Magister marketingu cyfrowego
Neapolis University Pafos Distance Learning
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Online Cyprus
Języki
Język angielski
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
3 semesters
Tempo
Pełny etat
Czesne
EUR 10 000 / per year
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Magister marketingu cyfrowego ma na celu promowanie profesjonalizmu studentów w świecie, w którym organizacje i firmy napotykają złożone problemy, podczas gdy jednocześnie ma na celu promowanie krytycznego i nowatorskiego myślenia studentów w nowoczesnych wyzwaniach i trendach badawczych marketingu cyfrowego. Dziedzina marketingu cyfrowego szybko ewoluuje wraz z zapotrzebowaniem rynku na profesjonalistów wyposażonych w nowoczesny zestaw narzędzi do zarządzania wiedzą. W tym zakresie Master in Digital Marketing ma na celu wyposażenie studentów w narzędzia i techniki krytycznej analizy i myślenia na wysokim poziomie standardów zawodowych. Ponadto magister marketingu cyfrowego ma na celu poszerzenie umiejętności badawczych uczniów w celu zastosowania ich w rzeczywistych sytuacjach.
Mówiąc dokładniej, magister marketingu cyfrowego ma na celu połączenie zarówno wiedzy teoretycznej, jak i praktycznego podejścia do:
- Poprowadź uczniów przez nadchodzące zmiany i przygotuj ich, aby byli w stanie generować wzrost w krajobrazie marketingowym nieustannie zakłócanym przez nowe technologie,
- Zapewnij uczniom zorientowaną cyfrowo perspektywę marketingu i wgląd w to, jak wykorzystywać pojawiające się kanały cyfrowe w strategiach marketingowych,
- Zapewnij uczniom szeroką ocenę w trzech podstawowych obszarach: a) podstawy marketingu, b) metody marketingu cyfrowego, c) innowacyjność i przedsiębiorczość,
- Wyposaż uczniów w narzędzia analityczne i badawcze do podejmowania rygorystycznych badań i stosowania projektów badawczych w rzeczywistych sytuacjach,
- Rozwijaj specjalistów zgodnie z wysokimi standardami zawodowymi we współczesnej dziedzinie marketingu cyfrowego.
Rekrutacja
Program
Metody nauczania, uczenia się i oceny
Metodologia nauczania Mistrza obejmuje kombinację wykładów, tutoriali, seminariów, egzaminów, projektów, prezentacji, zadań, aplikacji studium przypadku i niezależnych badań. Ponadto ma on na celu zapewnienie doświadczenia akademickiego wykraczającego poza tradycyjną klasę, w której przepływ informacji odbywa się przede wszystkim od instruktora do ucznia. Intencją Master in Digital Marketing jest to, że każdy uczestnik przyczyni się do edukacji całej klasy poprzez aktywny udział w procedurze uczenia się. MSc in Digital Marketing podąża za strategią skoncentrowaną na studencie, opartą na mieszance różnych technik aktywnego uczenia się, mających na celu osadzenie rzeczywistych scenariuszy do rdzenia działań Mistrza, a jednocześnie, poprzez strategię zorientowaną na badania, MSc in Digital Marketing ma na celu wyposażenie studentów w stosowane umiejętności badawcze. Istotne jest, aby studenci zapisani MSc w Digital Marketing uczyli się poprzez aktywne nauczanie i uczenie się mieszanki technik łączących rzeczywiste życie i aspekty badawcze w kierunku tworzenia profesjonalistów o wysokim stopniu standardów zawodowych. W tym zakresie, nasze podejście skoncentrowane na uczniu jest realizowane poprzez interaktywne zadania i oceny formatywne (nie oceniane), które są zaplanowane i odwzorowane w każdym sylabusie. Ponadto podróż edukacyjna jest wzbogacona o gry symulacyjne przez znane pakiety symulacyjne i Neapolis Experiential Studying Tasks-NEST, który oferuje możliwość zadań zaprojektowanych we współpracy z firmami w oparciu o ich rzeczywiste potrzeby.
Każdy kurs jest oceniany przez mid-term assignment (s) w trakcie semestru i egzamin na koniec semestru. W przypadku, gdy student nie przystąpił do egzaminu lub nie odbył go w semestrze jesiennym lub wiosennym, ma prawo przystąpić do ponownego egzaminu na koniec roku akademickiego.
