Magister w Unii Europejskiej i Chinach (międzyuczelniany z Uniwersytetem Odległośćowym w Madrycie)
Universidad Rey Juan Carlos T
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Madrid, Hiszpania
Języki
Język angielski, Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 45 / per credit *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2023
* studenci będący rezydentami, na kredyt, cena; 84,07 €: studenci niebędący rezydentami, na kredyt, cena
Wstęp
Jaką wiedzę zdobędę u tego Mistrza?
Student zdobędzie wiedzę przekrojową z różnych przedmiotów związanych z Unią Europejską i Chinami. Celem tego Mistrza jest zaoferowanie wieloaspektowej i szerokiej wizji bieżących spraw, która pozwala nam zrozumieć szybkie przemiany społeczeństwa w globalnym i wzajemnie powiązanym scenariuszu. Aby zrozumieć ekonomię, trzeba zagłębić się w kulturę, a aby ją zrozumieć, trzeba przeprowadzić analizę podstaw historycznych. Z gospodarki przechodzimy do społeczeństwa z perspektywy prawnej, która pozwala nam uzyskać szeroką wizję jako całość.
Jest to zatem bardzo aktualna i dynamiczna wiedza zawsze oferowana z metodologii akademickiej i dyscypliny naukowej Uniwersytetu.
Czy ten stopień jest oficjalny zgodnie z przepisami wymaganymi przez Europejski Obszar Szkolnictwa Wyższego?
Tak.
Zalecany profil
Posiadać oficjalny dyplom ukończenia studiów wyższych w Hiszpanii lub inny wydany przez instytucję szkolnictwa wyższego Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego, która upoważnia kraj wydający tytuł do uzyskania dostępu do tytułu magistra.
Zalecany profil wejścia na ten stopień to:
- Licencjat z ekonomii
- Stopień lub licencjat z zarządzania i zarządzania biznesem
- Dyplom lub licencjat z prawa
- Stopień licencjata nauk politycznych
- Licencjat lub licencjat w dziedzinie stosunków międzynarodowych
Profil kandydatów na studia do podjęcia studiów magisterskich na poziomie Master of European Union-China w trybie zdalnym i tym samym uzyskania oficjalnego stopnia podyplomowego będzie odpowiadał następującym cechom:
- Osoby samozatrudnione lub zatrudnione, z pewnym doświadczeniem zawodowym i zainteresowane podnoszeniem swoich kwalifikacji lub możliwościami awansu naukowego.
- Osoby, które z powodów geograficznych oddalonych od ośrodków nauczania bezpośredniego lub z powodów osobistych mają trudności z realizacją innego sposobu nauczania.
- Studenci z innych uczelni lub ośrodków edukacyjnych, którzy chcą podjąć nowe kształcenie na odległość, aby uzupełnić wiedzę lub stopnie naukowe będące w trakcie zdobywania.
Cele
Uznaje się, że Unia Europejska jest najbardziej zaawansowanym doświadczeniem w procesach integracyjnych na świecie. Wraz z reformą traktatów, od 1957 r. Do chwili obecnej, Wspólnota, a następnie Unia Europejska otrzymywała coraz więcej uprawnień, w związku z czym zajmuje coraz bardziej istotną przestrzeń w życiu politycznym, gospodarczym i społecznym państw. formują ją poprzez budowanie systemu prawnego i politycznego, międzynarodowego uznania, co zwróciło uwagę opinii publicznej.
Z kolei Chiny w ostatnich dziesięcioleciach doświadczyły gwałtownego wzrostu swojej gospodarki. W większym stopniu dążenie do przedłużonego wzrostu wewnętrznego i przywrócenia równowagi populacji. Kiedy już to zostanie osiągnięte, Chiny zwracają się teraz na zewnątrz i są w trakcie pełnego rozwoju swojego zagranicznego programu politycznego znanego jako „nowy jedwabny szlak”. Będzie to jeden z filarów tego stopnia magisterskiego, ponieważ stara się wyszkolić dorosłych i młodych ludzi w nowej roli, jaką Chiny odgrywają na arenie międzynarodowej.
