Master of Arts w nauczaniu i technologii
Royal Roads University
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Victoria, Kanada
Języki
Język angielski
Forma badania
Mieszany, Nauka na odległość
Czas trwania
2 years
Tempo
Niepełny etat
Czesne
CAD 34 472 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
26 Mar 2024
* Koszty czesnego dotyczą całego programu: 32 496 USD (studenci zagraniczni), 25 786 USD (studenci krajowi).
Wstęp
Master of Arts in Learning and Technology to dwuletni program z 33 punktami, który odpowiada na zapotrzebowanie na wykwalifikowanych specjalistów, którzy mają wiedzę i umiejętności do kierowania planowaniem, projektowaniem, rozwojem, wdrażaniem i oceną współczesnych środowisk edukacyjnych. Absolwenci tego programu będą mogli pracować nad tworzeniem i oceną cyfrowych środowisk uczenia się oraz stosować wiedzę teoretyczną i praktyczną do krytycznej analizy innowacji edukacyjnych i oceny ich wpływu na organizacje i społeczeństwo.
Ten program jest pierwszym tytułem magistra sztuki w Kanadzie, który nie wymaga podręczników. Studenci mogą uzyskać dostęp do wszystkich materiałów kursu za pośrednictwem otwartych zasobów edukacyjnych, e-booków, artykułów w czasopismach i innych bezpłatnych zasobów cyfrowych. Tego typu kursy są znane jako „ Zero kosztów podręcznika (ZTC) ” i mają na celu poprawę dostępu do edukacji i wyników uczniów.
Personalizacja uczenia się i międzysektorowy zestaw umiejętności kultywowanych w programie umożliwia absolwentom prowadzenie i wspieranie ich organizacji w ciągłym doskonaleniu oferowanych przez nią doświadczeń edukacyjnych.
opis programu
Master of Arts in Learning and Technology (MALAT) to dwuletni program z 33 punktami, który został zaprojektowany w celu zaspokojenia zapotrzebowania na wykwalifikowanych specjalistów w dziedzinie uczenia się i edukacji za pośrednictwem technologii oraz potrzeby osób na poziomie zarządzania, które posiadają wiedzę, umiejętności i zdolność do przyjmowania ról przywódczych, które są wymagane do planowania, projektowania, rozwijania, wdrażania i oceny współczesnych środowisk uczenia się. Dzięki programowi MALAT zastosujesz teoretyczną i praktyczną wiedzę na temat uczenia się oraz krytycznie przeanalizujesz i ocenisz, jak kształtuje się uczenie się w erze cyfrowej, a także jak ułatwiasz to za pomocą technologii.
Zaprojektowany we współpracy z obecnymi liderami w tej dziedzinie, program MALAT umożliwia profesjonalistom:
- Tworzyć i oceniać współczesne cyfrowe środowiska edukacyjne;
- Wykorzystaj wiedzę teoretyczną i praktyczną do krytycznej analizy innowacji edukacyjnych i oceny ich wpływu na organizacje i społeczeństwo; i
- Prowadzić i wspierać organizacje w celu ciągłego doskonalenia oferowanych przez nie doświadczeń edukacyjnych.
Ten zatwierdzony program Teacher Qualification Service (TQS) jest specjalnie zaprojektowany dla pracujących profesjonalistów. Jest oferowany w całości online lub w modelu mieszanym, obejmującym naukę online i jeden intensywny dwutygodniowy pobyt na kampusie w lipcu lub sierpniu. Ten format pozwala uczestnikom znacznie podnieść swoje kwalifikacje edukacyjne, jednocześnie minimalizując nieobecności w miejscu pracy.
Oferowany jest również Graduate Diploma in Learning and Technology, który umożliwia wejście do programu MALAT. Jeśli myślisz o uzyskaniu tytułu magistra, ale nie wiesz, od czego zacząć, ten dyplom może być dla Ciebie odpowiedni.
Dla kogo to jest
Ten program jest przeznaczony dla osób zaangażowanych w tworzenie współczesnych środowisk edukacyjnych, które zawierają najlepsze z tego, co wiadomo o nauce i technologiach. Program MALAT jest przeznaczony nie tylko dla nauczycieli! Jest dla każdego w środowisku, w którym szkolą lub uczą ludzi, wdrażają procesy szkoleniowe i / lub stwarzają warunki do maksymalizacji uczenia się.
Wśród osób, które mogłyby skorzystać z programu, są decydenci odpowiedzialni za uczenie się, szkolenie lub edukację; szkolenia menedżerów i koordynatorów; stanowiska szkoleniowe i rozwojowe; uczący się naukowcy; moderatorzy, trenerzy lub instruktorzy. Program przyciąga uczniów z wielu sektorów i branż, którzy pracują na przecięciu technologii i nauki, w tym instytucje policealne, departamenty rządowe, systemy edukacji K-12, sektor korporacyjny, opieka zdrowotna, organizacje non-profit i małe firmy .
