Magister zarządzania handlem i sprzedażą
UNIR
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Logroño, Hiszpania
Języki
Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Obszar handlowy firm to jeden z najcenniejszych działów, dlatego firmy potrzebują wykwalifikowanych specjalistów.
Z tym tytułem magistra będziesz mógł zagłębić się w obszary sprzedaży, sprzedaży i marketingu, ucząc się, jak działają nowe rynki i jak zachowują się nowi konsumenci.
Ponadto poznasz nowe strategie marketingowe i przeszkolisz się w zdobywaniu nowych umiejętności handlowych i sprzedażowych za pomocą oprogramowania Hubspot CRM oraz symulatora biznesowego i decyzyjnego SimBrand, a wszystko to z wybitnie praktyczną metodologią metodą przypadku z Harvardu.
UNIR oferuje dyplom „Leading People” z programu Harvard ManageMentor jako uzupełnienie studiów magisterskich oraz różne warsztaty i kursy mistrzowskie prowadzone przez profesjonalistów i ekspertów z każdego przedmiotu.
Cele mistrza
Master in Sales and Commercial Management w UNIR specjalizuje się w opracowywaniu strategii biznesowych w celu spełnienia oczekiwań sprzedażowych w globalnym i zmieniającym się środowisku.
Dokładniej, będziesz mógł zagłębić się w takie aspekty, jak zarządzanie handlowe i marketingowe , systemy informacyjne, kompleksowa komunikacja w relacjach z klientami, znaczenie zarządzania zespołami sprzedaży, nowe trendy w sprzedaży w odniesieniu do z technologiami i handlem elektronicznym lub umiejętnościami biznesowymi i sprzedażowymi.
Wzmocnij swojego Mistrza specjalizacją w marketingu cyfrowym UNIR i UNIR swój profil, zdobywając umiejętności i wiedzę w zakresie rozwoju strategii cyfrowych firmy
Informacje ogólne
- Czas trwania: 1 rok akademicki
- Egzaminy online lub stacjonarne: na koniec każdego semestru
- Punkty ECTS: 60
- Metodologia: 100% edukacja online
- Zajęcia online na żywo
- Osobisty nauczyciel
metodologia
Kursy online na żywo
Oferujemy uczniom możliwość codziennego uczęszczania na zajęcia online na żywo. Podczas tych sesji uczniowie będą mogli wchodzić w interakcje z nauczycielem i rozwiązywać jego pytania w czasie rzeczywistym, dzieląc się wiedzą i doświadczeniami. Rytm zajęć dostosowany jest w miarę możliwości do potrzeb każdej grupy uczniów. Nie uczęszczanie na zajęcia na żywo nie oznacza ich przegapienia. Wszystkie sesje mogą być oglądane z opóźnieniem tyle razy, ile chcesz. W ten sposób uczniowie, którzy nie mogą śledzić zajęć na żywo, nie są krzywdzeni.
Zasoby dydaktyczne
Wirtualny kampus UNIR zapewnia szeroką gamę treści do przygotowania każdego przedmiotu. Materiały te są zorganizowane w sposób ułatwiający sprawne i efektywne uczenie się. W ten sposób możliwy jest dostęp do tematów rozwijających zawartość programu, kluczowych pomysłów na każdy temat (przygotowanych przez kadrę dydaktyczną przedmiotu), uzupełniających materiałów audiowizualnych, ćwiczeń, lektur i testu oceniającego.
Ponadto będziesz miał dostęp do kursów mistrzowskich na określone tematy oraz będziesz mógł uczestniczyć w forach, czatach i blogach, na których będziesz wchodzić w interakcje z nauczycielami i współpracownikami, poszerzając swoją wiedzę i rozwiązując ewentualne wątpliwości.