Kompetencje
Podstawowe kompetencje
- CB6 - Posiadać i rozumieć wiedzę, która stanowi podstawę lub możliwość bycia oryginalnym w opracowywaniu i / lub stosowaniu pomysłów, często w kontekście badawczym
- CB7 - Że studenci wiedzą, jak zastosować nabytą wiedzę i umiejętność rozwiązywania problemów w nowych lub mało znanych środowiskach w szerszych (lub multidyscyplinarnych) kontekstach związanych z ich kierunkiem studiów
- CB8 - Że uczniowie są w stanie integrować wiedzę i stawić czoła złożoności dokonywania osądów na podstawie informacji, które, będąc niekompletne lub ograniczone, obejmują refleksje na temat odpowiedzialności społecznej i etycznej związanej ze stosowaniem ich wiedzy i osądów
- CB9 - Że uczniowie wiedzą, jak przekazać swoje wnioski ¿oraz wiedzę i ostateczne powody, które je wspierają wyspecjalizowanym i niespecjalistycznym odbiorcom w jasny i jednoznaczny sposób
- CB10 - Że uczniowie posiadają umiejętności uczenia się, które pozwalają im kontynuować naukę w sposób, który będzie w dużej mierze samodzielny lub niezależny.
Kompetencje ogólne
- CG01 - Potrafi przewidywać i kontrolować ewolucję złożonych sytuacji poprzez opracowywanie nowych i innowacyjnych metod pracy dostosowanych do określonej dziedziny naukowej / badawczej, technologicznej lub zawodowej, ogólnie multidyscyplinarnej, w której prowadzą swoją działalność.
- CG02 - Potrafi wziąć odpowiedzialność za własny rozwój zawodowy i specjalizację na jednym lub kilku kierunkach studiów.
- CG03 - Umiejętność krytycznej analizy i syntezy złożonych problemów
- CG04 - Umiejętność wyszukiwania i wykorzystywania różnych źródeł informacji, selekcji, analizy i syntezy tych istotnych elementów
Kompetencje przekrojowe
- CT01 - Autonomiczne uczenie się: umiejętność wyboru strategii, narzędzi i momentów, które uważasz za najbardziej efektywne, aby nauczyć się i zastosować w praktyce niezależnie to, czego się nauczyłeś.
- CT02 - Pewność siebie: umiejętność oceny własnych wyników, wydajności i możliwości z wewnętrznym przekonaniem, że jesteśmy zdolni do robienia rzeczy i wyzwań, które się pojawiają.
- CT03 - Umiejętność adaptacji do nowych sytuacji: umieć ocenić i zrozumieć różne pozycje, dostosowywać własne podejście do sytuacji.
- CT04 - Świadomość wartości etycznych: Umiejętność myślenia i działania według uniwersalnych zasad opartych na wartości osoby, która jest ukierunkowana na jej pełny rozwój i pociąga za sobą przywiązanie do określonych wartości społecznych.
- CT05 - Krytyczne rozumowanie: Umiejętność analizowania idei, zjawiska lub sytuacji z różnych perspektyw i przyjmowania wobec niego własnego i osobistego podejścia, zbudowanego z rygoru i uzasadnionej obiektywności, a nie z intuicji.
- CT06 - Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT): Umiejętność efektywnego wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnych jako narzędzia wyszukiwania, przetwarzania i przechowywania informacji, a także rozwijania umiejętności komunikacyjnych.
Określone kompetencje
- CE01 - Umiejętność rozumienia i używania odpowiedniego znormalizowanego słownictwa na forach specjalistycznych w Unii Europejskiej, a także na forach niespecjalistycznych, zarówno w języku hiszpańskim, jak iw innych językach.
- CE02 - Umiejętność rozumienia i używania odpowiedniego znormalizowanego słownictwa na specjalistycznych forach w Chinach, a także na forach niespecjalistycznych, zarówno w języku hiszpańskim, jak iw innych językach.
- CE03 - Posiada szeroką znajomość technik relacji z krajowymi i ponadnarodowymi agentami oraz instytucjami odpowiedzialnymi za nadzór nad prawem UE.
- CE04 - Posiada szeroką znajomość technik postępowania z podmiotami gospodarczymi, politycznymi i instytucjonalnymi w Chinach.
- CE05 - Znać i rozumieć funkcjonowanie instytucjonalne i organizację polityczną zarówno Unii Europejskiej, jak i Chin
- CE06 - Umiejętność przeprowadzenia krytycznej analizy dotyczącej tego, co reprezentują procesy integracyjne i procesy współpracy między państwami.