Kluczowe cechy
Program opiera się na zasadach otwartości, uczenia się w sieci i cyfrowego sposobu myślenia i wymaga od uczniów tworzenia i budowania na ich cyfrowej obecności w celu znaczącej współpracy z cyfrowymi społecznościami uczącymi się w tej dziedzinie. Wirtualne sympozjum na początku i na końcu programu jest jedną z wielu okazji dla studentów do angażowania się, kultywowania i wnoszenia wkładu w te cyfrowe sieci i społeczności edukacyjne, gdy uczą się więcej na temat ułatwiania we współczesnych środowiskach edukacyjnych.
Otwartość
Program MALAT traktuje otwartość jako dynamiczną i negocjowaną przestrzeń, która obejmuje „praktyki współpracy [w tym]… tworzenie, wykorzystywanie i ponowne wykorzystanie OZE, a także praktyki pedagogiczne wykorzystujące technologie partycypacyjne i sieci społecznościowe do interakcji, uczenia się od siebie, wiedzy tworzenie i upodmiotowienie uczniów ”(Cronin, 2017, ¶ 10).
Oznacza to, że przy wyborze materiałów do kursu i zasobów stosujemy podejście „najpierw otwarte”. Z wyjątkiem Pathway , wszystkie kursy programu są objęte otwartą licencją CC Attribution Share-Alike 4.0 International, a wszystkie materiały szkoleniowe są dostępne publicznie na stronach prasowych kursu Word. Wszyscy uczniowie biorący udział w programie otrzymują blog prasowy Worda, a wiele dyskusji odbywa się na stronach blogów. Uczniowie są zachęcani do rozważenia szerszego dzielenia się tym, czego się uczą, ponieważ wnoszą wkład w różne wybrane przez siebie sieci społecznościowe i dalej współtworzą swoje osobiste środowisko uczenia się. Projekt i ułatwienie kursów w programie obejmują aspekty otwartej pedagogiki, takie jak wykorzystanie odnawialnych zadań, współtworzone rubryki oceny oraz wykorzystanie myślenia projektowego i podejść opartych na dociekaniach.
Network Learning
Interakcja człowiek-człowiek za pośrednictwem technologii cyfrowych.
Cyfrowe nastawienie
Rozwój cyfrowego sposobu myślenia lub sposobu bycia i wybór bycia w przestrzeni cyfrowej jest wspólnym tematem wszystkich kursów programowych. Badanie aspektów tożsamości cyfrowej i obecności cyfrowej, a także różnorodności ról i związanych z nimi zmieniających się umiejętności cyfrowych są wprowadzane na początku programu i rozwijane w każdym kursie.
Wirtualne sympozjum
Coroczne wirtualne sympozjum MALAT w kwietniu uruchamia pierwszy kurs programu (LRNT 521). Jest to tygodniowy cykl otwartych, publicznych, synchronicznych mówców i rozmów oraz asynchronicznych dyskusji, których celem jest zbadanie szerokiego pola cyfrowego uczenia się z perspektywy teoretycznej i praktycznej. To tutaj nowi studenci rozpoczynają orientację w tej dziedzinie, a studenci drugiego roku mogą dzielić się swoją wiedzą z szerszą społecznością zawodową. Dołącz do bezpłatnego rozwoju zawodowego podczas corocznego wirtualnego sympozjum MALAT.
Sympozjum składa się z trzech ścieżek:
- Lay of the Land Track: na którym znajdują się sesje profesjonalistów, ekspertów i naukowców w tej dziedzinie. Sesje te dotyczą tematów związanych z cyfrowymi środowiskami edukacyjnymi, sieciami i społecznościami.
- Work in Digital Learning - Stories from the Field Track: ta ścieżka obejmuje sesje profesjonalistów pracujących w dziedzinie (-ach) cyfrowego uczenia się, podczas których omawiają „dzień z życia”, znaczenie roli i zestawu umiejętności itp.
- End in Mind Track: obejmuje prezentacje studentów drugiego roku. Prezentacje te koncentrują się zarówno na treści (np. Krótkie podsumowanie ich badań), jak i na procesie (np. Prezentacje podsumowujące proces kończenia pracy magisterskiej, artykuł badawczy lub projekt konsultingowy w zakresie cyfrowego uczenia się).
Każdego dnia odbywają się synchroniczne sesje na żywo, a także asynchroniczne prezentacje wideo i dyskusje. Każdy może przyłączyć się do sesji Sympozjum wirtualnego lub później obejrzeć nagrane sesje.
Opcje ukończenia
Podczas gdy pierwszych sześć kursów podstawowych jest wspólnych dla wszystkich studentów w programie, będziesz mógł ubiegać się o jedną z trzech Pathway wyjścia: praca dyplomowa, projekt badań stosowanych lub projekt konsultingowy w zakresie edukacji cyfrowej.
