Magister międzynarodowego marketingu mody
The University of Manchester Worldwide China Centre
Klucz informacyjny
Wybierz lokalizację
Lokalizacja kampusu
Online
Języki
Język angielski
Forma badania
Mieszany, Nauka na odległość
Czas trwania
2 years
Tempo
Niepełny etat
Czesne
GBP 19 500 *
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Sep 2024
* można spłacić w czterech ratach
Stypendia
Poznaj możliwości stypendialne, aby pomóc sfinansować swoje studia
Wstęp
Ponieważ branża mody ewoluuje, istnieje większa potrzeba, aby profesjonaliści zajmujący się modą mieli silną wiedzę teoretyczną i praktyczną, aby zrozumieć współczesne środowisko biznesowe w modzie. Ten kurs będzie odpowiadał Twoim potrzebom, niezależnie od tego, czy chcesz poprawić swoje umiejętności, przenieść się do branży modowej, czy ubiegać się o wyższe stanowisko.
Nasz wyjątkowy internetowy kurs magisterski z międzynarodowego marketingu mody opiera się na ugruntowanych mocnych stronach naszych wieloletnich, uznawanych na całym świecie kwalifikacji w dziedzinie mody i tekstyliów. Łączy doskonałość akademicką z umiejętnościami rozwojowymi, które są niezbędne do kariery w globalnym przemyśle modowym i umożliwią jednoczesną pracę i naukę.
Jako odnoszący sukcesy absolwent będziesz mieć wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci przygotować się do wspaniałej kariery w modzie i handlu detalicznym. Nasi absolwenci mają zapewnione zawody, takie jak kupcy, marketerzy i dyrektorzy PR w znanych, kultowych markach, takich jak Condé Nast International, Issey Miyake, Nike, Adidas, Chanel, Louis Vuitton, Christian Dior, Fendi itp.
Najważniejsze informacje o kursie
- Cenne możliwości uczenia się od wiodących ekspertów i kadry kierowniczej z branży modowej.
- Rozwijaj swoją karierę i rozwijaj swoją osobistą markę dzięki naszej sieci absolwentów.
- Zostań marketerem mody z globalną wizją.
- Posiada akredytację Chartered Institute of Marketing (CIM).
Rekrutacja
Program
Jednostki kursu
Międzynarodowy marketing mody
- Obecna i przyszła zewnętrzna analiza środowiskowa
- Rynki wschodzące i metody wejścia na rynek
- Globalna kultura konsumencka i globalne obywatelstwo
Strategiczne zarządzanie marką
- Strategiczne modele biznesowe i koncepcje zarządzania marką
- Branding korporacyjny i branding konsumencki
- Marketing marki luksusowej
Zachowania konsumentów mody
- Zrozumienie rynku i potrzeb klientów
- Wpływ zmian kulturowych i socjologicznych na konsumentów i rynki
- Liderzy opinii i agenci zmiany i ich wpływ na zmianę krajobrazu mody
Komunikacja marketingowa modowa
- Reklama i PR w branży modowej
- Zintegrowana komunikacja marketingowa (IMC)
- Innowacje i etyka w mediach i komunikacji modowej
Międzynarodowe zarządzanie sprzedażą detaliczną mody
- Dystrybucja detaliczna i rozwój kanałów
- Zrozumienie konsumenta wielokanałowego i jego ścieżki klienta
- Cykl zakupów detalicznych
Problemy współczesne
- Etyka, zrównoważony rozwój i konsumpcja mody
- Innowacje w technologiach cyfrowych
- Zużycie empiryczne
Umiejętności badawcze w praktyce
- Formułowanie pytań badawczych
- Przeprowadzenie przeglądu literatury
- Projekt badań i względy etyczne
- Skuteczne zbieranie, analiza, ocena i komunikacja danych
Galeria
Opłata za program
O szkole
pytania
Podobne kursy
Magister marketingu online
- Glasgow, Wielka Brytania
Magister zarządzania w marketingu międzynarodowym (MA)
- Online
MBA w marketingu międzynarodowym
- Online