Magister strategicznego zarządzania marketingowego
UNIR
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Logroño, Hiszpania
Języki
Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
1 Rok
Tempo
Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Jedyny oficjalny program magisterski zawierający symulator podejmowania decyzji biznesowych ze wszystkich przedmiotów
Oficjalny magister strategicznego zarządzania marketingowego w UNIR odpowiada na potrzebę wykrytą w zarządzaniu marketingowym firm: wymagają profesjonalistów o określonych umiejętnościach i zdolnościach, aby skutecznie stawić czoła wyzwaniom globalnych firm.
Dzięki temu mistrzowi online od UNIR osiągniesz strategiczną wizję poprzez symulator podejmowania decyzji biznesowych, który pozwoli ci zanurzyć się w profesjonalnej rzeczywistości czterech ról odpowiedzialności w obszarze marketingu: sprzedaży, marketingu, handlu i komunikacji.
Mistrz promuje dynamikę uczenia się jako metodę przypadku, oprócz pracy zespołowej i wykorzystania nowych technologii. Ponadto jest to jedyny oficjalny Master, który zawiera symulator podejmowania decyzji biznesowych ze wszystkich przedmiotów.
Cele
Podstawowym celem tego Mistrza jest zapewnienie, że student jest w stanie zdobyć wiedzę i rozwój ogólnych i szczegółowych umiejętności w zarządzaniu marketingowym oraz w zarządzaniu produktami i markami , przyjmując odpowiedzialność w szybko zmieniającym się, złożonym, wielokulturowym środowisku i zglobalizowane; iw różnych sektorach.
Po ukończeniu studiów magisterskich w zakresie strategicznego zarządzania marketingowego w UNIR będziesz mógł:
- Zrozumieć podstawowe zasady rozwoju rynków i środowisk.
- Zidentyfikuj źródła informacji i badań marketingowych niezbędnych do skutecznego podejmowania decyzji.
- Wybierz najbardziej odpowiednie techniki analizy danych rynkowych dla każdego scenariusza i określ parametry ważności źródeł oraz jakość badania.
- Ustal obiektywne diagnozy i plany działań marketingowych.
- Podejmuj strategiczne decyzje dotyczące podstawowych elementów marketingu produktu, marki, cen, kanałów komunikacji i dystrybucji, a także procesów i struktury organizacyjnej marketingu.
Informacje ogólne
- Czas trwania: 1 rok akademicki
- Egzaminy indywidualne: na koniec każdego semestru
- Punkty ECTS: 60
- Metodologia: 100% edukacja online
- Zajęcia online na żywo
- Osobisty nauczyciel
metodologia
Kursy online na żywo
Oferujemy uczniom możliwość codziennego uczęszczania na zajęcia online na żywo. Podczas tych sesji uczniowie będą mogli wchodzić w interakcje z nauczycielem i rozwiązywać jego pytania w czasie rzeczywistym, dzieląc się wiedzą i doświadczeniami. Rytm zajęć dostosowany jest w miarę możliwości do potrzeb każdej grupy uczniów. Nie uczęszczanie na zajęcia na żywo nie oznacza ich przegapienia. Wszystkie sesje mogą być oglądane z opóźnieniem tyle razy, ile chcesz. W ten sposób uczniowie, którzy nie mogą śledzić zajęć na żywo, nie są krzywdzeni.
Zasoby dydaktyczne
Wirtualny kampus UNIR zapewnia szeroką gamę treści do przygotowania każdego przedmiotu. Materiały te są zorganizowane w sposób ułatwiający sprawne i efektywne uczenie się. W ten sposób możliwy jest dostęp do tematów rozwijających zawartość programu, kluczowych pomysłów na każdy temat (przygotowanych przez kadrę dydaktyczną przedmiotu), uzupełniających materiałów audiowizualnych, ćwiczeń, lektur i testu oceniającego.
Ponadto będziesz miał dostęp do kursów mistrzowskich na określone tematy oraz będziesz mógł uczestniczyć w forach, czatach i blogach, na których będziesz wchodzić w interakcje z nauczycielami i współpracownikami, poszerzając swoją wiedzę i rozwiązując ewentualne wątpliwości.
Nauczyciel osobisty
W UNIR każdy uczeń od pierwszego dnia ma osobistego nauczyciela, który jest zawsze dostępny przez telefon lub e-mail. Rola opiekuna ma fundamentalne znaczenie w trajektorii każdego studenta, ponieważ jest on najważniejszym ogniwem z uczelnią i jej punktem odniesienia w procesie kształcenia.
Nauczyciele oferują spersonalizowaną uwagę , stale monitorując każdego ucznia.
- Rozwiąż wątpliwości dotyczące procedur akademickich, procedur lub konkretnych wątpliwości dotyczących przedmiotów.
- Pomaga w planowaniu nauki, aby lepiej wykorzystać czas.
- Zaproponuj, z jakich zasobów dydaktycznych platformy skorzystać w każdym przypadku.
- Jest zaangażowany w naukę studentów, pomagając im zdać każdy przedmiot.
System oceny
Aby ocenić stopień realizacji celów uzyskanych na studiach magisterskich, konieczna jest ocena kompetencji zdobytych w trakcie studiów. Końcowa ocena uczenia się dokonywana jest z uwzględnieniem ocen uzyskanych w kolejnych punktach.
- Ocena ciągła (rozwiązywanie praktycznych przypadków, udział w forach, debatach i innych wspólnych środkach oraz test ewaluacyjny).
- Ostateczne badanie face-to-face.
- Praca magisterska
Program
program
pierwszy semestr
- Strategiczne Zarządzanie Marketingowe (6 ECTS)
- System Informacji i Badań Marketingowych (6 ECTS)
- Umiejętności strategiczne i zarządcze w marketingu (6 ECTS)
- Zintegrowane Zarządzanie Komunikacją Marketingową (6 ECTS)
- Decyzje cenowe i kontrola zarządzania handlowego (6 ECTS)
drugi termin
- Innowacje w zarządzaniu produktem i marką (6 ECTS)
- Zarządzanie produktem i współpraca w kanale (6 ECTS)
- Praktyki zewnętrzne (6 ECTS)
- Final Master's Project (12 ECTS)
Galeria
Możliwości związane z karierą
kariera
Studia magisterskie z zakresu strategicznego zarządzania marketingowego w UNIR oferują studentom liczne możliwości zawodowe na wykwalifikowanych i odpowiedzialnych stanowiskach. Wyróżniamy m.in.:
- Dyrektor ds. Marketingu
- Cyfrowy Marketing Manager
- Dyrektor handlowy
- Menedżer marki
- Product Manager
- Menedżer kategorii
- Key Account Manager
- Trade Marketing Manager
- Dyrektor ds. Reklamy
- Social Media Manager
- Planista strategiczny
- Konsultant ds. Marketingu
- Szef e-Commerce
- Biznesmeni i przedsiębiorcy