Praca dyplomowa
Aplikujesz na ścieżkę pracy dyplomowej w pierwszym roku programu. Po przyjęciu na 12-punktową ścieżkę pracy magisterskiej zidentyfikujesz obszar badawczy, na którym koncentruje się praca i będziesz pracować 1: 1 z promotorem pracy nad podstawowymi badaniami: możesz przeglądać najnowsze tytuły badań studentów. Jeśli Twoja aplikacja nie zostanie rozpatrzona pozytywnie, możesz ukończyć program zgodnie ze ścieżkami projektu badań stosowanych lub projektu doradztwa w zakresie nauczania cyfrowego.
Projekt badań stosowanych
Wybierając tę ścieżkę, ukończysz dodatkowe kursy, w tym kursy oparte na zapytaniach, które wymagają od nich udziału w otwartych kursach, stworzeniu cyfrowego zasobu edukacyjnego o osobistym znaczeniu i przydatności związanym z nauką, technologią, projektowaniem i innowacjami oraz współtworzenie ich doświadczenia edukacyjnego z instruktorem kursu. Następnie weźmiesz udział w zaawansowanym kursie badawczym przygotowującym do 6-punktowego projektu badań stosowanych. Przeprowadzisz szczegółowe badanie konkretnego pytania badawczego, korzystając z danych wtórnych, z możliwością przeprowadzenia wywiadu informacyjnego z maksymalnie pięcioma osobami. Poprzednie projekty badań stosowanych obejmowały meta-syntezę; krytyczne recenzje literatury; analiza polityki itp. Wyświetl najnowsze tytuły badań studentów.
Projekt konsultingowy w zakresie edukacji cyfrowej
Zgłosisz się na tę ścieżkę w pierwszym roku programu. W tej ścieżce ukończysz dodatkowe kursy, w tym kursy oparte na zapytaniach, które wymagają udziału w otwartych kursach, stworzenia cyfrowego zasobu edukacyjnego o osobistym znaczeniu i przydatności związanej z uczeniem się, technologią, projektowaniem i innowacjami oraz współtworzenie ich doświadczeń edukacyjnych z instruktorem kursu. Weźmiesz udział w zaawansowanym kursie badawczym w ramach przygotowań do 6-kredytowego projektu konsultingowego w zakresie badań cyfrowych. Dzięki tej opcji ukończenia zdobędziesz praktyczne doświadczenie praktyczne, które pomoże Ci zastosować wiedzę teoretyczną w rzeczywistym świecie w ściśle określonym projekcie. Dostarczysz uzasadnienie badań i uzasadnienie dla podjętych decyzji projektowych, a także poinformujesz o swojej pracy, przeprowadzając wywiad informacyjny z maksymalnie dziesięcioma osobami. Projekty mogą pochodzić od różnych grup interesariuszy z branży programowej. Można również wziąć pod uwagę projekty studentów.
Warunki przyjęć
Wstęp standardowy
- Czteroletnie (lub porównywalne) studia licencjackie z uznanej instytucji policealnej.
- Co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym lub kierowniczym *, które jest bezpośrednio związane z efektami uczenia się w programie MALAT.
Elastyczny wstęp
Aby wziąć udział w elastycznym przyjęciu , kandydaci zwykle potrzebują:
- Minimum siedmioletnie doświadczenie zawodowe, z minimum dwuletnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierowniczym lub menadżerskim *, jest bezpośrednio związane z efektami uczenia się programu MALAT.
* Doświadczenie przywódcze może obejmować jedną lub więcej z następujących czynności:
- Role, w ramach których konsultujesz się, negocjujesz lub zarządzasz różnymi grupami interesu poprzez relacje w złożonym środowisku.
- Role, w których prowadzisz innych do wspólnych celów i wyników.
- Role, w których wpływasz, organizujesz i koordynujesz grupy ludzi.
- Role przywódcze w organizacjach wolontariackich.
- Formalne role przywódcze w organizacji, w których bezpośrednio nadzorujesz personel lub wykonujesz zorientowaną na wyniki pracę z osobami, grupami lub zespołami.
- Pokonywanie trudnego doświadczenia życiowego (dla siebie lub innych), które wymagało poruszania się po złożonych systemach i skutkowało pozytywną zmianą społeczną poza jednostką.
Biegłość w języku angielskim
- Jeśli angielski nie jest Twoim głównym językiem, zapoznaj się z naszymi wymaganiami dotyczącymi języka angielskiego .
Dodatkowe zalecenia
- Wnioski są oceniane na podstawie zintegrowanego i skonsolidowanego badania poświadczeń akademickich, doświadczenia zawodowego i osobistego doświadczenia. Kandydaci powinni być specjalistami ds. Edukacji. Atutem jest doświadczenie w środowisku uczenia się z wykorzystaniem technologii.
- Upewnij się, że wykazałeś swoje doświadczenie przywódcze w szczegółowym CV i jasno wskazałeś, w jaki sposób Twoje lata doświadczenia spełniają wymagania standardowego lub elastycznego przyjęcia.
