Master of Science in Information Systems and Digital Innovation
Neapolis University Pafos Distance Learning
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Online Cyprus
Języki
Język angielski,
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
3 semesters
Tempo
Niepełny etat
Czesne
EUR 10 000 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Oct 2024
Wstęp
Program jest akredytowany przez Cypryjską Agencję Zapewniania Jakości i Akredytacji w Szkolnictwie Wyższym (CYQAA)
Magister systemów informatycznych i innowacji cyfrowych to innowacyjny i multidyscyplinarny program, którego celem jest integracja wiedzy na temat projektowania i rozwoju systemów informatycznych z przełomowymi technologiami innowacji cyfrowych. Przykładami takich przełomowych technologii są Big Data, Internet Rzeczy, Sztuczna Inteligencja, Blockchain i Robotyka.
W dzisiejszych czasach technologia ma ogromny wpływ na działalność biznesową. Recepta na sukces w biznesie jest prosta: napędzaj innowacje dzięki technologii informacyjnej. Uświadomienie sobie wyzwań, jakie stawia technologia, jest kluczem do osiągnięcia celów biznesowych, utrzymania i zwiększenia liczby klientów w tym procesie. Dlatego niezwykle ważna jest integracja nowych technologii w biznesie. W dzisiejszych czasach wiele firm traktuje innowacje jako klucz do swojej strategii biznesowej. Dlatego tak ważne jest, aby firmy i ich dyrektorzy rozumieli technologię, budowali swoją biegłość techniczną, wdrażali technologie, które są dla nich ważne i uzyskiwali przewagę w zarządzaniu organizacją.
Magister systemów informatycznych i innowacji cyfrowych ma na celu kształcenie podyplomowe i specjalizację naukową w zakresie systemów informatycznych i innowacji cyfrowych, ukierunkowanie na bardziej profesjonalną wiedzę i szersze kształcenie studentów zainteresowanych tym tematem. Jest skierowany przede wszystkim do absolwentów informatyki, inżynierii komputerowej i studiów ekonomicznych.
Zalety Programu
- Międzynarodowy prestiż i uznanie Uniwersytetu Neapolis w Pafos.
- Doskonała kadra akademicka z dużym doświadczeniem w nauczanych przedmiotach.
- Współpraca międzynarodowa z wieloma uniwersytetami.
- Wykorzystanie zaawansowanej technologii i zasobów.
- Wysoki kaliber akademicki kadry dydaktycznej.
- Konkurencyjne czesne.
Rekrutacja
Program
Struktura programu
Czas trwania tych studiów wynosi trzy semestry. Zapisy na MSc in Information Systems and Digital Innovation odbywają się we wrześniu i lutym / marcu każdego roku akademickiego. Każdy kurs trwa semestr akademicki. Wszyscy studenci zapisani na MSc in Information Systems and Digital Innovation, w semestrze zimowym lub wiosennym, mogą wybrać kursy oferowane w odpowiednich semestrach. Aby pomyślnie ukończyć studia, studenci muszą zgromadzić łącznie 90 Kredytów (ECTS).
Zgodnie z odpowiednimi komunikatami Agencji Zapewnienia Jakości i Akredytacji w Szkolnictwie Wyższym, słuchacze mają możliwość ukończenia studiów podyplomowych w ciągu dwóch semestrów akademickich (12 miesięcy), o ile rozpoczną prowadzenie pracy magisterskiej w trakcie pierwszego lub drugiego semestru studiów, z uwzględnieniem okresu letniego. W takim przypadku realizacja pracy magisterskiej może zostać przedłużona w okresie letnim, na jeden lub dwa miesiące. W każdym przypadku suma ECTS pozostaje na poziomie 90.
Ogólnie rzecz biorąc, celem MSc in Information Systems and Digital Innovation jest zapewnienie każdemu studentowi, zarówno z tłem biznesowym, jak i informatycznym, kompleksowego zrozumienia, jak wykorzystać Digital Technologies do poprawy przedsiębiorstw w dzisiejszej gospodarce cyfrowej i zbadania aspektów zarządzania i innowacji w zakresie technologii informacyjnych. Firmy rozwijają się bardziej w oparciu o nowe technologie, tworząc krytyczne zapotrzebowanie na specjalistów, którzy przynoszą umiejętności zarówno w biznesie, jak i technologii. Ostatecznym celem tego Master in Information Systems and Digital Innovation jest wypełnienie luki między Biznesem a Technologią, dając naszym absolwentom wyraźną przewagę rynkową.
