Master of International Education (przywództwo w szkole)
Charles Sturt University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Bathurst, Australia
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
AUD 24 640 / per year *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
* * jest to roczna opłata międzynarodowa online na rok 2020 i ma jedynie charakter orientacyjny. Aby obliczyć konkretną opłatę za kurs, przejdź do https://study.csu.edu.au/courses/teaching-education/master-international-education-school-leadership
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Zbuduj swoją zdolność bycia światowym liderem w każdym środowisku edukacyjnym. Master of International Education (School Leadership) z Charles Sturt University przygotowuje Cię do bycia odnoszącym sukcesy i dynamicznym liderem szkoły, który poprawia wyniki uczniów i pracowników.
Ta uznawana na całym świecie kwalifikacja pozwala poznać sposoby reagowania na problemy edukacyjne i angażowania się w nie przez dostawców usług edukacyjnych na całym świecie.
Najważniejsze kursy
Master of International Education (School Leadership) łączy najnowsze teorie dotyczące edukacji globalnej z praktycznymi zadaniami i innowacyjnymi zasobami.
- Globalna pozycja:
Opracowany we współpracy z praktykującymi liderami edukacyjnymi z Australii i Kanady, ten kurs jest oferowany do nauki online na całym świecie. Będziesz przygotowany do przewidywania i analizowania problemów i odpowiedzi z lokalnych i globalnych perspektyw oraz wdrażania najlepszych praktyk. - Wygoda online:
Nasze kursy online oznaczają, że możesz uczyć się podczas pracy i zastosować zdobytą wiedzę bezpośrednio w swoim miejscu pracy. Charles Sturt University zapewnia doskonałą gamę narzędzi wsparcia dla studentów online, w tym materiały szkoleniowe zaprojektowane w celu angażowania i promowania aktywnego myślenia i uczestnictwa. - Dynamiczna społeczność ucząca się:
Dołącz do wysoce zmotywowanej społeczności profesjonalistów na ścieżce przywództwa. Doświadczysz korzyści płynących z uczenia się w grupie i nawiążesz kontakty zawodowe, które wykraczają daleko poza studia. - Liderzy branży:
Charles Sturt University ma silną międzynarodową reputację i profil badawczy. Dowiesz się od oddanych nauczycieli z dużym doświadczeniem w zarządzaniu szkołą.
Specjalizacje
- Przywództwo w szkole: Buduj swoje umiejętności bycia liderem, wprowadzając globalną perspektywę do nauczania, uczenia się i wiodących organizacji edukacyjnych. Dowiedz się, w jaki sposób nauczyciele na całym świecie reagują na problemy edukacyjne i angażują się w nie. Połącz najnowsze teorie dotyczące edukacji globalnej z praktycznymi zadaniami i innowacyjnymi zasobami. Stań się odnoszącym sukcesy i dynamicznym liderem szkoły, który poprawia wyniki uczniów i personelu dzięki tym uznawanym na całym świecie kwalifikacjom.
- Przywództwo w szkole - badania edukacyjne: Rozwijaj swoje umiejętności bycia liderem z globalną perspektywą, badając, jak nauczyciele reagują na problemy edukacyjne z całego świata i angażują się w nie. Zagłęb się w sposoby, w jakie badania naukowe mogą dostarczyć informacji i ulepszyć praktyki edukacyjne, opracowując i stosując szereg metod badawczych do badania problemów edukacyjnych.
Możliwości zawodowe
Master of International Education (School Leadership) Charles Sturt University zapewnia wiedzę i umiejętności wymagane do przewodzenia w środowisku edukacyjnym na arenie międzynarodowej, w tym pogłębiania wiedzy zawodowej, aby odnieść sukces jako dyrektor szkoły. Kwalifikacja ta zwiększy Twoją mobilność zawodową i zdolność do zastosowania globalnych perspektyw w każdym środowisku zawodowym.
