Global MBA
OBS Business School
Klucz informacyjny
Lokalizacja kampusu
Online
Języki
Hiszpański
Forma badania
Nauka na odległość
Czas trwania
12 months
Tempo
Pełny etat, Niepełny etat
Czesne
Poproś o informacje
Termin składania wniosków
Poproś o informacje
Najwcześniejsza data rozpoczęcia
Poproś o informacje
Wstęp
Global MBA online z OBS Business School koncentruje się na rozwoju umiejętności i umiejętności menedżerskich niezbędnych do zarządzania globalnymi firmami. Szczególną cechą programu jest to, że zapewnia uczestnikom wszystkie narzędzia niezbędne do skutecznego zarządzania firmami o wysokim stopniu internacjonalizacji i innowacji, na różnych stanowiskach - menedżerowie zarządzania lub kierownicy wyższego szczebla - i niezależnie od wielkości organizacji. Dzięki tej innowacyjnej filozofii programowej OBS ma na celu zaoferowanie wizji, w którą stronę zmierza przyszłość zarządzania globalną firmą.
Ten tytuł magistra w dziedzinie strategii biznesowej udostępnia również uczestnikowi nowy i pionierski program rozwoju umiejętności zawodowych opracowany przez OBS , prowadzony przez ekspertów i uznanych specjalistów w zakresie zasobów ludzkich.
Niezbędne jest wyższe wykształcenie z zakresu zarządzania w dziedzinie administracji i zarządzania przedsiębiorstwem. Dowodzi tego badanie opublikowane przez Radę Wykonawczą MBA, które wskazuje, że średnia pensja uczestników MBA wzrasta o 11,4% od początku do końca ich programów.
W ramach Global MBA oferujemy możliwość uczestnictwa w wirtualnej wymianie w TEC w Monterrey.
W ramach tej wymiany uczniowie OBS Business School , którzy sobie tego życzą, mogą wziąć wcześniej ustalony przedmiot w TEC w Monterrey, zwalniając ich z obowiązku kontynuowania nauki w OBS Business School .
Ci studenci, którzy przeprowadzą wymianę i zatwierdzą przedmiot, otrzymają certyfikat od TEC w Monterrey.
Program
Blok 1. Strategia w środowisku globalnym
- Marketing strategiczny z perspektywy międzynarodowej
- Strategia konkurencji w środowisku globalnym
- Globalne otoczenie gospodarcze
- Globalne strategie e-biznesu
- Społeczna odpowiedzialność biznesu i zrównoważony rozwój
- Opracowanie globalnych planów strategicznych
Blok 2. Zarządzanie obszarami funkcjonalnymi w środowisku globalnym
- Globalne zarządzanie łańcuchem dostaw
- Międzynarodowe finanse i wycena inwestycji
- globalne zarządzanie marketingowe
- Globalne zarządzanie systemami informatycznymi
- Globalne zarządzanie sprzedażą
- Globalne zarządzanie zakupami
- globalne zarządzanie produkcją
- Globalne zarządzanie zasobami ludzkimi
- zarządzanie handlem międzynarodowym
Blok 3. Rozwój umiejętności menedżerskich
- Zarządzanie międzykulturowe
- Przywództwo zmian i transformacji
- Negocjacje w kontekście globalnym
- Zarządzanie wirtualnym zespołem
Blok 4. Rozwój umiejętności menedżerskich
- Administracja Finansów Korporacyjnych
- Rachunkowość zarządcza
Ostateczny projekt magisterski
Dodatkowe zajęcia
Dodatkowe zajęcia
Bootcamp Business Etykieta i protokół w Chinach i Indiach
Poprzez praktyczne przykłady i dyskusje na temat etykiety ogólnej i biznesowej, te bootcampy mają na celu nie tylko pomóc uczniom w budowaniu świadomości różnic kulturowych, z którymi mogą się spotkać w gospodarkach Chin i Indii, ale także umożliwić im docenienie i zrozumienie tych różnic aby właściwie się zachowywać, unikać błędów i skuteczniej komunikować się z innymi. Z jednej strony omówiony zostanie międzynarodowy protokół etykiety, az drugiej zbadane zostaną normy i dziwactwa obserwowane w tych gospodarkach.
rozwój menedżerski
Program ten ma na celu uzupełnienie treści bloków tematycznych o szkolenie niezbędne do osiągnięcia jego internalizacji. Szkolenie będzie pomyślane w potrójnej perspektywie: rozpocznie się od pomocy technicznej, udzieli osobistego wsparcia uczestnikowi, a na koniec postawi przed indywidualnymi i grupowymi wyzwaniami niezbędnymi do osiągnięcia wyznaczonych celów.
Studia przypadków”: Metoda przypadku
Część praktyczna programu jest niezbędna i uzupełnia szkolenie teoretyczne. W tym celu w trakcie zajęć odbędą się debaty na temat aktualnych zagadnień i zainteresowania każdym z przedmiotów, symulacje podejmowania decyzji w odniesieniu do rzeczywistych sytuacji lub praktycznych przypadków, w których podnoszone problemy będą analizowane z akademickiego punktu widzenia i proponowane rozwiązania , a także kryteria brane pod uwagę przy ich przeprowadzaniu.
Webinary
Większość szkoleń odbywa się asynchronicznie, czyli wymiana wiedzy odbywa się za pośrednictwem platformy, która umożliwia dzielenie się tekstami pisanymi bez konieczności jednoczesnego łączenia się osób.
Dodatkowo w każdym z modułów organizowane są sesje synchroniczne lub „webinaria”, podczas których wszyscy uczestnicy są połączeni w tym samym czasie za pośrednictwem aplikacji, która umożliwia wymianę wiedzy „w czasie rzeczywistym”.
Rekrutacja
Wynik programu
cele
- Zdefiniuj odpowiednią strategię, aby skutecznie konkurować na rynkach, na których działa.
- Opanowanie globalnego i konkurencyjnego otoczenia biznesowego, w którym obecnie działamy, projektowanie optymalnych strategii internacjonalizacji dla firm.
- Wykrywaj i oceniaj wpływ zmian zachodzących w naszym otoczeniu.
- Pogłębianie funkcji marketingu w firmach, analizowanie nowych narzędzi komunikacji, którymi dysponujemy dzięki Internetowi i cyfryzacji społeczeństwa.
- Opracowuj najbardziej aktualne polityki marketingowe i strategie sprzedaży ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania siecią handlową i analizy danych.
- Uznaj zarządzanie zespołem w konkurencyjnych środowiskach za niezbędne, kładąc szczególny nacisk na formułowanie strategii personalnej firmy.
- Rozwijaj niezbędne umiejętności finansowe, analizując opłacalność inwestycji i rozumiejąc, jak działają rynki kapitałowe.
- Przygotuj konkurencyjny biznesplan dla firmy i dowiedz się, jak sprzedać go wewnętrznie do zatwierdzenia.
Możliwości związane z karierą
perspektywy kariery
- Import - firmy eksportowe
- Sektor zdrowia i przemysł farmaceutyczny
- Przemysł produkcyjny
- Firmy komunikacyjne i reklamowe
- Firmy międzynarodowe
- Organy regulacyjne
- Sektor technologii, bankowości, usług
- Firmy księgowe i doradcze
- Zarządzanie infrastrukturą
- Małe i średnie firmy
- Instytucje wielostronne