Wyniki
Szkoła Edukacji i Technologii współpracuje z ramami programowymi efektów uczenia się, które informują o efektach uczenia się w ramach kursu. Efekty uczenia się programu określają, co uczący się będzie wiedział i był w stanie zrobić do końca programu. Są to niezbędna i trwała wiedza, zdolności (atrybuty) i postawy (wartości, dyspozycje), które składają się na zintegrowaną naukę absolwenta programu Master of Arts in Learning and Technology.
Absolwenci będą mogli stosować zasady otwartości, uczenia się w sieci i cyfrowego sposobu myślenia podczas pracy nad tworzeniem i oceną cyfrowych środowisk uczenia się. Będą stosować wiedzę teoretyczną i praktyczną do krytycznej analizy innowacji edukacyjnych i oceny ich wpływu na organizacje i społeczeństwo. Absolwenci programu będą posiadać wiedzę, umiejętności i umiejętność:
- Komunikuj i syntetyzuj informacje i argumenty na poziomie absolwenta.
- Krytycznie oceniaj uczenie się w różnych kontekstach.
- Projektowanie i tworzenie cyfrowych środowisk edukacyjnych opartych na badaniach.
- Demonstruj efektywne umiejętności współpracy.
- Opracowywanie i analizowanie strategii wsparcia w celu zaspokojenia potrzeb zainteresowanych stron w cyfrowych środowiskach edukacyjnych.
- Wybierz odpowiednie strategie oceny i oceny dla cyfrowych środowisk edukacyjnych.
- Znaczący udział w cyfrowych sieciach i społecznościach edukacyjnych.
- Wyjaśnij wzajemne powiązania między innowacjami, zmianami i cyfrowymi środowiskami uczenia się oraz ich wpływem na organizacje i społeczeństwo.
- Zastosuj procesy refleksyjne w celu poprawy praktyki zawodowej.
- Krytycznie oceniaj i / lub produkuj badania.
Uprawnienia Zawodowe
Program Master of Arts in Learning and Technology (MALAT) jest uznawany przez Institute of Performance and Learning . Absolwenci programu uzyskują zaliczenie na poczet doświadczenia zawodowego certyfikatu Certified Training and Development Professional (CTDP).
IBO Advanced Certificate in Teaching and Learning Research
Aby zademonstrować wyjątkowe wykształcenie, które Royal Roads University , studenci zapisujący się do programu MALAT mogą ubiegać się o uzyskanie certyfikatu IB Advanced w zakresie nauczania i uczenia się od International Baccalaureate Organization (IBO), jeśli spełniają wymagane kryteria IBO.
Referencje IBO pokazują Twojej organizacji, że jesteś innowacyjnym liderem, gotowym wyjść poza nasze i tak już wysokie oczekiwania. Będziesz mieć dostęp do unikalnej Pathway rejestracji, dostępnej tylko dla nauczycieli IBO, a także będziesz mieć możliwość odkrywania przyszłych możliwości zawodowych i badawczych z NP. Ponadto Certyfikacja IBO zapewnia dodatkowe możliwości dzięki Centrum Programów Nauczania IBO Online (OCC), gdzie znajdziesz fora dyskusyjne i zasoby dostępne tylko dla członków IBO.
To wyróżnienie można zdobyć, uzupełniając istniejącą zawartość NP o ukierunkowane, systematyczne badania śledcze w celu poszerzenia wiedzy i doświadczenia. Dogłębnie poznasz rozwój programu nauczania, pedagogikę i ocenianie poprzez eksplorację odpowiedniej literatury i własnych praktyk IBO. Ten zaawansowany certyfikat jest najbardziej odpowiedni dla obecnych i doświadczonych nauczycieli szkół IB.
Jak złożyć wniosek
Po wypełnieniu wniosku o udział w programie MALAT prosimy o zawarcie w swoim osobistym oświadczeniu zainteresowania certyfikatem IBO odpowiednim do Twojego doświadczenia i programu. W trakcie trwania programu zostanie zarezerwowany czas na zarejestrowanie się u NP i uzyskanie dostępu do jego sieci i zasobów. Będziesz musiał wykonać lektury i zadania specyficzne dla IB podczas swojego programu, a także tematy badawcze związane z IB, ale będziesz utrzymywać nakład pracy równy uczniom w twoim programie, którzy zdecydowali się nie dążyć do tego rozróżnienia.