Kredyty i Pathways
Jeśli studiowałeś wcześniej, możesz przyspieszyć studia podyplomowe dzięki Recognition of Prior Learning (RPL). Jeśli ukończyłeś odpowiednie studia wyższe, możesz otrzymać kredyt za stopień podyplomowy. Skontaktuj się z nami, aby sprawdzić, czy kwalifikujesz się do uzyskania kredytu na podstawie Twoich poprzednich kwalifikacji lub doświadczenia w branży.
Międzynarodowe pakiety kredytów
- Na mocy formalnej umowy z Radą Dyrektorów Ontario (OPC) i Radą Dyrektorów Katolickich w Ontario studenci, którzy pomyślnie ukończą program kwalifikacyjny `` Masters Dimension Enhanced Principals '' (PQP), otrzymają punkty transferowe (TCR) dla ESA510 School Leadership 1 & ESA502 Educational Leadership in Contemporary Organisation (16 punktów).
- Uczniowie, którzy ukończyli „Standard Dimension PQP 1 i 2” przez uznanego dostawcę Ontario College of Teachers, otrzymają punkty transferowe (TCR) dla ESA510 School Leadership 1 (8 punktów).
- Studenci, którzy ukończyli „Trzyczęściowy specjalista ds. Dodatkowych kwalifikacji” (uznawany przez Ontario College of Teachers), otrzymają punkty reprezentowane jako przedmiot poziomu 5 EDU51C Education Studies (8 punktów).
- Studenci, którzy ukończyli dwa „Trzyczęściowy specjalista ds. Dodatkowych kwalifikacji” (uznawany przez Ontario College of Teachers), otrzymają punkty transferowe reprezentowane jako przedmiot poziomu 5 EDU51C Education Studies (16 punktów).
- Studenci, którzy ukończyli „Specjalistę z wyróżnieniem w jednym obszarze specjalizacji” (uznawany przez Ontario College of Teachers), otrzymają punkty transferowe reprezentowane jako przedmiot EDU51C Education Studies na poziomie 5 (8 punktów).
- Studenci, którzy ukończyli „Specjalistę z wyróżnieniem w dwóch obszarach specjalizacji” (uznany przez Ontario College of Teachers), otrzymają punkty transferowe reprezentowane jako przedmiot EDU51C Education Studies na poziomie 5 (16 punktów).
- Uczniowie, którzy ukończyli „Combined Honors Specialist” (uznawany przez Ontario College of Teachers), otrzymają punkty transferowe reprezentowane jako przedmiot poziomu 5 EDU51C Education Studies (16 punktów).
- Uczniowie, którzy pomyślnie ukończyli kurs rozwojowy dla doświadczonego dyrektora (EPDC), otrzymują punkty transferowe za ESA509 Advanced School Leadership (8 punktów).
- Studenci, którzy pomyślnie ukończyli program „Leading Educators Across the Planet” (LEAP) Rady Dyrektorów Ontario, otrzymują TCR transferowy dla ESA512 International Education Leadership (8 punktów).
- Studenci, którzy pomyślnie ukończyli program „Special Education for Administrators” (SEA) Rady Dyrektorów Ontario, otrzymują punkty transferowe reprezentowane jako EDU51C (8 punktów).
- Uczniowie, którzy pomyślnie ukończyli Międzynarodowy Certyfikat Przywództwa Szkolnego Rady Dyrektorów Ontario 1.0 Plus Moduł 13 - Wymiar Masters ', otrzymają punkty transferowe (TCR) za ESA510 School Leadership 1, ESA502 Educational Leadership in Contemporary Organizations i ESA509 Advanced School Leadership (24 punkty ).
- Uczniowie, którzy pomyślnie ukończą „Międzynarodowy Certyfikat Przywództwa Szkolnego Rady Dyrektorów Ontario”, otrzymają punkty transferowe (TCR) za ESA510 School Leadership 1 i ESA502 Educational Leadership in Contemporary Organisations (16 punktów).
Pakiety kredytów krajowych
- Uczniowie, którzy pomyślnie ukończą kurs „Utwórz: Liderzy średniego szczebla” w Bastow Institute for School Leadership, otrzymają punkty transferowe na EEL510 Leading Professional Learning Organizations (8 punktów).
