Master of Marketing
Atlantic International University Masters Programs
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Honolulu, Stany Zjednoczone
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
Poproś o informacje
Tempo
Poproś o informacje
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
Wstęp
Celem programu Master of Marketing (MS, MBA, MPA) jest zapewnienie studentom umiejętności technicznych i umiejętności niezbędnych do zostania specjalistą od marketingu, który potrafi rozwiązywać praktyczne problemy z zakresu marketingu. Program Master of Marketing jest oferowany online na odległość. Po ocenie zarówno dokumentacji akademickiej, jak i doświadczenia życiowego, pracownicy AIU współpracujący z doradcami wydziałowymi i akademickimi będą pomagać studentom w tworzeniu niestandardowego programu, zaprojektowanego indywidualnie. Ta elastyczność w zaspokajaniu potrzeb uczniów rzadko występuje w innych programach nauczania na odległość. Nasz program online nie wymaga od wszystkich uczniów uczęszczania na te same przedmioty / kursy, korzystania z tych samych książek lub materiałów do nauki. Zamiast tego program nauczania Master of Marketing online jest opracowywany indywidualnie przez studenta i doradcę akademickiego.
W szczególności odnosi się do mocnych i słabych stron w odniesieniu do możliwości rynkowych w głównym i zamierzonym polu pracy studenta. Zrozumienie, że branża i czynniki geograficzne mają wpływ na treść programu nauczania, a nie standaryzowany projekt, który pasuje do wszystkiego, jest cechą charakterystyczną unikalnego podejścia AIU do edukacji dorosłych. Ta filozofia odnosi się do dynamicznego i stale zmieniającego się środowiska profesjonalistów pracujących, pomagając dorosłym studentom w osiągnięciu ich celów zawodowych i osobistych w ramach programu studiów.
Galeria
Rekrutacja
Program
Ważne: Poniżej znajduje się przykład tematów lub obszarów, które możesz rozwijać i pracować podczas studiów. W żadnym wypadku nie jest to pełna ani wymagana lista, ponieważ programy AIU nie są zgodne ze znormalizowanym programem nauczania. Ma on służyć wyłącznie jako punkt odniesienia i przykład. Chcesz dowiedzieć się więcej o projektowaniu programów nauczania w AIU? ( Kurs i program )
Kursy podstawowe i tematy marketingowe
- Etyka i prawo marketingowe
- Badania marketingowe
- Strategia marketingowa
- Rozwój i marketing nowych produktów
- Marketing międzynarodowy
- Metody statystyczne
- Metody gromadzenia danych
- Badania jakościowe
- Zarządzanie marketingowe
- Zarządzanie marką
- Strategia medialna, analiza i planowanie
- Strategie Public Relations
- Zintegrowana komunikacja marketingowa
Kursy orientacyjne
- Komunikacja i dochodzenie (kompleksowe CV)
- Teoria organizacji (portfolio)
- Nauczanie doświadczalne (autobiografia)
- Ocena akademicka (kwestionariusz)
- Podstawy wiedzy (schemat integracji)
- Podstawowe zasady I (Filozofia edukacji)
- Profesjonalna ocena (macierz samooceny)
- Opracowanie studiów podyplomowych (gwarancja stopnia akademickiego)
Projekt badawczy w marketingu
- Projekt magisterski Thesis
- MBM300 Thesis Proposal
- MBM302 Master Thesis (7500 słów)
Publikacja: Każdy absolwent studiów magisterskich jest zachęcany do publikowania swoich prac badawczych w Internecie w domenie publicznej lub za pośrednictwem profesjonalnych czasopism i czasopism na całym świecie.