Kursy
- ITAI: Wprowadzenie do akademickiej uczciwości
- LRNTLNK: Link
- LRNT521: Cyfrowe środowiska nauczania, sieci, społeczności
- LRNT522: Wprowadzenie do badań: krytyczne czytanie i pisanie
- LRNT523: Podstawy uczenia się i technologii
- LRNT524: Środowisko innowacji, projektowania i uczenia się
- LRNT525: wiodąca zmiana w nauce cyfrowej
- LRNT526: Badanie współczesnych problemów w technologiach edukacyjnych
- LRNT527: Tworzenie zasobów cyfrowych
- LRNT528: Ułatwianie w cyfrowych środowiskach edukacyjnych
- LRNT622: Zaawansowane badania: Projekt badań stosowanych lub propozycja projektu doradztwa w zakresie badań naukowych w dziedzinie cyfrowej nauki
- LRNT600: Advanced Research: Thesis Proposal
- LRNT690: Thesis
- LRNT691: projekt badań stosowanych
- LRNT692: Zaawansowane badania: Projekt badań stosowanych lub propozycja projektu doradztwa w zakresie badań naukowych w dziedzinie cyfrowej nauki
Pomoc finansowa i nagrody
Zespół Financial Aid & Awards jest tutaj, aby zapewnić informacje i wsparcie na temat różnych źródeł finansowania i możliwości przyznania nagród, zaczynając od filmu, który przedstawia szczegółowe informacje, które można znaleźć na tej stronie internetowej i na naszym blogu.
Zobacz podsumowanie rządowych programów pomocy dla osób dotkniętych kryzysem COVID-19. Ucz się więcej...
Planowanie finansowe jest kluczowym elementem planowania wczesnej edukacji. Zapoznaj się z możliwościami finansowania na długo przed rozpoczęciem programu, aby pomóc w zbudowaniu rozsądnego budżetu.
Pożyczki
Poznaj różne rodzaje dostępnych pożyczek, które pomogą Ci sfinansować studia. Ucz się więcej...
Nagrody
Zapoznaj się z różnorodnymi stypendiami, nagrodami i stypendiami przyznawanymi w konkursie przez RRU i inne agencje finansujące. Ucz się więcej...
Stypendia naukowe
RRU zarządza administracją stypendiów dla wybranych agencji finansujących. To jedne z bardziej znaczących nagród. Ucz się więcej...
Inne finansowanie
Odkryj alternatywne możliwości finansowania, takie jak punkty Highbred. Ucz się więcej...
Program
opis programu
Master of Arts in Learning and Technology (MALAT) to dwuletni, 33-kredytowy program, który został zaprojektowany w celu zaspokojenia zapotrzebowania na wykwalifikowanych specjalistów w dziedzinie uczenia się i edukacji za pośrednictwem technologii oraz potrzeby osób na poziomie zarządzania, które posiadać wiedzę, umiejętności i zdolność do pełnienia ról przywódczych wymaganych do planowania, projektowania, opracowywania, wdrażania i oceny współczesnych środowisk uczenia się. Dzięki programowi MALAT będziesz stosować teoretyczną i praktyczną wiedzę na temat uczenia się oraz krytycznie analizować i oceniać, jak kształtuje się nauka w erze cyfrowej, a także jak ją ułatwiać za pomocą technologii.
Zaprojektowany we współpracy z obecnymi liderami w tej dziedzinie, program MALAT umożliwia profesjonalistom:
- Twórz i oceniaj współczesne cyfrowe środowiska uczenia się;
- Wykorzystaj wiedzę teoretyczną i praktyczną do krytycznej analizy innowacji edukacyjnych i oceny ich wpływu na organizacje i społeczeństwo; oraz
- Kieruj i wspieraj organizacje, aby stale ulepszać oferowane przez nie doświadczenia edukacyjne.
Ten program zatwierdzony przez Teacher Qualification Service (TQS) jest przeznaczony specjalnie dla pracujących profesjonalistów. Jest oferowany w pełni online lub w modelu mieszanym, składającym się z nauki online i jednego intensywnego dwutygodniowego okresu pobytu na terenie kampusu w lipcu lub sierpniu. Ten format pozwala uczestnikom znacznie poprawić swoje kwalifikacje edukacyjne, jednocześnie minimalizując nieobecności w miejscu pracy.
Oferowany jest również Graduate Diploma in Learning and Technology, który wchodzi w skład programu MALAT. Jeśli zastanawiasz się nad uzyskaniem tytułu magistra, ale nie wiesz, od czego zacząć, ten dyplom może być dla Ciebie odpowiedni.
Dla kogo to jest?
Ten program jest przeznaczony dla osób zaangażowanych w tworzenie współczesnych środowisk edukacyjnych, które zawierają najlepsze informacje o nauce i technologiach. Program MALAT jest nie tylko dla nauczycieli! Jest dla każdego w środowisku, w którym szkolą lub uczą ludzi, wdrażając procesy szkoleniowe i/lub tworząc warunki do maksymalizacji uczenia się.
Osoby, które mogłyby skorzystać z programu, to decydenci odpowiedzialni za uczenie się, szkolenie lub edukację; kierownicy i koordynatorzy szkoleń; stanowiska szkoleniowe i rozwojowe; uczący się naukowcy; facylitatorów, trenerów lub instruktorów. Program przyciąga uczniów z wielu sektorów i branż, którzy pracują na przecięciu technologii i nauki, w tym instytucje policealne, departamenty rządowe, systemy edukacji K-12, sektor korporacyjny, opieka zdrowotna, organizacje non-profit i małe firmy .