- Studenci, którzy pomyślnie ukończą kurs „Evolve: New Principals” w Bastow Institute for School Leadership, otrzymają punkty transferowe z przedmiotów ESA510 School Leadership 1, ESA502 Educational Leadership in Contemporary Organizations i EDU51C Education Studies na poziomie 5 (24 punkty).
- Studenci, którzy pomyślnie ukończą kurs „Impact: Emerging Leaders” w Bastow Institute for School Leadership, otrzymają punkty transferowe za EEB504 Data-Informed Practice i ESA503 Leading Educational Change (16 punktów).
- Uczniowie, którzy pomyślnie ukończą kurs „Impact: Inspire Local Leadership” w Bastow Institute for School Leadership, otrzymają punkty transferowe za EEL510 Leading Professional Learning Organisation and EPT502 Issues in Professional Learning (16 punktów).
- Uczniowie, którzy pomyślnie ukończą kurs „Leading Excellence in Classroom Practice” w Bastow Institute for School Leadership, otrzymają punkty transferowe za ESA510 School Leadership 1 i ESA503 Leading Educational Change.
- Uczniowie, którzy pomyślnie ukończyli kurs „Leading Literacy, Leading Mathematics, Leading Pedagogy lub Leading Curriculum and Assessment” w Bastow Institute for School Leadership, otrzymają punkty transferowe reprezentowane jako EDU51C (8 punktów).
- Uczniowie, którzy pomyślnie ukończą „Program flagowy” Australian Independent Schools (AIS), otrzymają punkty transferowe za ESA510 School Leadership 1, ESA502 Educational Leadership in Contemporary Organizations i ESA509 Advanced School Leadership (24 punkty).
- Uczniowie, którzy pomyślnie ukończą kurs Bastow Institute for School Leadership `` Unlocking Potential: Principal Preparation '', otrzymają punkty transferowe za ESA510 School Leadership 1, ESA502 Educational Leadership in Contemporary Organations, ESA509 Advanced School Leadership i ESA503 Leading Educational Change (32 punkty).
- Uczniowie, którzy pomyślnie ukończą kurs Queensland Education Leadership Institute „Leadership for Middle School Leaders” otrzymają punkty transferowe za ESA510 School Leadership 1 i EEL510 Leading Professional Learning Organizations (16 punktów).
- Studenci, którzy pomyślnie ukończą kurs „Leadership for Deputy Principals” w Queensland Education Leadership Institute, otrzymają punkty transferowe za ESA510 School Leadership 1 i ESA503 Leading Educational Change (16 punktów).
- Studenci, którzy pomyślnie ukończą kurs „Leadership for Principals” w Queensland Education Leadership Institute, otrzymają punkty transferowe za ESA510 School Leadership 1 i ESA502 Educational Leadership in Contemporary Organizations (16 punktów).
- Uczniowie, którzy pomyślnie ukończą kurs Queensland Education Leadership Institute „Leadership for Experienced Principals”, otrzymają punkty transferowe za ESA510 School Leadership 1 i ESA509 Advanced School Leadership (16 punktów).
- Uczniowie, którzy pomyślnie ukończą kurs „Leadership for Teachers” w Queensland Education Leadership Institute, otrzymają punkty transferowe za ESA510 School Leadership 1 i ESA502 Educational Leadership in Contemporary Organisations (16 punktów).
- Uczniowie, którzy pomyślnie ukończyli program Bastow Institute for School Leadership „Building Global Citizenship”, otrzymują punkty transferowe na ESA512 International Education Leadership (8 punktów).
Przedmioty
Za każdy 8-punktowy przedmiot, na który jesteś zapisany, powinieneś poświęcić 10 do 12 godzin tygodniowo na pracę nad zadaniami i przypisanymi lekturami, pomoc w nauczaniu, indywidualne lub grupowe badania / studia, aktywność na forum, naukę w miejscu pracy i uczęszczanie na wykłady, szkoły lub egzaminy.