30% lub 40% końcowej oceny studentów z każdego przedmiotu odpowiada ich wynikom w ocenie śródsemestralnej i innych interaktywnych ocenianych działaniach, natomiast 60% lub 70% - odpowiednio do oceny śródsemestralnej - odpowiada ich wynikom w egzaminach końcowych. Aby uzyskać zaliczenie przedmiotu, student musi uzyskać ocenę pozytywną (tj. 50% lub więcej) we wszystkich składowych oceny.
Rozprawa nie może być krótsza niż 13 000 słów i dłuższa niż 15 000 słów, łącznie z bibliografią i streszczeniem. Po złożeniu wniosku główny przełożony przygotowuje pisemny i uzasadniony raport z jego zgodą na poparcie społeczne. Obrona pracy doktorskiej odbywa się publicznie lub za pośrednictwem elektronicznej wideokonferencji przed trzyosobową komisją.
Struktura programu
Zgodnie z odpowiednimi komunikatami Agencji Zapewnienia Jakości i Akredytacji w Szkolnictwie Wyższym, słuchacze mają możliwość ukończenia studiów podyplomowych w ciągu dwóch semestrów akademickich (12 miesięcy), o ile rozpoczną prowadzenie pracy magisterskiej w trakcie pierwszego lub drugiego semestru studiów, z uwzględnieniem okresu letniego. W takim przypadku realizacja pracy magisterskiej może zostać przedłużona w okresie letnim, na jeden lub dwa miesiące. W każdym przypadku suma ECTS pozostaje na poziomie 90.
Czas trwania: 1,5 roku (3 Semestry Akademickie)
Harmonogram
Master in Digital Marketing ma następującą strukturę:
Semestr 1
- DM515 Marketing cyfrowy Obowiązkowy
- MBA500 Metody badawcze i analiza danych Obowiązkowe
- MBA561 Zarządzanie marketingowe & Komunikacja biznesowa Obowiązkowe
- DM504 e- Zachowania konsumenckie
Semestr 2
- DM505 Digital Communication and Social Media Strategies Obowiązkowe
- DM508 Big Data i analityka marketingowa Obowiązkowe
- MBA584 Przedsiębiorczość i innowacje Obowiązkowe
- IS507 Technologie przełomowe
Semestr 3
- DIS600 Rozprawa doktorska
Wynik programu
Efekty kształcenia
Po ukończeniu Master in Digital Marketing oczekuje się, że absolwenci będą w stanie:
- PLO1: Krytycznie ocenić i omówić koncepcje i teorie związane z dziedziną marketingu cyfrowego.
- PLO2: Wykazać umiejętności krytycznej analizy w rzeczywistych złożonych problemów w sferze marketingu cyfrowego.
- PLO3: Krytycznie ocenić decyzje podejmowane przez organizacje i przedsiębiorstwa w kierunku tworzenia strategii marketingu cyfrowego.
- PLO4: Krytycznie ocenić badania w dziedzinie marketingu cyfrowego i omówić najnowsze trendy i koncepcje badawcze.
- PLO5: Myśl analitycznie i stosuj narzędzia badawcze w projektowaniu i podejmowaniu rygorystycznych i niezależnych badań w dziedzinie marketingu cyfrowego.
- PLO6: Wykazać zaawansowane umiejętności analizy i efektywnego wykorzystania danych badawczych, big data oraz informacji jakościowych i ilościowych w kierunku dostarczania rozwiązań w złożonych problemach biznesowych.
- PLO7: Rozwijać profesjonalizm i krytyczną świadomość standardów zawodowych charakteryzujących się etosem, kreatywnością i samozarządzaniem.
- PLO8: Efektywnie pracować w grupach, współpracować i budować profesjonalne relacje z różnymi odbiorcami.
- PLO9: Krytycznie oceniać i wykorzystywać informacje z szerokiego zakresu źródeł oraz skutecznie je przekazywać za pomocą różnych mediów ze świadomością i odpowiedzialnością zawodową w zakresie kwestii bezpieczeństwa środowiska cyfrowego.
- PLO10: Wykazać umiejętności krytycznej oceny i zastosowania technologii cyfrowych i internetowych w marketingu cyfrowym w sytuacjach rzeczywistych.