Nauczyciel osobisty
W UNIR każdy uczeń od pierwszego dnia ma osobistego nauczyciela, który jest zawsze dostępny przez telefon lub e-mail. Rola opiekuna ma fundamentalne znaczenie w trajektorii każdego studenta, ponieważ jest on najważniejszym ogniwem z uczelnią i jej punktem odniesienia w procesie kształcenia.
Nauczyciele oferują spersonalizowaną uwagę , stale monitorując każdego ucznia.
- Rozwiąż wątpliwości dotyczące procedur akademickich, procedur lub konkretnych wątpliwości dotyczących przedmiotów.
- Pomaga w planowaniu nauki, aby lepiej wykorzystać czas.
- Zaproponuj, z jakich zasobów dydaktycznych platformy skorzystać w każdym przypadku.
- Jest zaangażowany w naukę studentów, pomagając im zdać każdy przedmiot.
System oceny
Aby ocenić stopień realizacji celów uzyskanych na studiach magisterskich, konieczna jest ocena kompetencji zdobytych w trakcie studiów. Końcowa ocena uczenia się dokonywana jest z uwzględnieniem ocen uzyskanych w kolejnych punktach.
- Ocena ciągła (rozwiązywanie praktycznych przypadków, udział w forach, debatach i innych wspólnych środkach oraz test ewaluacyjny).
- Końcowy egzamin online lub twarzą w twarz.
- Praca magisterska
Program
program
Pierwszy semestr 30 ECTS
- Zarządzanie handlowe i marketingowe (6 ECTS)
- Systemy informacyjne do podejmowania decyzji biznesowych (6 ECTS)
- Zarządzanie relacjami z klientami (6 ECTS)
- Kompleksowa strategia komunikacji handlowej (6 ECTS)
- Zarządzanie siłami sprzedaży (6 ECTS)
Drugi semestr 30 ECTS
- Handel elektroniczny: Marketing przychodzący (6 ECTS)
- Umiejętności handlowe i sprzedażowe (6 ECTS)
- Praktyki zewnętrzne (6 ECTS)
- Praca magisterska (12 ECTS)
Program (12 ECTS)
Plan Marketingowy (6 ECTS)
- Wprowadzenie do planu marketingu cyfrowego
- Analiza obecnej sytuacji. Kroki i narzędzia
- Badania marketingowe
- Wyznaczanie celów
- Wybór strategii marketingu cyfrowego
- Rozwój taktyk marketingowych
- Prognozowanie, monitorowanie i kontrola cyfrowego planu marketingowego
Inbound Marketing i SEO (6 ECTS)
- Wprowadzenie do marketingu przychodzącego
- Plan strategiczny marketingu przychodzącego
- Lejek do konwersji: TOFU, MOFU i BOFU
- Optymalizacja witryn pod kątem wyszukiwarek (SEO)
- Marketing treści
- Marketing e-mailowy
- Automatyzacja marketingu
Wynik programu
Czego się nauczysz
- Opanujesz narzędzia oferowane przez nowe technologie, aby poszerzyć portfolio swoich klientów, nawiązać z nimi bardziej bezpośrednią relację, poprawić reputację firmy, a tym samym uzyskać oczekiwane zyski
- Opracujesz planowanie strategii biznesowej
- Będziesz mógł projektować kampanie reklamowe i zarządzać sieciami społecznościowymi
- Będziesz wiedział, jak przeprowadzać badania rynkowe
Galeria
Idealni studenci
Zalecany profil
Każdy, kto ma powołanie do marketingu online, internetu i e-commerce
Możliwości związane z karierą
kariera
- Dyrektor handlowy
- General Sales Director
- Krajowy dyrektor ds. Sprzedaży
- Dyrektor ds. Eksportu
- Dyrektor ds. Ekspansji
- Dyrektor regionalny
- Przełożony lub kierownik ds. Obsługi klienta
- Kierownik Sprzedaży
- Pośrednik
- Trade Marketing Manager
- Key Account Manager
- Odpowiedzialny marketing.