Jeśli uczysz się czterech przedmiotów na sesję, jest to równoważne z pracą w pełnym wymiarze godzin. Obciążenie pracą w przypadku niektórych przedmiotów może się różnić w wyniku zatwierdzonego projektu kursu.
Wymagania dotyczące ukończenia studiów
Jako student Charles Sturt University masz obowiązek ciągłego rozwijania umiejętności w zakresie języka angielskiego, umiejętności czytania, pisania i liczenia zgodnie z twoją dyscypliną. Ten ciągły rozwój umożliwi Ci efektywne uczestnictwo w kursie i przygotowanie absolwenta do wejścia na rynek pracy.
Aby ukończyć studia, studenci muszą zaliczyć 64 punkty.
Studenci zagraniczni
Zdobądź uznawane na całym świecie kwalifikacje na Charles Sturt University w jednym z naszych tętniących życiem kampusów regionalnych lub ucz się online w zaciszu własnego domu - w dowolnym miejscu na świecie!
Uwaga: jeśli zdecydujesz się studiować online na Charles Sturt University , tryb studiów nie będzie spełniał wymagań niezbędnych do uzyskania australijskiej wizy studenckiej.
Wymagania wstępne
Kandydaci na Master of International Education (przywództwo w szkole - ogólne i ze specjalizacją) muszą spełniać następujące warunki przyjęcia:
- Posiadać tytuł Bachelor of Education lub odpowiednik AQF wydany przez zatwierdzoną uczelnię; lub
- Posiadać tytuł Bachelor of Education (Honours) lub równoważny AQF wydany przez zatwierdzoną instytucję szkolnictwa wyższego; lub
- Posiadać tytuł licencjata lub odpowiednik AQF wydany przez zatwierdzoną instytucję szkolnictwa wyższego z końcowymi zintegrowanymi kwalifikacjami zawodowymi (takimi jak świadectwo ukończenia studiów, dyplom ukończenia studiów lub licencjat z nauczania średniego)
I
- Standardowe wymagania dotyczące znajomości języka angielskiego.
Wymagania w języku angielskim
Zwykle możesz spełnić wymagania znajomości języka angielskiego (ELP), aby wejść na większość kursów Charles Sturt University , wykonując jedną z następujących czynności:
- Dostarczenie dowodów ukończenia dostatecznego poziomu nauki w języku angielskim.
- Uzyskanie akademickiego IELTS w ciągu ostatnich 2 lat, z minimalnym ogólnym wynikiem 6 i żadną indywidualną oceną poniżej 5,5.
- Uzyskanie kwalifikacji uznawanej za równoważną z akademickim IELTS (i jej minimalnymi wynikami) przez Charlesa Sturt.
Wsparcie
Jeśli chodzi o studia podyplomowe, rozumiemy, że posiadanie odpowiedniego rodzaju wsparcia jest kluczem do Twojego sukcesu. Będziesz cieszyć się elastyczną nauką, która pozwoli Ci dopasować naukę do Twojego życia w czasie, który Ci odpowiada. Nasz zespół jest dostępny tylko przez telefon lub e-mail, a nawet możesz skorzystać z naszego czatu online w przypadku jakichkolwiek pytań. Możemy również pomóc Ci połączyć się ze stypendiami, dotacjami, pożyczkami i pomocą, które mogą uczynić dalsze studia przystępnymi. Na Charles Sturt University jesteśmy z Tobą na każdym kroku.
Kluczowe punkty
- Charles Sturt University to wiodący uniwersytet regionalny w Australii. Kampusy Charlesa Sturt to małe, przyjazne społeczności, zlokalizowane w tętniących życiem regionalnych australijskich lokalizacjach.
- Charles Sturt University jest numerem 1 pod względem zatrudnienia absolwentów. Więcej absolwentów Charlesa Sturt ma pracę szybciej niż absolwentów jakiegokolwiek innego uniwersytetu w Australii. (Przewodnik po dobrych uniwersytetach 2020/21).
