsumować łącznie 90 ECTS. W 1st semestrze studenci wybierają wszystkie cztery kursy obowiązkowe. W 2nd semestrze studenci wybierają wszystkie trzy kursy obowiązkowe i jeden z trzech dostępnych kursów do wyboru. Aby pomyślnie ukończyć studia i otrzymać tytuł MSc in International Relations, Strategy, and Security, studenci są również zobowiązani do przeprowadzenia dysertacji magisterskiej.
1 semestr
- DIRSS611 Bezpieczeństwo międzynarodowe i studia strategiczne
- DIRSS612 Strategia i podejmowanie decyzji
- DIRSS621 Współczesne zagadnienia polityki globalnej
- DMETH600 Metodologia badań
2. semestr
- DIRSS623 Prawo międzynarodowe i bezpieczeństwo
- DIRSS624 Bezpieczeństwo wewnętrzne
- DIS504 Bezpieczeństwo informacji
- DIRSS622 Tematy specjalne dotyczące bezpieczeństwa we wschodnim regionie Morza Śródziemnego i na Bliskim Wschodzie
- DIRSS625 Budowanie pokoju i odbudowa po konflikcie
- DMEP500 Polityka zagraniczna, bezpieczeństwo i obrona w Unii Europejskiej
3 semestr
- DIRSS610 Dysertacja
Metody nauczania, uczenia się i oceny
Kursy są realizowane online poprzez telekonferencje. Telekonferencje są dostępne poprzez specjalnie sformułowane ramy pedagogiczne, które promują komunikację i interakcję, a ich główną cechą jest wspólne budowanie wiedzy na odległość w czasie rzeczywistym. Z technologicznego punktu widzenia istnieją możliwości oferowane przez najnowsze narzędzia komunikacji technologicznej (Moodle, WizIQ), które pozwalają na przesyłanie różnych typów informacji (obraz, dźwięk, tekst) umożliwiając niezawodne i dwukierunkowe połączenie między profesorami i studentami, ale także między studentami ze sobą. Jednak naszym głównym celem jest wprowadzenie telekonferencji do dobrze uformowanych ram pedagogicznych, które poprawiają komunikację i środowisko interakcji pomiędzy nauczycielami i uczniami. Zazwyczaj telekonferencje odbywają się 6 razy w ciągu semestru akademickiego, co dwa tygodnie, począwszy od 2 tygodnia semestru. Zazwyczaj każda telekonferencja trwa dwie godziny, co odzwierciedla potrzeby i specyfikę kursu.
Interaktywność i ocena formatywna stanowią część metodologii uczenia się i nauczania. 30% oceny końcowej studentów z każdego przedmiotu odpowiada ich wynikom w ocenie śródsemestralnej, która ma formę zadań pisemnych, natomiast 70% odpowiada ich wynikom w końcowych egzaminach pisemnych. Aby uzyskać zaliczenie przedmiotu, student musi uzyskać ocenę pozytywną (tj. 50% lub wyższy) zarówno w ocenie śródsemestralnej, jak i na egzaminach końcowych.