Kluczowe cechy
Program opiera się na zasadach otwartości, uczenia się w sieci i cyfrowego nastawienia i wymaga od uczniów tworzenia i rozwijania swojej cyfrowej obecności w celu znaczącej współpracy z cyfrowymi społecznościami uczącymi się w terenie. Wirtualne sympozjum na początku i na końcu programu jest jedną z wielu okazji dla studentów do zaangażowania się, kultywowania i wnoszenia wkładu w te cyfrowe sieci i społeczności edukacyjne, gdy uczą się więcej o ułatwianiu we współczesnych środowiskach uczenia się.
Otwartość
Program MALAT traktuje otwartość jako dynamiczną i negocjowaną przestrzeń, która obejmuje „praktyki współpracy [w tym] … tworzenie, wykorzystanie i ponowne wykorzystanie OER, a także praktyki pedagogiczne wykorzystujące technologie partycypacyjne i sieci społecznościowe do interakcji, wzajemnego uczenia się, wiedzy tworzenie i upodmiotowienie uczniów” (Cronin, 2017, s. 10).
Oznacza to, że przy wyborze lektur i zasobów do kursów stosujemy podejście „najpierw otwarty”. Z wyjątkiem Pathway , wszystkie kursy programu są objęte otwartą licencją CC Attribution Share-Alike 4.0 International, a wszystkie materiały szkoleniowe są dostępne publicznie w witrynach Word Press. Wszyscy uczniowie uczestniczący w programie otrzymują bloga Word Press, a wiele dyskusji odbywa się na stronach blogów. Zachęca się uczniów do szerszego dzielenia się tym, czego się uczą, ponieważ przyczyniają się do różnych wybranych przez siebie sieci społecznościowych i dalej współtworzą swoje osobiste środowisko uczenia się. Projektowanie i facylitacja kursów w programie obejmuje aspekty otwartej pedagogiki, takie jak wykorzystanie zadań odnawialnych, współtworzonych rubryk do oceny oraz stosowanie podejścia projektowego i opartego na dociekaniu.
Nauka sieci
Interakcja między ludźmi za pośrednictwem technologii cyfrowych.
Cyfrowy sposób myślenia
Rozwój cyfrowego sposobu myślenia lub sposobu bycia i wyboru przebywania w przestrzeni cyfrowej jest wspólnym tematem podczas kursów programowych. Badanie aspektów tożsamości cyfrowej i obecności cyfrowej, a także wielości ról i związanych z nimi zmieniających się umiejętności cyfrowych są wprowadzane na początku programu i czerpią z nich i są dalej rozwijane w każdym kursie.
Wirtualne Sympozjum
Coroczne Wirtualne Sympozjum MALAT w kwietniu uruchamia pierwszy kurs programu (LRNT 521). Jest to tygodniowy cykl otwartych, publicznych, synchronicznych prelegentów oraz rozmów i asynchronicznych dyskusji mających na celu zgłębienie szerokiego pola cyfrowego uczenia się z perspektywy teoretycznej i praktycznej. To tutaj nowi studenci zaczynają swoją orientację w terenie, a studenci drugiego roku mogą dzielić się swoją wiedzą z większą społecznością zawodową. Dołącz do bezpłatnego rozwoju zawodowego podczas dorocznego Wirtualnego Sympozjum MALAT.
Na sympozjum składają się trzy utwory:
- Lay of the Land Track: zawiera sesje prowadzone przez profesjonalistów, ekspertów i naukowców w tej dziedzinie. Sesje te dotyczą tematów związanych z cyfrowymi środowiskami uczenia się, sieciami, społecznościami.
- Praca w nauczaniu cyfrowym — historie z toru terenowego: ta ścieżka obejmuje sesje prowadzone przez pracujących profesjonalistów w dziedzinie uczenia się cyfrowego, podczas których omawiają „dzień z życia”, znaczenie roli i zestawu umiejętności itp.
- End in Mind Track: obejmuje prezentacje studentów drugiego roku. Prezentacje te skupiają się zarówno na treści (np. krótkie podsumowanie ich badań), jak i na procesie (np. prezentacje podsumowujące proces kończenia pracy magisterskiej, artykuł badawczy lub projekt konsultingowy w zakresie cyfrowego uczenia się).
Codziennie odbywają się sesje synchroniczne na żywo, a także asynchroniczne prezentacje wideo i dyskusje. Każdy może dołączyć do sesji Wirtualnego Sympozjum lub później przeglądać nagrane sesje.
Opcje ukończenia
Chociaż pierwszych sześć kursów podstawowych jest wspólnych dla wszystkich uczestników programu, możesz zastosować jedną z trzech opcji wyjścia Pathway : pracę magisterską, projekt badań stosowanych lub projekt doradztwa w zakresie nauki cyfrowej.