- Podejście Charlesa Sturt do nauczania i uczenia się w połączeniu z praktycznym doświadczeniem zapewnia absolwentom najlepsze możliwości rozpoczęcia kariery w wybranym zawodzie.
Galeria
Rekrutacja
Program
Tematy
W przypadku każdego 8-punktowego przedmiotu, na który jesteś zapisany, powinieneś spodziewać się spędzania od 10 do 12 godzin tygodniowo na pracy nad zadaniami i przydzielonymi lekturami, pomocy w nauczaniu, indywidualnych lub grupowych badaniach/naukach, aktywności na forum, uczeniu się w miejscu pracy i uczęszczaniu na wykłady, stacjonarne szkoły lub egzaminy.
Jeśli uczysz się czterech przedmiotów na sesję, jest to równoznaczne z pracą na pełen etat. Nakład pracy dla niektórych przedmiotów może się różnić w wyniku zatwierdzonego projektu kursu.
Program
Kurs składa się z trzech podstawowych przedmiotów (24 punkty przedmiotowe), w tym obowiązkowego przedmiotu końcowego (końcowego) EER500 Wprowadzenie do metod badawczych LUB ESS528 Projektowanie oceny programu dla placówek edukacji włączającej i 40 punktów z ograniczonych przedmiotów do wyboru.
Przedmioty podstawowe (3 przedmioty)
- Międzynarodowe przywództwo edukacyjne
- Mentoring, przywództwo i zmiana
- Wprowadzenie do metod badawczych lub projektowania oceny programu dla placówek edukacji włączającej (temat końcowy)
Ograniczone obieralne
Wybierz przedmioty (do 40 punktów) z jednego z poniższych:
- Praktyka zawodowa w edukacji i szkoleniach
- Wiodące profesjonalne organizacje edukacyjne
- Angielski na świecie
- Przywództwo w uczeniu się i nauczaniu za pomocą ICT
- Przywództwo edukacyjne we współczesnych organizacjach
- Wiodąca zmiana edukacyjna
- Analiza polityki edukacyjnej
- Zaawansowane kierownictwo w szkole
- Kierownictwo szkoły 1
- Wiodąca nauka
- Mapowanie pola przywództwa we wczesnym dzieciństwie
- Wiodąca nauka we wczesnym dzieciństwie
- Współpraca i praca zespołowa w szkole integracyjnej
- Cyfrowe obywatelstwo w szkołach
- Toksyczne przywództwo
- Różnica i przywództwo
- Władza i przywództwo
- Przywództwo w zespołach
Wymagania dotyczące ukończenia szkoły
Jako uczeń Charles Sturt University przez cały kurs masz obowiązek dalszego rozwijania umiejętności w zakresie języka angielskiego, czytania, pisania i liczenia, zgodnie z Twoją dyscypliną. Ten ciągły rozwój umożliwi Ci efektywne uczestnictwo w kursie i przygotowanie absolwenta do wejścia na rynek pracy.
Aby ukończyć studia magisterskie muszą satysfakcjonująco zaliczyć 64 punkty.
Możliwości związane z karierą
Master of International Education (School Leadership) Charles Sturt University zapewnia wiedzę i umiejętności wymagane do przewodzenia w środowisku edukacyjnym na arenie międzynarodowej, w tym pogłębiania wiedzy zawodowej, aby odnieść sukces jako dyrektor szkoły. Kwalifikacja ta zwiększy Twoją mobilność zawodową i zdolność do zastosowania globalnych perspektyw w każdym środowisku zawodowym.
Udogodnienia
O szkole
pytania
Podobne kursy
Magister Edukacji w Zarządzaniu Oświatą
- Johannesburg, Republika Południowej Afryki
Tytuł magistra w zakresie przywództwa i zarządzania ośrodkami edukacyjnymi
- Logroño, Hiszpania
- Online
Magister przywództwa i zarządzania ośrodkami edukacyjnymi
- Online Mexico