- CE07 - Zidentyfikuj otwarte kanały współpracy między Unią Europejską a Chinami
- CE08 - Znać i odpowiednio posługiwać się podstawowymi metodologicznymi instrumentami badań w dowolnym obszarze studiów europejskich lub chińskich, które są częścią programu
Wstęp
Wymagania dotyczące dostępu do proponowanego stopnia są zgodne z art. 16 dekretu królewskiego 1393/2007, zmienionego dekretem królewskim 861/2010 z dnia 2 lipca:
- Aby uzyskać dostęp do oficjalnych tytułów magisterskich, konieczne będzie posiadanie oficjalnego hiszpańskiego dyplomu uniwersyteckiego lub innego, wydanego przez instytucję szkolnictwa wyższego należącą do innego państwa będącego częścią Europejskiego Obszaru Szkolnictwa Wyższego, który umożliwia dostęp do nauczania magisterskiego.
- Podobnie absolwenci zgodnie z systemami edukacyjnymi poza Europejskim Obszarem Szkolnictwa Wyższego będą mogli uzyskać dostęp bez zatwierdzenia ich kwalifikacji, po weryfikacji przez uniwersytet, że akredytują poziom szkolenia odpowiadający odpowiednim oficjalnym hiszpańskim stopniom uniwersyteckim i uprawnieni w kraju wydawanie dyplomów uprawniających do podjęcia studiów podyplomowych. Dostęp w ten sposób nie oznacza w żadnym wypadku homologacji poprzedniego stopnia, który posiada zainteresowana strona, ani uznania go do celów innych niż uzyskanie tytułu magistra.
Zalecane wymagania:
Po złożeniu wniosku o przyjęcie wraz z wymaganą w każdym przypadku dokumentacją i zweryfikowaniu przez służby rekrutacyjne, student jest wezwany do przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej osobiście lub w drodze wideokonferencji. Muszą przyjechać z dowodem osobistym lub paszportem, aby udowodnić swoją tożsamość.
URJC i UDIMA ustaliły rozmowę osobistą i / lub telematyczną, w stosownych przypadkach, ocenę dorobku akademickiego, która służy ocenie elementów związanych z akademickim i zawodowym sukcesem każdego ucznia oraz wykryciu jego specyficznych potrzeb szkoleniowych.
W konkretnym przypadku studiów magisterskich w Unii Europejskiej i Chinach testy wstępne na obu uniwersytetach będą składały się z rozmowy osobistej lub wideokonferencji w języku hiszpańskim, w celu sprawdzenia poziomu języka studenta i wyników akademickich. .
Te wywiady wstępne mają charakter orientacyjny. Będą one wykorzystywane do oceny elementów związanych z akademickim i zawodowym sukcesem studenta, który chce się zapisać, oprócz jego specyficznych potrzeb szkoleniowych i motywacji do podjęcia studiów magisterskich. Dyrektor studiów magisterskich będzie odpowiedzialny za przeprowadzanie osobistej oceny osiągnięć akademickich.
Wybór kandydatów:
Kryteria oceny przy przyjmowaniu studentów będą ważone w następujący sposób:
- Wywiad osobisty: 30-40%
- Rekord naukowy: 50-60%
- Doświadczenie zawodowe: 10-20%
Oferta miejsc: 100 miejsc. Jeżeli na kursie nie zostanie osiągnięta przewidziana minimalna liczba studentów, Uczelnia może nie otwierać grupy dydaktycznej.
Plan szkolenia
Kod | Materia | Semestr | Uprzejmy | Numer ECTS |
627801 | Proces integracji w Europie: podstawy prawne i instytucje. | Pierwszy semestr | WYMAGANY | 6 |
627802 | Starożytne Chiny: historia, kultura, prawo, polityka i gospodarka. | Pierwszy semestr | WYMAGANY | 6 |
627803 | Fundamenty współczesnych Chin: od powstania Chińskiej Republiki Ludowej po politykę Nowego Jedwabnego Szlaku (1949-2049). | Pierwszy semestr | WYMAGANY | 9 |
627804 | Unia Europejska na arenie międzynarodowej. Działania rządu, plany i polityka publiczna. | Drugi semestr | WYMAGANY | 6 |
627805 | Relacje i możliwości biznesowe między Unią Europejską a Chinami. | Pierwszy semestr | WYMAGANY | 9 |
627806 | Nowy porządek świata przed powstaniem Chin jako globalnego aktora i potęgi. | Drugi semestr | WYMAGANY | 6 |
627807 | Ostateczna praca mistrza. | Drugi semestr | TFM | 18 |