Praca dyplomowa
Zgłosisz się na ścieżkę pracy dyplomowej w pierwszym roku programu. Po przyjęciu na 12-punktową ścieżkę pracy dyplomowej zidentyfikujesz obszar badawczy i będziesz pracować 1:1 z promotorem pracy magisterskiej nad badaniami podstawowymi: możesz wyświetlić najnowsze tytuły naukowe studentów. Jeśli Twoje zgłoszenie nie zostanie rozpatrzone pozytywnie, masz możliwość ukończenia programu zgodnie ze ścieżkami Projektu Badań Stosowanych lub Projektu Doradztwa w zakresie Nauki Cyfrowej.
Stosowany projekt badawczy
Wybierając tę ścieżkę, ukończysz dodatkowe kursy, w tym kursy oparte na dociekaniach, które wymagają od nich udziału w otwartych kursach, stworzysz cyfrowe zasoby edukacyjne o osobistym znaczeniu i znaczeniu związane z nauką, technologią, projektowaniem i innowacjami oraz współtworzysz ich doświadczenie edukacyjne z instruktorem kursu. Następnie przejdziesz zaawansowany kurs badawczy w ramach przygotowań do 6-kredytowego projektu badań stosowanych. Przeprowadzisz dogłębne badanie konkretnego pytania badawczego, korzystając z danych wtórnych z możliwością przeprowadzenia wywiadu informacyjnego z maksymalnie pięcioma osobami. Wcześniejsze stosowane projekty badawcze obejmowały metasyntezę; krytyczne przeglądy literatury; analiza polityki itp. Zobacz najnowsze tytuły naukowe studentów.
Projekt doradztwa w zakresie nauki cyfrowej
Zgłosisz się do tego utworu w pierwszym roku programu. W tej ścieżce ukończysz dodatkowe kursy, w tym kursy oparte na dociekaniach, które wymagają wzięcia udziału w otwartych kursach, stworzenia cyfrowego zasobu edukacyjnego o osobistym znaczeniu i znaczeniu związanym z nauką, technologią, projektowaniem i innowacjami oraz współtworzenia ich doświadczenia edukacyjnego z instruktorem kursu. Weźmiesz zaawansowany kurs badawczy w ramach przygotowań do 6-kredytowego projektu konsultingowego dotyczącego cyfrowego uczenia się. Dzięki tej opcji ukończenia zdobędziesz praktyczne doświadczenie, które pomoże Ci zastosować wiedzę teoretyczną w rzeczywistych warunkach w ściśle określonym projekcie. Przedstawisz oparte na badaniach uzasadnienie i uzasadnienie podjętych decyzji projektowych, a także poinformujesz swoją pracę, przeprowadzając wywiad informacyjny z maksymalnie dziesięcioma osobami. Projekty mogą pochodzić od różnych grup interesariuszy z branży programowej. Można również wziąć pod uwagę projekty zaproponowane przez studentów.
Kursy
- ITAI: Wprowadzenie do uczciwości akademickiej
- LRNTLNK: Łącze
- LRNT521: Cyfrowe środowiska edukacyjne, sieci, społeczności
- LRNT522: Wprowadzenie do badań: krytyczne czytanie i pisanie
- LRNT523: Podstawy uczenia się i technologii
- LRNT524: Innowacje, projektowanie i środowiska uczenia się
- LRNT525: Wiodąca zmiana w nauce cyfrowej
- LRNT526: Badanie współczesnych problemów w technologiach uczenia się
- LRNT527: Tworzenie zasobów cyfrowych
- LRNT528: Ułatwianie w cyfrowych środowiskach uczenia się
- LRNT622: Advanced Research: Applied Research Project lub Digital Learning Research Consulting Project Proposal
- LRNT600: Zaawansowane badania: Propozycja pracy
- LRNT690: Teza
- LRNT691: Projekt badań stosowanych
- LRNT692: Advanced Research: Applied Research Project lub Digital Learning Research Consulting Project Proposal
Rekrutacja
Galeria
Wynik programu
Szkoła Edukacji i Technologii współpracuje z ramowymi programami efektów uczenia się, które informują o efektach uczenia się kursu. Programowe efekty uczenia się określają, co uczący się będzie wiedział i był w stanie zrobić do końca programu. Są to niezbędna i trwała wiedza, zdolności (atrybuty) i postawy (wartości, dyspozycje), które składają się na zintegrowane uczenie się absolwenta studiów magisterskich w zakresie uczenia się i technologii.
Absolwenci będą mogli stosować zasady otwartości, uczenia się w sieci i cyfrowego myślenia podczas pracy nad tworzeniem i oceną cyfrowych środowisk uczenia się. Wykorzystają wiedzę teoretyczną i praktyczną do krytycznej analizy innowacji edukacyjnych i oceny ich wpływu na organizacje i społeczeństwo. Absolwenci programu będą posiadać wiedzę, umiejętności i umiejętności:
- Komunikować i syntetyzować informacje i argumenty na poziomie magisterskim.