Aby uzyskać tytuł magistra, studenci są również zobowiązani do przeprowadzenia pracy magisterskiej. Propozycja badań jest składana przez studenta, który może poprosić jednego z opiekunów jako opiekuna. Praca dyplomowa może być złożona do jednego roku akademickiego po pomyślnym zakończeniu drugiego semestru studiów. Praca dyplomowa powinna być związana z treścią studiów podyplomowych i powinna być oryginalna.
Harmonogram
MSc in Information Systems and Digital Innovation ma następującą strukturę:
Semestr 1
- DIS507 Technologie zakłócające konkurencję
- DMBA583 Innowacje cyfrowe i przedsiębiorczość
- DMETH600 Metodologia badań
- DIS503 Zarządzanie projektami IT
Semestr 2
- DIS508 Big Data and Analytics
- DIS501 Analiza i projektowanie systemów informacyjnych
- DIS502 Programowanie z rozwiązywaniem problemów
Wybór 1 przedmiotu do wyboru z:
- DIS504 Bezpieczeństwo informacji
- DMDB505 Marketing cyfrowy
- DIS505 Rozwój aplikacji mobilnych
Semestr 3
- DIS510 Dysertacja Obowiązkowe
Metody nauczania, uczenia się i oceny
W ciągu roku akademickiego, dla każdego z kursów, odbywają się szkolenia w następujący sposób: sześć (6) dwugodzinnych spotkań z wykładowcą każdego kursu, który jest odpowiedzialny za informowanie, prowadzenie, doradzanie i ocenianie studentów. Spotkania te mają na celu przede wszystkim ogólne wsparcie studentów, jak również opracowanie, pogłębienie i rozwój tego wszystkiego, co studenci studiują. Obecność ucznia na tych spotkaniach nie jest obowiązkowa. Dotychczasowe doświadczenia wskazują jednak, że udział studenta w nich przyczynia się do pełniejszego zrozumienia przedmiotu, a ponadto zwiększa prawdopodobieństwo uzyskania przez studenta bardziej pozytywnych wyników, zarówno w ocenach śródsemestralnych, jak i na egzaminach końcowych.
Każdy kurs jest oceniany poprzez wykonanie jednej oceny śródsemestralnej, która jest wyraźnie wymieniona w programie studiów i przewodnikach po studiach (eseje, krytyka literatury, manuskrypt artykułu do uniwersyteckiego czasopisma studenckiego itp.) w trakcie semestru, a także egzaminy końcowe na koniec semestru w odpowiednich miejscach określonych w czasie, zgodnie z geograficznym rozmieszczeniem studentów. W przypadku, gdy słuchacz nie stawił się na egzamin lub nie przystąpił do egzaminu w semestrze zimowym lub wiosennym, ma prawo do ponownego przystąpienia do egzaminu.
Ocena midterm może przybierać różne formy opisane wcześniej jak eseje, artykuły badawcze, prezentacje, krytyka literatury, recenzje książek itp, w trakcie semestru i odpowiada 40% oceny końcowej, natomiast egzamin końcowy wynosi 60%. Aby student odniósł sukces z danego przedmiotu, musi zdać zarówno na ocenę końcową, jak i na ocenę śródsemestralną ocenę co najmniej 50%. Interaktywność i ocena formatywna stanowią część metodologii uczenia się i nauczania.
W trzecim semestrze studenci kończą swoją Dissertation, która odpowiada 30 ECTS. Długość pracy dyplomowej zależy od jej rodzaju. W przypadku pracy bibliograficznej nie może być ona mniejsza niż 12 000 słów i większa niż 15 000 słów. Nie uwzględniono bibliografii, załączników i streszczenia. Po złożeniu pracy, opiekun składa pisemne i uzasadnione sprawozdanie, za zgodą studenta, członkom komisji. Poparcie dla pracy dyplomowej odbywa się publicznie lub poprzez elektroniczną wideokonferencję przed trzyosobową komisją.