- Krytycznie oceniaj, jak uczenie się odbywa się w różnych kontekstach.
- Projektuj i twórz cyfrowe środowiska uczenia się oparte na badaniach.
- Zademonstruj umiejętności efektywnej współpracy.
- Opracuj i przeanalizuj strategie wsparcia, aby zaspokoić potrzeby interesariuszy w cyfrowych środowiskach uczenia się.
- Wybierz odpowiednie strategie oceny i ewaluacji dla cyfrowych środowisk uczenia się.
- Wnoś znaczący wkład w cyfrowe sieci edukacyjne i społeczności.
- Wyjaśnij wzajemne powiązania między innowacjami, zmianami i cyfrowymi środowiskami uczenia się oraz ich wpływem na organizacje i społeczeństwo.
- Zastosuj procesy refleksyjne, aby poprawić praktykę zawodową.
- Krytycznie oceniać i/lub prowadzić badania.
Uprawnienia Zawodowe
Program Master of Arts in Learning and Technology (MALAT) jest uznawany przez Institute of Performance and Learning. Absolwenci programu uzyskują zaliczenie wymagań dotyczących doświadczenia zawodowego w ramach certyfikacji Certified Training and Development Professional (CTDP).
Certyfikat IBO Advanced w nauczaniu i uczeniu się badań
Aby zademonstrować wyjątkowe wykształcenie zdobyte w Royal Roads University , uczniowie zapisujący się do programu MALAT mogą ubiegać się o uzyskanie Certyfikatu IB Advanced in Teaching and Learning Research przez International Baccalaureate Organization (IBO), jeśli spełniają wymagane kryteria IBO.
Poświadczenia IBO pokazują Twojej organizacji, że jesteś innowacyjnym liderem, który chce wyjść poza nasze i tak już wysokie oczekiwania. Będziesz mieć dostęp do unikalnej rejestracji Pathway , dostępnej tylko dla nauczycieli WNB, a także możliwość poznania przyszłych możliwości zawodowych i badawczych z WNB. Ponadto certyfikacja IBO zapewnia dodatkowe możliwości za pośrednictwem internetowego centrum programowego IBO (OCC), w którym znajdziesz fora dyskusyjne i zasoby dostępne tylko dla członków IBO.
To oznaczenie można zdobyć, uzupełniając istniejącą treść IBO o ukierunkowane, systematyczne badania śledcze, aby poszerzyć swoją wiedzę i doświadczenie. Dogłębnie poznasz opracowywanie programów nauczania, pedagogikę i ocenianie poprzez eksplorację odpowiedniej literatury i własnych praktyk IBO. Ten zaawansowany certyfikat jest najbardziej odpowiedni dla istniejących i doświadczonych nauczycieli szkół IB.
Jak złożyć wniosek
Po wypełnieniu wniosku o udział w programie MALAT prosimy o uwzględnienie w osobistym oświadczeniu zainteresowania certyfikatem IBO odpowiednim dla Twojego doświadczenia i programu. W trakcie programu zostanie zarezerwowany czas na zarejestrowanie się u IBO i uzyskanie dostępu do jego sieci i zasobów. Będziesz zobowiązany do ukończenia lektur i zadań związanych z IB podczas twojego programu, a także tematów badawczych związanych z IB, ale utrzymasz obciążenie pracą równoważne uczniom w twoim programie, którzy zdecydowali się nie realizować tego rozróżnienia.
Stypendia i Finansowanie
Pomoc finansowa i nagrody
Zespół ds. pomocy finansowej i nagród jest tutaj, aby zapewnić informacje i wsparcie dotyczące różnych źródeł finansowania i możliwości przyznania nagród, zaczynając od filmu, który przedstawia szczegółowe informacje, które można znaleźć na tej stronie internetowej i na naszym blogu.
Zobacz podsumowanie rządowych programów pomocy dla osób dotkniętych kryzysem COVID-19.
Planowanie finansowe jest kluczowym elementem wczesnego planowania edukacyjnego. Zapoznaj się z możliwościami finansowania na długo przed rozpoczęciem programu, aby pomóc w stworzeniu rozsądnego budżetu.
Pożyczki
Poznaj różne rodzaje dostępnych pożyczek, aby pomóc w finansowaniu studiów.
Nagrody
Zapoznaj się z różnymi konkurencyjnymi stypendiami, nagrodami i stypendiami dostępnymi od RRU i innych agencji finansujących.
Stypendia naukowe
RRU zarządza administracją stypendiów dla wybranych agencji finansujących. To jedne z bardziej znaczących nagród.
Inne finansowanie
Odkryj alternatywne możliwości finansowania, takie jak Highbred Points.
English Language Requirements
Potwierdź swoją znajomość języka angielskiego testem języka angielskiego Duolingo! DET to wygodny, szybki i niedrogi test online z języka angielskiego akceptowany przez ponad 4000 uniwersytetów (takich jak ten) na całym świecie.